English Version
English

مسابقات جایزه بزرگ کشتی؛ جام مسافر

مسابقات جایزه بزرگ کشتی؛ جام مسافر

بنام خدا

+ به روز می شود ...

 

 

 

انتخابی تیم کشتی کنگره 60جهت مسابقات جام مسافر ...

اولین دوره مسابقات کشتی جایزه بزرگ جام مسافر، به میزبانی کنگره 60 وبا حضور 14 تیم از سراسر کشور در تاریخ جمعه 1393/09/07 ودر سالن بین المللی شهدای هفتم تیر برگزار می گردد. لذا کنگره کشتی در نظردارد تا با بررسی و برگزاری مسابقات انتخابی بین کشتی گیران کنگره 60دو تیم را برای حضور دراین مسابقات آماده و معرفی نماید .

لذا خواهشمند است عزیزانی که علاقه مند به حضور در تیم کشتی کنگره هستند و طبق هماهنگی های انجام شده با کنگره کشتی تمرینات منظمی را دنبال می کرده اند حداکثر تا تاریخ جمعه 23/08/93خود را به کنگره کشتی معرفی نمایند .

لازم بذکر می باشد که فقط کسانی می توانند در تیم کشتی کنگره 60 حضورداشته باشند که مسافر و یا همسفرآقا باشند و حتما دارای راهنما و حضور آنها در جلسات آموزشی کنگره 60 به تایید مسولین ورزشی نمایندگی مربوطه رسیده باشد .

 

اعضای کنگره کشتی :

 

  • آقای محمود اسماعیلی

  • آقای میثم اسماعیلی

  • آقای رضا یوسفی

  • آقای مجتبی حسینی

  • آقای نادر فراهانی

 

از این رو جمعه  93/08/09 کنگره کشتی با حضور اعضاء و در خصوص چگونگی برگزاری جام مسافردر پارک طالقانی جلسه ای  را تشکیل داد و پیرامون مسایل و پیشبرد بهتر این مسابقه بحث و تبادل نظر کردند . در ضمن آقای عباس امیر معافی ( عضو کنگره ورزشی ) نیز در این جلسه حضور داشتند که مواردی را به اعضای کنگره کشتی یادآوری کردند .


( یا می بریم یا می آموزیم ،باختی در کار نیست )


با احترام

نگهبان کشتی کنگره 60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .