English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

به نام خداوند جان و خرد

نهمین جلسه از دور ششم لژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST) با نگهبانی و استادی آقای علی خدامی  و دبیری مسافر کامران رک در تاریخ 93/8/2 دستور جلسه از فرمانبرداری تا فرماندهی و تولد اولین سال رهایی از سیگار مسافر مهدی حیدری راس ساعت 7:30 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید.

استاد

کنگره 60 معتقد است که اعتیاد از ترکیب انسان و مواد مخدر تشکیل می‌شود ، ما اگر بخواهیم اعتیاد را درمان کنیم می‌بایست اعتیاد را بشناسیم ، اگر بخواهیم اعتیاد را بشناسیم می‌بایست عوامل به وجود آورنده آن را بشناسیم ، همان انسان و مواد مخدر.

هرکدام از ما اعتیاد را تا حدودی می‌شناسیم ، اما در مورد انسان اطلاعات خوبی نداریم ، کنگره60 آمده و برای ما کار راحت کرده است و شناخت انسان را به‌طور بسیار راحتی در اختیار ما گذاشته است ، علم و دانش در کنگره60 تا جایی که ممکن است ساده می‌شود و بعد در اختیار مات گذاشته می‌شود ، به همین دلیل است که ما مفاهیم را درک می‌کنیم و متوجه می‌شویم ، ما با هر رده تحصیلی مفاهیم را در کنگره60 متوجه می‌شویم و این از نشانه‌های حق بودن مطلب است ، کلام حق همیشه ساده و قابل‌درک می‌باشد.

کنگره 60 انسان را تا جایی که ممکن است به‌صورت ساده بیان می‌کند و می‌گوید برای شناخت انسان می‌بایست آن را به دو بخش تقسیم نمود ، صور آشکار و صور پنهان ، اگر دقت کنیم می‌بینیم که در هر دو بخش ما اطلاعت بسیاری خوبی در اختیارداریم ، در صور آشکار سیستم ایکس و سیستم عصبی  را شناختیم  ، که در این قسمت از اطلاعات بسیار بالایی برخوردار می‌باشیم و در بعضی جهات با پزشکان هم برابری می‌کنیم و یا از آن‌ها بالاتر می‌باشیم ، در صور پنهان هم که کنگره60 حرف اول را می‌زند و پیشگام می‌باشد ، نفس ، عقل و تفکر به‌راحتی برای ما شکافت ، و عملکرد آن را برای ما توضیح داد .

مسئله درمان اعتیاد کار ساده‌ای نیست ، مسئله پیچیده است ، چرا ؟ برای اینکه اعتیاد در درون خود شخص می‌باشد ، برای اینکه در این مبارزه هم حریف خودتی و هم مبارز ، آن‌کسی که باید شکست بدهی خودتی و آن‌کس که باید پیروز شود خودتی ، به همین دلیل مسئله پیچیده است ، کنگره مسئله را از صور پنهان و آشکار برای ما توضیح می‌دهد ، سی‌دی‌ها ، وادی‌ها و کتاب برای همین است که ما بهتر با این اوضاع‌واحوال آشنا شویم.

یکی از این موضوعات مسئله از فرمان‌برداری تا فرماندهی می‌باشد که مستقیماً به انسان مربوط می‌شود ، انسان موجود است که در بعضی از موارد نمی‌تواند فرمانده خود باشد ، ما می‌دانیم از خودفرمانی تا فرمان فاصله بسیار زیادی است ، آن فرمانی که من خودم به خودم می‌دهم تا فرمانی که یک فرمانده بیرونی به من می‌دهد بسیار متفاوت می‌باشد ، البته این نقض‌کننده فرماندهی ما بر خودمان نمی‌شود ، ما برای اینکه بتوانیم افراد را در بیرون هدایت و فرماندهی نماییم می‌بایست از فرمان‌برداری شروع نماییم ، برای اینکه حریف اعتیاد شویم می‌بایست فرمان‌بردار باشیم ، افرادی که در کنگره به جایگاه خدمتی می‌رسند افرادی هستند که در سطوح پایین‌تر فرمان‌بردارهای خوبی بوده‌اند و فرمان را اجرا کرده‌اند.

ما در مسئله درمان اعتیاد می‌بایست فرمان‌بردار بی‌چون‌وچرای کنگره60 و راهنما باشیم ، در چارچوب درمان و نه در جای دیگر ، ما باید فرمان‌بردار پروسه درمانی باشیم .انسان به‌راحتی خود را فریب می‌دهد اما یک فرمانده بیرونی این موضوع را می‌بیند و از آن جلوگیری می‌نماید ، کاری که خود شخص متوجه آن نمی‌شود.به همین خاطر است که می‌گوییم برای درمان اعتیاد می‌بایست فرمان‌بردار راهنما و کنگره 60 باشیم.

من تولد مهدی عزیز را تبریک می‌گویم ، اگر فردی در کنگره60 به درمان برسد یک کار گروهی انجام می‌شود ، مهدی از بچه‌های فرمان‌بردار می‌باشد که این دستور جلسه مطابق با عملکرد آن می‌باشد ، در مسئله سیگار هم مهدی با تمام وجود می‌خواست که از مصرف سیگار رها شود و در این زمینه زحمات بسیاری کشید.

 

عباس :

کار ما الگوبرداری از پیشکسوتان می‌باشد ، این انرژی لژیون است که ما را هدایت می‌کند ، من خدا را شکر می‌کنم که از ابتدا حرف‌های بزرگ‌ترهای خود را گوش کردم و توانستم به درمان سیگار برسم ، مهدی از رهجو های خوب است و همه شما او را می‌شناسید ، او سر 21 روز می‌آمد و پله خود را می‌گرفت و همه کارها و مراحل سفر او بسیار مرتب می‌باشد ، لژیون سیگار در نمایندگی شادآباد می‌باشد ، ما باید بدانیم که یکی روزی به درمان می‌رسیم و یک روزی می‌بایست آن را به دیگران انتقال دهیم ، از همه‌چیز مهم‌تر این است که اطلاعات را به دیگران انتقال دهیم.

مهدی

وقتی انسان خود را در سقوط می‌بیند شروع به‌جز فز کردن ، اما باید این را بدانیم هر سقوط برای ما شروع یک پرواز جدید می‌باشد ، من با تخریب بسیار بالایی وارد کنگره شدم و هیچ فرمان‌برداری از هیچ‌کس نداشتم ، من فرمان‌برداری خودم را هم نداشتم ، من با ورود به کنگره با این جمله برخورد کردم که می‌بایست فرمان‌بردار باشم ، راهنما من را در آغوش گرفت و توانستم حرکت کنم.

اعتیاد را درمان کردم و بعد برای درمان سیگار زور می‌زدم اما متأسفانه نتیجه نداشت ، زیرا من الگویی نداشتم ، اما زمانی که مهندس حرکت کرند و دیگر افراد ، دیدم که الگو هست و من هم می‌توان حرکت کنم و به درمان برسم ، راهنما انتخاب کردم و توانستم به رهایی برسم.

درمان اعتیاد زمانی کامل می‌شود که سیگار را درمان کنیم ، ما سرباز کنگره هستیم و برای ما فرق نمی‌کند فرمان چیست ، ما فرمان‌بردار باز کردن بندهای نیروهای اهریمنی هستیم .از راهنمای درمان سیگارم آقای عباس آقایی تشکر می‌کنم ، از آقای نادری راهنمای درمان اعتیادم تشکر می‌کنم ، از آقای خدامی نیز بسیار سپاس گذارم

با احترام کامران رک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .