English Version
English

شکر گزاری و OT

شکر گزاری و OT

با توجه به مکتوبات کتب الهی بشر برای ادامه حیات به زمین هبوط کرد و خداوند مهربان برای آسایش و آرامش او همه نعمتها را در اختیارش قرار داد تا بتواند وسایل ادامه زندگی خویش و ازدیاد نسل خویش را فراهم آورد. از تمام میوه‌ها، دانه ها و ریشه های خوراکی تا موجودات دریایی و پرنده و چرنده... همگی در لیست غذایی انسان‌ها قرار دارند و بسته به نیاز گاه بعضی از حیوانات و گیاهان را خود پرورش دادند تا بهتر از آن‌ها بهره ببرند.

زمانی که به دلیل ازدیاد جمعیت و شاید بهتر شدن شرایط آب و هوایی از غارها خارج شدند و با الگو گرفتن از پرندگان و حیوانات دیگر، برای خود محل زندگی فراهم کردند؛ و نیاز انسان برای استفاده بهتر از گوشت حیوانات باعث پیدایش آتش شد. شاید پیش تر هم گاهی صاعقه‌ای درختی خشکیده را آتش می‌زد اما بشر از آن آتش هیچ استفاده‌ای نمی‌کرد و آن شعله‌ها خود به خود با سوختن درخت خاموش میشد؛ اما رفته رفته نقطه تفکری باز شد. درختانی که در فصل بهار یا رویش هیچ جوانه و برگی ندارند مستعد سوختن در آتش هستند بنابراین منتظر صاعقه ماندند تا به موقع از آن بهره ببرند تا محل زندگی خویش را گرم و روشن نمایند؛ و غذای خود را در حرارت آتش طبخ نمایند. در کل سیستم خلقت طوری عمل کرده که کاملاً بی نقص است و همه نیازهای بشر را برآورده نموده است.

گیاه باارزش شقایق که از آن شیره ای میگیرند که پس از فرآوری و عملیاتی تبدیل به تریاک می‌شود نیز در طبیعت موجود بود تا بشر از آن به درستی برای شفا و گاه تسکین دردهایش استفاده نماید. همان‌گونه که می‌دانید، تریاک شامل آلکالوئیدهایی است که هر کدام مورد مصرف خاصی در بیماری بخصوصی دارد؛ مانند: پاپاورین، نارکوتین، نارسئین، مرفین و ...

اگر چه گاه بعضی از انسان‌ها در اثر استفاده نادرست برای خود و جامعه دردسر درست کرده اند، اما مصرف بیش از حد گوشت نیز باعث ایجاد بیماری‌هایی در انسان‌ها می‌شود؛ و این مانع نمی‌شود تا من با تمام وجودم از خالق یکتا برای اینهمه تنوعی که در خلقت هست سپاسگزار نباشم.

در گذشته هم قبل از ساخته شدن این همه دارو و قرص بشر از گیاهان برای سردرد، دل درد، سرماخوردگی و سایر بیماریها استفاده می‌کرده است و از همین گیاه (شقایق) به عنوان جوشانده‌ای همراه با ختمی و بنفشه و دانه به در سرماخوردگی‌ها بهره می‌برد.

و امروزه کنگره 60 پس از تحقیقات فراوان و تجربه‌های ارزشمند معتقد است بهترین و ارزان‌ترین و کم خطرترین و با راندمان‌ترین ماده برای درمان اعتیاد همان تریاک است که به‌صورت شربت OT در اختیار مسافرانی که قصد درمان خویش را دارند قرار می‌گیرد؛ و خوشبختانه کنگره 60 توانسته است از ماده ای که شاید به نظر خیلی‌ها بسیار خطرناک و کشنده و سمی است، به بهترین شکل بهره ببرد که البته همه اینها در پرتو تفکر سالم، ایمان سالم و عمل سالم بدست می‌آید.


باران که در لطافت طبعش خلاف نیست                      در باغ لاله روید و در شوره زار خس

 

منبع: لژیون همسفر شانی دژاکام
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .