English Version
English

از معجزه تا خدمت؛ مصاحبه با ایجنت نمایندگی افسریه

از معجزه تا خدمت؛ مصاحبه با ایجنت نمایندگی افسریه

«به نام ایزد منان»

مصاحبه با ایجنت نمایندگی افسریه؛ آقای  محسن کیوانی

لطفاً خودتان را معرفی نمایید؟

سلام دوستان محسن هستم یک مسافر، با بیست سال تخریب مواد وارد کنگره شدم، آخرین مواد مصرفی تریاک، نام راهنما آقای مجتبی دهقانی، مدت سفر اول پانزده ماه و سه روز، در حال حاضر چهار سال و نیم است که آزاد و رها هستم.

تأثیرات زمان مصرف (مواد مخدر) بر زندگی؟

کلاً اعتیاد در باغ سبز است و ظاهری زیبا اما عجوزه‌ای زشت در نهاد خود دارد کوچک‌ترین تخریب مواد پول مواد، زمان مصرف، خرابی دندان، ریه و قلب و اعضاء جسم و رفتن آبرو و شخصیت است و از آن بزرگ‌تر حجاب و پوششی است که بر روی احساس، ادراک، عقل، ذهن، نفس و روان انسان می‌گذارد و انسان را به سمت خوی حیوانی سوق می‌دهد.

آیا سابقه ترک دارید؟

ترک‌های دارویی و گیاهی چند مرحله داشتم اما وقتی دیدم دوباره برگشت می‌خورد از ترک مواد می‌ترسیدم زیرا اعتماد به نفسم را از دست داده بودم.

نحوه آشنایی با کنگر 60؟

یک معجزه یک حادثه یک لطف الهی، یک آشنا

زندگی بدون مواد مخدر را چگونه می‌بینید؟

آرامش، آزادی، رهایی  از چنگال اهریمن درون، احساس مالکیت تمام عیار بر خود دارم بازگشت به اصل خویش به یاد آن شعر که می‌گوید، هر که کو دور ماند از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش.

چرا خدمت می‌کنید؟

رکود یعنی سقوط، زیرا زندگی  مثل دوچرخه سواری است اگر پا نزنی سقوط می‌کنی من خدمت نمی‌کنم بلکه آموزش می‌بینم اگر زمانی برسد که در کنگره آموزش نبینم باید خود را مرور کنم یا کنگره را رها کنم.

آیا کنگره برای فراگیری زندگی کافی است؟

البته در این مدت شش سالی که من در کنگره هستم و آموزش‌هایی دیدم، نه تنها در زمینه اعتیاد و پیشگیری و درمان آن بلکه در تمام مراحل زندگی، آموزش و مطالب بکر وجود دارد اما باز بستگی دارد هرکس از زندگی خود چه می‌خواهد.

وظیفه ما در قبال کنگره؟

خوب شما اگر یک لیوان آب خنک کسی به دستتان بدهد چقدر خوشحال می‌شوید و از او تشکر می‌کنید حال وظیفه من که همه زندگی‌ام را مدیون کنگره هستم در قبال این سیستم چیست؟ واقعاً کمی تعمق کنیم، لکنود و ناسپاس نشویم، یادمان نرود زمان اعتیاد چه بودیم و اکنون چه هستیم؟ خود به خود هر کس می‌تواند پاسخ این سؤال را نزد خود و وجدان خود به‌درستی بدهد گر چه جناب مهندس همیشه می‌فرماید؛ حساب همه با کنگره و حساب کنگره با همه صفر است اما بقول معروف در دیزی باز است ...

این همه تغییرات چرا در کنگره است؟

سؤال پر جوابی است، باید کسی بیاید وسط میدان و حرکت کند تا بفهمد سیستم بیوشیمی و تعادل آن در کنار آموزش‌های کنگره چیست، در غیر این صورت نمی‌توان راحت پاسخ داد.

و اما حرف آخر ؟

تشکر از شما و همه خادمین کنگره از نگهبان نظم تا نگهبان کل کنگره جناب مهندس دژاکام، امیدوارم تفکر کنگره جهانی شود و از خدا می‌خواهم توفیق بندگی و خدمت به بندگانش را عطا فرماید و در ادامه یک جمله برای کسانی که درگیر بیماری اعتیاد هستند قبل از انتخاب روش درمانی خود اطلاعات و خروجی آن روش را تحقیق کنند اما زود قضاوت نکنند.

 

از شما ممنون هستم که فرصت مصاحبه را به من دادید.

 

گزارشگر: مسافر ماشاالله رستمی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .