English Version
English

99 درصد تشخیص 1 درصد درمان !

99 درصد تشخیص 1 درصد درمان !

انسان‌ها اگر به یک مقام و منصب و جایی برسند قرار نیست عجیب و قریب شوند زیرا به کل مسئله پی نبردند مهم این نیست که طرف چه شغلی دارد  مهم این است که آن شغل را به نحو احسن انجام بدهد درخت هرچه بارش بیشتر باشد سرش پایین‌تر می‌آید . ممکن است یک باغبان کارش را به‌خوبی انجام بدهد ولی یک دکتر نتواند در مقامش کارش را به‌خوبی را به‌خوبی انجام دهد .

مهم این نیست در کنگره 60  در چه قسمتی خدمت می‌کنیم مهم این است که وظیفه‌ی خود را به‌خوبی انجام دهیم و بهترین خدمت را ارائه کنیم . اما ممکن است در بعضی‌اوقات یک کار جزئی را نمی‌توانیم به‌درستی انجام دهیم ولی بااین‌حال پرافاده هستیم . مهم آن خدماتی است که به نحو احسن انجام بدهیم اگر یک سفر اولی هستیم یک سفر اولی مرتب و منظم باشیم و آن بهتر از یک استاد نامرتب و نامنظم است به امید پروردگار توانا به کاوش‌های خود ادامه می‌دهیم و در آینده بشر می‌تواند مسائل خود را به‌آسانی حل نماید ولی کاوش در این مورد خیلی کند و آرام پیش می‌رود بررسی روی انسان است البته روی تکنولوژی پیشرفت نمودند ولی در مورد روان انسان چندان موفق نبودند .

ولی در تشخیص دچار اشتباه شدند و این در حیات اثرات نامطلوب گذاشتند و اما برای سیستم داخل و درونی چندان موفق نبودند به همین سبب در تشخیص دچار اشتباه زیادی شدند در قسمت روان‌پزشکی دچار مشکل شدند و هم در قسمت روان و هم فیزیولوژی برای درمان اعتیاد یک‌ذره جلو نرفتند بیماری اعتیاد را در تشخیص دچار اشتباه شدن و می‌گویند اعتیاد درمان ندارد و نمی‌دانند چی و چگونه آن را درمان کنند .

جهان خیلی پهناور است و زمان زیادی می‌برد تا بتوانیم به بعضی چیزها پی ببریم زیرا در مکان دیگری دنبال آن قضیه می‌گردیم اعتیاد یعنی عدم تعادل سیستم بیوشیمی .

در تشخیص دچار اشتباه شده که اگر مصرف را قطع کند همه‌چیز حل می‌شود همه برای تئوری ایکس می‌باشد .در قسمتی اشتباهاتی ایجادشده مهم تشخیص آن است ما باید اول مسئله را تشخیص بدهیم 99% تشخیص آن است 1% درمان است من یک‌چیز را گم‌کرده‌ام 99% تشخیص این می‌باشد که من آن را کجا گذاشتم وقتی مکان را بدانم بقیه جستجو دیگر کاری ندارد .

در یک سازمان اطلاعاتی مثلاً سازمان اطلاعات اخبار به بیرون درز می‌کند بیرون مهم‌ترین قسمت این است که این خبر را کی به بیرون منتقل می‌کند اگر بفهمیم طرف کیست قضیه حل است .چرا هروئینی‌ها یا تریاکی‌ها مواد خود را قطع می‌کنند بیرون‌روی – آبریزش بینی – انزال زودرس می‌گیرد چون قبلاً مصرف‌کننده بوده ولی الآن نمی‌کشد و این تشخیص ندادن باعث چه فاجعه ایی می‌شود و روی انسان اثر می‌گذارد .

یک مصرف‌کننده تریاکی را بیاورید و به او بگویید یک کشتی تفریحی است و همه‌چیز هست ولی مواد نیست ولی طرف دیگر یک طویله پر از مواد است حالا کدام را انتخاب می‌کنی مطمئناً طویله را انتخاب می‌کند این می‌خواهد نشان دهد که تشخیص غلط است .

این مسئله راجع به بیماری‌ها هم هست و درگیرش هستیم مثلاً ایدز – هپاتیت – سرطان – بیماری‌های لاعلاج را کسی ادعای درمان ندارد فقط مهار متوقف کردن آن‌ها را یاد گرفتند ما در مورد بعضی از بیماری‌ها دچار عدم‌تشخیص آن هستیم برای لاغری شنیدم که نصف معده و روده را برمی‌دارند و این نشانه عدم‌تشخیص است . یک نفر داشت روی قورباغه آزمایش علمی انجام می‌داد و یکدست آن را قطع می‌کند و می‌گوید بپر آن‌هم می‌پرد آن‌یکی پاهای قورباغه را می‌برد و آخرین پای آن را هم قطع می‌کند و به قورباغه می‌گوید بپر ولی دیگر نمی‌تواند بپره و می‌گوید این قورباغه ناشنوا شده است . و دانش‌های زیادی هست که هنوز کشف نشده است مقداری از اعضای بدن مثل معده و قلب و ... بعضی کارها را خود انجام می‌دهند و بعضی کارها را در مغز انجام می‌دهند و از مغز می‌آید و بدن انسان به‌صورت فدرال و با یک حکومت مرکزی اداره می‌شود .

اعضای بدن یک سری کارها را مثلاً در کلیه انجام می‌دهد و یک سزی کارها از مغز می‌آید و بعضی کارها که کلیه می‌خواهد کار انجام بدهد باید با قلب ارتباطی برقرار کند و هماهنگ شود یک سری از بیماری‌ها از حکومت مرکزی است اگر یک سیستم ایمنی فلج می‌شود و سلول از رده خارج می‌شود آنجا تقلید حکومت مرکزی است . در حکومت مرکزی فدرال دستور اشتباه صادر می‌کند ولی در بیماری‌ها مثلاً مشکل معده و یا کلیه را در خود معده یا کلیه می‌خواهند حل کنند. ولی این بیماری در مغز باید درمان بشود .

اگر روی سیستم مرکزی توجه بکنیم و کارکنیم به یک نتایج خیلی بالایی می‌رسیم و خیلی بیماری‌ها درمان می‌شود یک سری از مسائل مغز را ما شناختیم ولی یک سری را نشناختیم یک سری از پارامترهای ایدز سیتی فور است وقتی این سیتی فور پایین باشه فرد حالش خیلی بد می‌شود و از کنترل خارج می‌شود .

اگر ما بیاییم در قسمت تشخیص درست تشخیص دهیم و هزاران بیماری که لاعلاج است درمان می‌شود نازایی یک زن بستگی به آن تئوری ایکس دارد و آن مربوط به مغز است و فرضیه تئوری ایکس در سیستم پزشکی خیلی بالاست ما برای اینکه تشخیص بدهیم باید انسان را بشناسیم شناختی که قابل‌اندازه‌گیری است . تا صور پنهان انسان را نشناختیم هیچ قدمی را به‌صورت دائم نمی‌توانیم برداریم و باید به حس‌های پنهان انسان برسیم و جهان‌های دیگر را نیز باید بشناسیم .

و به آن برسیم و برای شناخت انسان پارامترهای مهمی است جهان دیگر برای ما خیلی مهم است برای اینکه اگر جهان بعد از مرگ وجود داشته باشد یعنی ما بقا داریم یعنی اینکه ما دو قسمت داریم یک قسمت از خاک است و یک قسمت دیگر عالم بالا به خاطر همین هیچ بیماری را نمی‌توانیم درمان کنیم . سی سال یک بیمار کولیت داشت زیرا راه درمان آن پیدا نشده بود و به خاطر اینکه علت درمان آن بیماری تشخیص داده نشده بود .

مهم این است که انسان باید بفهمه دو قسمت است یا یک قسمت و باید بدانید که جهان‌های دیگر هم وجود دارد اگر جهان بعد از مرگ را قبول داشته باشید صور پنهان را قبول دارید .

ماده و غیر ماده و 5 حس ظاهری داریم و 5 حس درونمان به کار می‌افتد پس خیلی مهم است این تجدد نیست و این علمی نیست و غیرعلمی می‌باشد ما برداشت و مفهومان از علم چیز دیگری است اما اگر علمتان این است که نصف روده را بردارید تا لاغر شوید انجام بدهید ولی در اصل این علمی نیست.

یک بچه تشنج دارد و تا الآن که پنجاه سالش هم شده غش می‌کند این چه علمی است که نتوانستیم آن را درمان کنیم اگر بتوانیم از ریشه آن را درمان کنیم آن علم است و باید شناخت اصلی و اساسی باشد ما باید بدانیم آن ریشه کجاست که آن سرطان شکل‌گرفته باید بدانیم از فدرال است .

بنابراین تشخیص بسیار مهم است  دانستن  به بعضی از اعتقادات در تشخیص برای ما خیلی مهم است این‌که انسان بقا دارد و جهان‌های دیگری وجود دارد اصل مسئله است اعتقادات خرافی مدنظر ما نیست و آنچه در کتاب آسمانی آمده درست است برداشت ما از انسان غلط بوده و ازلحاظ علمی این مسئله را در نظر نگرفتند .

ناخالصی‌های ما می‌تواند برای ما بیماری ایجاد کند این قسمت از قضیه است هر مصیبتی که برای که برای خودتان وارد شود خودتان آن قضیه را ایجاد کرده‌اید ولی بعضی‌اوقات مصیبت‌ها به خاطر حکمت الهی است هر بیماری که به انسان رخ می‌دهد به دلیل ناخالصی یک انسان نیست زیرا این اعتقاد اشتباه در انسان تخریب ایجاد می‌کند خوب تمرکز کنید .

می‌تواند ناخالصی ما , عصبانیت ما و حسادت‌های ما همین‌طور نبخشیدن دیگران این‌ها در جسم ما اثر گذارد و جسم را تخریب کند و بیماری‌های روانی  که بر جسم اثر می‌گذارد ما باید برای اینکه بیماری‌های ما درمان بشود امیدوار باشیم و به صلح و آرامش بیشتری برسیم تا بهتر شویم .

منبع : وبلاگ همسفر فتحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .