English Version
English

در دنیا هیچ‌چیز، تصادفی رخ نمی‌دهد ؛ برداشتی از سی دی دامنه ارتعاش

در دنیا هیچ‌چیز، تصادفی رخ نمی‌دهد ؛ برداشتی از سی دی دامنه ارتعاش

به نام خدا

جهان ما سرشار از ارتعاشاتی است که در طول موج‌ها و فرکانس‌های گوناگون در نوسان هستند. بعضی از ارتعاشات تجلی می‌کنند اما برخی دیگر تنها حس می‌شوند. البته ارتعاشات دیگری وجود دارند که برای ما انسان‌ها غیرقابل دریافت هستند و بعضی از حیوانات قادرند آن‌ها  را درک کنند.

هنوز در جدول ارتعاشات، بالاترین درجه ثبت‌نشده، اما تاکنون بالاترین درجه به تفکرات ذهن انسان تعلق پیدا کرده است.

به طور کلی جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم از امواج جذب‌کننده و دفع کننده‌ای تشکیل‌شده که همواره در حال نوسان هستند و در طول موج‌ها و فرکانس‌های مختلف ارتعاش دارند، اما به جرات می‌توان گفت که قوی‌ترین آن‌ها به ذهن ما انسان‌ها تعلق دارد.البته با توجه به این که قدرت ارتعاشات به درجه طول موج و فرکانس بستگی دارد به راحتی می‌توان درک کرد که چرا ذهن آدمی تا این حد قدرتمند است.

در دنیا هیچ‌چیز، تصادفی رخ نمی‌دهد. هیچ اتفاق خاصی در کار نیست و همه چیز نتیجه ارتعاشات ذهنی ماست.

انسان می‌تواند سرنوشت خود را آن گونه که می‌خواهد بسازد اما سرنوشت چیست؟ مجموعه‌ای از ارتعاشات که بر روی یکدیگر آمده و از هم عبور می‌کنند. ارتعاشات قوی تر بر دیگران تفوق یافته، فرکانس‌ها باهم هماهنگ شده و شکل‌گرفته و الگو پیدا می‌کنند. بدین ترتیب سرنوشت انسان رقم می‌خورد.

خوشبختانه در جهان هستی انسان از عالی‌ترین سطح هوش برخوردار بود ، و می‌تواند در مقابل ارتعاشات مزاحم و مداخله گر از امواج فکری خود محافظت کند تا بتواند فرکانس مطلوب خود را تنظیم کند . حال به این مطلب می‌رسیم که آینده انسان بر پایه مسیر اندیشه کنونی اوست.

همه انسان‌ها در دامنه ارتعاشات خود قابل‌اعتماد بوده و هستند این اندیشه‌های یک انسان است که او را تفکیک می‌کند . انسان‌ها باقدرت و اندیشه همراه با دانایی می‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند و فرکانس‌های مثبت را از هم دریافت نمایند .

خاصیت انسان انعطاف‌پذیری اوست که در دامنه ارتعاشات قابل‌تغییر است این انعطاف‌پذیری به صورتی است که می‌تواند او را به سمت مثبت و به جلو برد و یا بالعکس و باز این خود انسان است که تشخیصمی‌دهد چه نوع فرکانس‌هایی را دریافت کند.

گاه فرکانس‌های مثبت انسان را به جایگاهی می‌رساند که در او احساس مسئولیت بیشتری دیده می‌شود ، در این جایگاه انسان باید هر گونه خدمتی را به طور صادقانه انجام دهد تا دیگر افراد نیز در دامنه ارتعاشات این فرکانس را از او دریافت کنند. حال اگر به گروهی خواست خدمت کند باید بداند که منافع افراد ارجحیت به منافع خود دارد.

هر چیز در دنیا تابع علت و معلول است . آنچه در زمان حال روی می‌دهد، پیامدها و نتایجی در آینده به بار خواهد آورد یعنی در دامنه ارتعاشات عمل فرد باعث عکس‌العمل می‌شود. و این فرکانس‌های مثبت و منفی که فرد دریافت می‌کند از عملی بوده که در گذشته انجام داده است.

افکار انسان طی گذشت زمان تغییر می‌کند و به همین ترتیب ، سرنوشت او نیز در مسیری جدید جاری می‌شود. اندیشه ما آدمیان ، سازنده‌ی موقعیت‌ها ، سرنوشت و قضا و قدر ما خواهد بود . ما می می‌توانیم با تغییر دادن آنچه در ذهنمان می‌گذرد ، آینده خویش را تغییر دهیم و به سمت موقعیت و خوشبختی پیش‌رویم. در واقع هرگاه فکرمان تثبیت شود ، سرنوشتمان نیز تثبیت می‌شود.

نوشته‌ای از یک همسفر

منبع : وبلاگ نمایندگی بوشهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .