English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

به نام خداوند جان و خرد

پنجمین جلسه از دور ششم لژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST) با نگهبانی آقای علی خدامی ، استادی مهندس و دبیری آقای مجتبی رسولی در تاریخ 93/6/14 دستور جلسه سیستم ایکس و تولد اولین سال رهایی از سیگار مسافر احمد جعفری راس ساعت 7:30 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید.

مهندس:

در مورد سیستم ایکس اطلاع دارید ، تا قبل از تئوری ایکس درمان اعتیاد مجهول بوده و تعریفی که برای ارائه می‌شد این بود که اعتیاد بیماری مرموز لاعلاج و پیش‌رونده‌ای می‌باشد ، که تعریف درستی برای زمان خودش بود ، الآن از این تعریف تمجید می‌کنم ، این تعریف در تمام سطح گیتی گسترده می‌باشد ، این گروه در 150 کشور فعالیت دارد که بیش‌ترین اعضای آن در آمریکا و بعدازآن در ایران است .

این تعریف در مورد سیگار هم کم‌وبیش هم‌چنین است ، اما کنگره 60 آمد و با تئوری ایکس اعتیاد را درمان و درب جدیدی را برای علم پزشکی و روان‌پزشکی باز کرد ؛ این در سال‌های آینده مشخص می‌شود ، این سیستم در آینده تمام بیماری‌ها را درمان خواهد کرد ، تمام بیماری‌ها ، این اعتقاد من است ، در کنگره 60 بیماری صرع به‌راحتی درمان می‌شود.

همچنین که در حال حاضر آزمایش قند و ... می‌دهیم در آینده هم آزمایش نروترانسمیتر خواهیم داد و مقدار تولید و کار آیی سیستم ایکس را آزمایش خواهیم نمود ، در حال حاضر علم پزشکی می‌داند که اگر دوپامین بیاید شخص دچار اسکیزوفرنی می‌شود ؛ درواقع یک ماده میانجی در مغز کم است که شخص دچار بیماری اثنی العشر می‌شود ، مشکل بیماری‌های ویروسی و زخم و تصادف کار نداریم ، اما بقیه بیماری‌ها در جای دیگر است ،درواقع مشکل  معده‌ای که زخم است ، روده‌ای که خون‌ریزی دارد در خود آن‌ها نیست ، بلکه مشکل در مغز می‌باشد ، البته یک مشکل دیگر هم داریم که همه به دنبال هدف تراپی می‌باشند ، اگر معده درد می‌کند می‌بایست برویم سراغ درمان معده و این کار درست نمی‌باشد ؛ مشکل در معده نیست ، در جای دیگر است.

ما در مورد اعتیاد کارمان را انجام می‌دهیم ولی در حیطه پزشکی وارد نمی‌شویم تا اینکه پزشکان محترم کارهای تحقیقاتی آن را انجام داده و نتایج آن را منتشر خواهند کرد ؛ زیرا جان آدمیزاد در میان است و ما کارمان درمان اعتیاد ؛ اما ما توری می‌دهیم و راه‌حل آن را ارائه خواهیم کرد.

با این دیدگاه مسئله اعتیاد حل می‌شود ؛ دیگر اعتیاد بیماری مرموز و لاعلاجی نخواهد بود ؛ ما سیستمی که از تعادل خارج‌شده را با داروی بی‌نظیر OT  و روش درمانی  DST به‌راحتی درمانی می‌کنیم و این بیماری برای ما راه درمان دارد ، ما دست‌کم 10000 نفر درمان شده اعتیادداریم ؛ تا الآن هم از اول سال 1380 نفر درمان شده داریم ، تا پایان سال بیشتر هم خواهند شد ، این‌ها هم نمونه‌هایش می‌باشند ، سیگار هم سیستم را از تعادل خارج می‌کند و اگر قرار باشد آن را به‌صورت سقوط آزاد قطع کنیم دچار مشکل خواهیم شد.

سیستم ایکس به دو صورت کار می‌کند ، یکی باسیم و دیگری بدون سیم ، باسیم سیستم ایکس با مواد مخدر خراب می‌شود و بدون سیم با افکار منفی و مخرب مثل ناامیدی ، مأیوس بودن ، غمگین بودن و .... کسی که ناامید باشد همه بیماری‌ها را دارد .

آن اعمالی که خداوند  در قرآن می‌فرماید یحب ، یعنی خداوند آن‌ها را دوست دارد ، سیستم ایکس را تقویت و آن‌هایی را که می‌گوید لا یحب ، سیستم ایکس را تخریب خواهد کرد ، مثل غیبت و تجسس و .... همسفران هم می‌توانند خود را درست نمایند ، ما سیستم را با این کارها درست می‌کنیم .

همین سی‌دی‌ها سیستم ایکس را ترمیم می‌کنند ، هر لژیونی که در یک ماه سی دی کار نکند بسته خواهد شد و 2 ماه بعد لژیون را تحویل خواهیم گرفت ، لژیونی که از منابع کنگره استفاده نکند از چی استفاده خواهد کرد ، آن‌ها راندمان نخواهند داشت.

از این لحظه همه راهنمایان سیگار باطل خواهند شد ، مگر آن‌هایی که در شعبه خود یک روز در هفته لژیون سیگار را تشکیل دهند ، آن‌هایی که لژیون ندارند یا بروند لژیون را تشکیل و اگرنه نمی‌بایست رهجوی سیگار بگیرند.

احمد :

با درمان سیگار درمان اعتیاد کامل می‌شود و این نکته بسیار مهمی می‌باشد ، من بارها به یک نخ سیگار رسیدم ولی نتوانستم رها شوم . من ورزش می‌کردم و گویی دچار سکته شدم ، نزد پزشک رفتم و گفت باید سیگار را قطع کنم ، آن زمان آقای مهندس هم شروع کرده بود و من هم باایمان به این راه سفر خود را شروع نمودم .

من فکر می‌کردم که مصرف سیگار همیشه با من است ، اما در کنگره فهمیدم داستان چیز دیگر است ، شاید اوایل خیلی سخت و به‌هم‌ریخته بودم ، اما با راهکاری که از آقای امین گرفتم و بالا بردن مصرف آدامس مشکلم حل شد و به یک نقطه تفکر درست و خوبی رسیدم ؛ این کار 12 ماه طول کشید ، جالب است که من زمانی که مواد را کنار گذاشتم به این صورت در رنگ چهره‌ام تغییر حاصل نشده بود ، در حال حاضر به‌راحتی می‌خوابم و دیگر در خواب خروپف نمی‌کنم.کنگره60 هدف نیست بلکه وسیله‌ای است برای اینکه من به تشخیص برسم و کارم را به‌درستی انجام دهم.

با احترام کامران رک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .