English Version
English

حس مرزبانی

حس مرزبانی

 

همسفر آیدا،مرزبان نمایندگی شادآباد

 

مرزبانی با پای برهنه روی گداخته‌های آتش راه رفتن است. «مهندس دژاکام»

قبل از اینکه وارد پروسه مرزبانی شوم، این جمله را بارها و بارها از مهندس دژاکام، مرزبانان و افراد کنگره شنیده بودم.

این جمله مرا به فکر می‌انداخت که واقعاً خدمت مرزبانی سخت است؟ نمی‌دانم چرا اما فکر می‌کردم که شاید کمی هم در سختی و سخت بودن آن اغراق کرده‌اند تا این حد هم دشوار و سخت نیست.

این تصور را داشتم که مرزبانان کار خاصی انجام نمی‌دهند و تنها روی ساعت شروع و اتمام جلسه نظارت می‌کنند و بقیه کارها به عهده کمک راهنمایان و نگهبان و دبیر می‌باشد.

تا این دوره این لیاقت نصیب من شد و در این جایگاه قرار گرفتم. در این 7 ما ه تغییرات بسیاری کرده‌ام، اگر بخواهم به کوچک‌ترین آن اشاره کنم این بود که من قبلاً اصلاً تحمل شنیدن انتقاد از دیگران را نداشتم، خیلی سریع در برابر آن فرد و حرفش جبهه می‌گرفتم و رفتار تندی می‌کردم، از بالا به همه نگاه می‌کردم.

اما از زمانی که وارد این جایگاه شدم، پذیرفتم که همیشه در کنار افرادی که موافق من هستند، عده‌ای هم می‌باشند که نظرات و عملکرد مرا قبول ندارند، پذیرفتم که این تفاوت‌ها در کنار هم «ما» را تشکیل می‌دهد.

برای پیمودن بعضی از مسیرها، باید یکسری افراد باتجربه و بلد راه باشند، قطعاً حضور سرکار خانم آنی، راهنمای مرزبانان همسفر و دستیارانشان، کمک خیلی بزرگی محسوب می‌شود.

حضور ایجنت، خیلی از سختی‌های راه را سهل و آسان می‌کند.

من این هفته را به تمامی ایجنت ها و مرزبانان کنگره در تمامی شعب تبریک عرض می‌کنم و بهترین‌ها را از خداوند برایشان آرزو می‌کنم.

تبریک و خدا قوت ویژه به مرزبانان شعبه شادآباد آقایان سلمان کریمی فر، علی صفری، صادق صفری، وحید قهرمانی و اسماعیل قاسمی عرض می‌کنم و امیدوارم خدمت‌های بالاتری را در کنگره تجربه کنند.

از ایجنت محترم شعبه شادآباد جناب آقای رضا نادری تشکر ویژه‌ای دارم و بابت تمامی زحماتشان برای مرزبانان سپاسگزارم.

به دوست و مرزبان عزیز، سرکار خانم ملیحه هفته مرزبان را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که در جایگاه کمک راهنمایی ایشان را ببینم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .