تاریخ
جمعه 10 دي 1395
بِکش و بِکش - قسمت شصت و دوم
Share
موضوع : ویدئو
قسمت شصت و دوم کلیپ آموزشی «بِکش و بِکش» به کارگردانی خانم شانی دژاکام ...
بِکش و بِکش - قسمت شصت و دوم

ایده سری فیلم های آموزشی «بِکش و بِکش» بر اساس دیالوگ معروف مصرف کنندگان قدیمی مواد مخدر که معتقد بودند باید اول مواد خود را وزن کنند و سپس آنرا مصرف کنند؛ شکل گرفته است و به کارگردانی خانم شانی دژاکام و استادی مهندس بر مبنای نظرات کنگره 60 در باب مهار آسیب های مصرف مواد مخدر به صورت کلیپ های کوتاه و با سبکی ساده و دیالوگ محور از این پس هر هفته بر روی سایت کنگره 60 قرار خواهد گرفت و انتشار آن از طُرُق مختلف بلامانع است. 

مهندس ضمن تأکید بر اثر بسیار مطلوب اینگونه اطلاع رسانی بر روی مصرف کنندگان مواد مخدر، آموزش صحیح را از اولویت های این فیلم دانسته و تاکید کردند «تا مصرف صحیح را نیاموزند، درمان صحیح را هم نخواهند آموخت».

 

پیشنهاد می‌شود برای دریافت مطلوب‌تر ویدئو‌ها با کیفیت تصویر بهتر از قسمت دانلود استفاده نمایید.

 

"دوستان، هرگونه انتشار این ویدئو ها در فضای مجازی و ... آزاد بوده و هیچ منعی برای این کار وجود ندارد."

 

قسمت نام ویدئو زمان حجم (MB) دانلود
62 سیم کشی یا تریاک 00:07:30 45.5
61 یه ورق قرص 00:05:03 28.1
60 دل ساده 00:05:57 31.3
59 یک فکر خوب؛ حشیش ! 00:07:30 41.0
58 سرعت پردازش در ریتالین 00:05:30 29.4
57 علف، حشیش، تمرکز 00:03:47 19.7
56 لذت سفر دوم 00:08:04 46.4
55 درد بی کلاسی یا درمان 00:06:53 31.3
54 مواد را بشوریم؟ 00:03:04 17.7
53 خاطرات بسیار 00:06:08 26.8
52 مسافر یا معتاد؟.... 00:07:39 60.9
51 دریا در استکان می شود 00:06:07 50
50 سلام دوستان آرش هستم یک مسافر 00:06:04 49.2
49 ساعت یک از خواب بلند میشدم... 00:05:18 42.4
48 میهمان افتخاری 00:02:15 17.3
47 یک پیک بزنیم تا روشن شیم؟؟؟ 00:05:01 39.7
46 الکل سوخت مغز...خمار شکن (2) 00:03:45 29.7
45 الکل سوخت مغز...(1) 00:05:02 40.4
44 27 سی سی متادون...!؟ 9گرم شیره سوخته ...چی شد!؟ 00:04:10 34
43 شب عروسی چپ کردم 00:04:13 34.7
42 دانه تسبیح نشی نمیفهمی! 00:02:03 25.5
41 با سه سال سقوط آزاد وارد کنگره شدم 00:03:53 31.2
40 اول الکل بعد تریاک؟ یا اول تریاک بعد الکل؟ 00:04:03 33.3
39 تریاک و کار، شیشه و بیکاری 00:02:47 22.4
38 زندگی مشترک 00:05:36 45.6
37 زبان زد فامیل تا راگبی 00:02:31 20.3
36 مگه میشه...من و سیگار 00:04:01 31
35 نسخه کوکاین 00:03:54 32.6
34 شب امتحان بزنم یا نزنم؟؟؟؟ 00:04:45 26
33 تاثیرپذیری یا تاثیر گذاری 00:03:48 45.5
32 یکی..یکی.......تا؟ 00:02:53 34.2
31 چی بکشیم ؟ 00:02:25 26.9
30 مصرف بیشتر ... حال بیشتر 00:03:54 26.5
29 شیشه، قرص..... زمان؟ 00:04:27 37.8
28 الکل تا تریاک 00:03:09 26.4
27 تافته جدا بافته...تاکجا؟؟؟؟؟؟ 00:03:25 28.9
26 اگر مصرف کنم میمیرم؟؟؟؟ 00:04:33 17
25 یهویی! 00:03:17 20.3
24 ترامادل و مدرسه 00:02:29 21.3
23 سیانور 00:02:46 17.6
22 نقطه تحمل  بخش دوم 00:03:23 28.9
21 یکی مصرف کنیم یا چندتا با هم! 00:02:45 24
20 فاضلاب 00:05:00 31.9
19 یکی مصرف کنیم یا چندتا! 00:02:13 12.4
18 هیچ چیز جای مواد مخدر را نمی گیرد! 00:04:24 20.1
17 صبح تریاک، شب الکل ! 00:04:08 34.2
16 مشروبات الکلی یا تریاک 00:03:55 46.5
15 باور غلط؛ سوء مصرف دارو 00:03:35 40.9
14 کشاورزی به نام علی 00:03:53 31.8
13 لوبیای سحرآمیز 00:02:56 66.7
12 مواد مخدر طبیعی بدن 00:03:16 19.8
11 ناسازگاری 00:04:10 48.5
10 سازگاری - بخش دوم 00:03:36 16.0
9 هروئین و جوانان 00:04:25 26.8
8 سازگاری - بخش اول 00:03:44 17.3
7 هروئین - از چاله به چاه افتادن 00:04:47 25.5
6 هروئین - تخریب سیستم جنسی 00:04:06 16.9
5 نقطه تحمل 00:04:24 19.3
4 ماری جوانا و اپیوم 00:03:39 16.6
3 سه دوست 00:03:52 26.6
2 ماری‌جوانا و الکل 00:02:34 15.1
1 مقدمه 00:02:57 18.4

 

 

Share
تعداد بازدید از این مطلب : 499139
ادامه مطالب در آرشیو ویدئو
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
111 نظر  
  • همسفر مهدی سروستانی
زمان ارسال
1395/08/10 1:34:35
ضمن عرض خسته نباشید موفق باشید انشا الله درپناه ایزدمنان پایدار باشید
  • کاویان ارتش
تشکر احسان عزیز
  • همسفر مهشید شفیعی
زمان ارسال
1395/06/24 15:44:58
باسلام خداقوت خدمت تمامی خدمتگزاران کنگره60 بسیار عالی بود و خداقوت ویژه خدمت آقای رنجبر و خانم شانی موفق و پایدار باشید.
  • مرتضي
زمان ارسال
1395/06/23 12:24:59
آقاي احسان توي صحبتهاش ميگه وقتي قرص يا مواد مصرف ميكردم ضريب هوشيم بالا مي رفت يا مثلا كارها را بهتر انجام ميدادم . به نظر شما اين فيلم خودش يه جور تبليغ يا فريب نيست !؟ قطعا قصد و قرض آگاهي رساندن است ولي بهتره فيلم مونتاژ بشه يا لااقل به مسافر بگيد كه چه چيزي را بگويد يا نگويد
  • مهدی جوان
زمان ارسال
1395/06/20 12:55:5
با سلا و عرض خدا قوت خدمت سرکار خانم شانی ؛ درود بر احسان عزیز ، ان شاالله جایگاه های بالاتر
  • امین رفیعی (سمنان)
زمان ارسال
1395/05/08 17:20:9
سلام.خدا قوت.بسیار زیبا بود.با تشکر.
  • امین رفیعی (سمنان)
زمان ارسال
1395/05/08 17:20:7
سلام.خدا قوت.بسیار زیبا بود.با تشکر.
  • کیان متولیان
زمان ارسال
1395/05/01 0:54:57
خدا قوت خدمت آقای محسن عزیز و دستمریزاد خدمت خانم شانی ارجمند. همواره دلارام و شاد باشید
  • محمد بهرام زاده
زمان ارسال
1395/04/10 15:26:34
خدارو شاكرم كه به من فرصت تغيير كردن و خدمت به همنوعان خودم رو داده و از اردو بانهاي عزيز به ويژه آقاي محمد عليرضاي مسئول تداركات كه اجازه و فرصت خدمت در تداركات اردو رو بهم دادن و لحضه شماري ميكنم براي اردو امسال . تشكر و سپاس از خانم شاني و همكاران محترمشون . 🙏🏼❤️
  • مسافر جواد از مشهد
زمان ارسال
1394/12/19 16:51:1
سپاس و درود فراوان به سرکار خانم شانی و آقا کامران عزیز. امیدوارم در سالی که پیش رو داریم همچون گذشته بدرخشید. بی صبرانه منتظر قسمت های بعدی هستم. موفق و پیروز باشید. یا حق...
  • مهدی جوان
زمان ارسال
1394/12/19 13:24:45
با عرض سلام و خدا قوت خدمت سرکار خانم شانی درود بر کامران عزیز
  • مهدی یوسفی
زمان ارسال
1394/12/08 23:25:16
سلام وخداقوت به خانم شانی محترم واستاد عزیزم آقا آرش بابت صحبت های گرانمایه ایشان
  • یاسر از مشهد شعبه فردوسی
زمان ارسال
1394/12/06 18:3:41
سلام خدا قوت ب خانواده کنگره شصت ببخشید میشه کل کلیپارو تو یک سی دی زد
  • مرتضي يعقوبي
زمان ارسال
1394/11/19 10:36:19
با عرض سلام و خدا قوت . اگر امكان دارد حجم ويدئوها كمي پايين بيايد ممنون مي شويم چون براي دانلود ويدئو زمان زيادي صرف مي شود
  • مهدی جوان
زمان ارسال
1394/10/27 9:31:13
با سلام سپاس از سرکار خانم شانی برای اطلاع رسانی ایشان با این ایده جالب خدا قوت
  • امید
زمان ارسال
1394/10/07 6:47:48
خدا قوت وتشکر فراوان خدمت خانم شانی ،بابت کلیپ های عالیتون ممنون مشتاقانه منتظر کارهای بعدی شما هستیم موفق وپیروز باشید.
  • امید نقی خانی
زمان ارسال
1394/09/21 2:34:8
مصرف کننده هستم کمک میخوام خواهش میکنم کمکم کنید
  • مجید ن الهیه مشهد ل وحید آقا
زمان ارسال
1394/09/18 17:23:43
سلام خدا قوت، عبادت بجز خدمت خلق نیست ب...واین خدمات شما یعنی عشق، آفرین وهزااااارن صدبار ک ال..
  • مسافر امیرحسین
زمان ارسال
1394/08/27 19:18:27
تشکر از خانم شانی و خدا قوت به مهدی
  • شانی
زمان ارسال
1394/08/17 0:34:44
خیلی سپاس از بزرگواران..پوزش فراوان برای تاخیر در برنامه های جدید انشالله خداوند توان دهد تا با سرعت برنامه های جدید را به دست دوستان برسانیم...با تشکر.
  • حسن
زمان ارسال
1394/08/14 8:28:38
عالی بود احمد جان
  • همسفر بصير سميعي
زمان ارسال
1394/06/22 19:15:22
با ديدن اين فيلم زيبا در من نقطه ي تفكري ايجاد شد كه خيلي ها به خاطر انرژي كاذب مواد مخدر به سمت اون گرايش پيدا مي كنند غافل از اينكه "شب شراب نيارزد به بامداد خمار".با سپاس فراوان از توجه شما به حقايق پيرامون مساله ي اعتياد.
  • vahid
زمان ارسال
1394/06/11 15:2:50
خدا قوت موفق باشید فشم
  • fereidoon rafaei
زمان ارسال
1394/05/15 19:28:11
پاینده باشید خدا قوت
  • مسافرمنصوراز اراک
زمان ارسال
1394/05/14 16:11:3
با درودفراوان خدمت بنیان کنگره60وخداقوت به سرکار خانم شانی متشکر اززحمات شما.روز سوم عیدکیلیپی ازتجربه من ظبط شدخیلی دوست دارم درسایت ببینم موفق باشید.
  • مهدی ثابتی
زمان ارسال
1394/05/12 11:33:50
درود بر مهندس حسین دژاکام و استاد امین که دید من را بزندگی عوض کردند .خداقوت به خانواده محترم وبزرگوار دژاکام که زندگی و خود را وقف انسان سازی کردند .دورود برشما دقیقا کاری که شما با ساختن این برنامه کردید مصداق شکستن شاخ غول نادانی است ونیز فانوسی روشن در تاریکی جهل و نا آگاهی من . سپاسگذارم
  • حمید دهقان
زمان ارسال
1394/05/08 21:55:34
بسیار پربار و قابل استفاده برای همه قشرها می باشد پیروز باشید و سرافراز
  • محمد محمدی پور
با تقدیم سلام و خدا قوت خدمت آقای مهندس و سرکار خانم شانی و همکاران زحمتکش ایشان ... سپاسگزارم
  • مسعود .چالوس
زمان ارسال
1394/04/21 11:37:50
سلام خداقوت خدمت آقای مهندس وسرکارخانم شانی
  • حسین نمکی
زمان ارسال
1394/03/29 13:43:44
سلام و خدا قوت، به خانم شانی و هم کارهایی عزیزش
  • همسفر ميلاد از اراک
زمان ارسال
1394/03/26 22:44:30
با عرض سلام و تشکر از زحمات خانم شاني براي تهيه اين مجموعه مفيد و تبريک به دوست عزيزم اقا محمد بابايي
  • محمد با بایی از اراک
زمان ارسال
1394/03/24 21:56:12
با تشکر از زحمات خانم شانی
  • همسفر سیما
زمان ارسال
1394/02/31 23:10:11
سلام و خسته نباشید خدمت خانم شانی ,برای شما آرزوی موفقیت روز افزون دارم
  • همسفر سیما
سلام و خسته نباشید خدمت خانم شانی ,برای شما آرزوی موفقیت روز افزون دارم
  • سعید
زمان ارسال
1394/02/23 13:9:24
ممنون از زحمات خانم شانی
  • صدر مسافر
زمان ارسال
1394/02/21 0:18:43
سلام اول ازهرجی بایدخداروشکرکنم ک خداشماروسرراه ماقراردادوماب کمک شماتوانستیم مسیروراه روبیداکنیم امیدوارم خدابهتون طول عمروسلامتی بده واقعانمیدونم بچشکلی وچطوری ازتون تشکرکنم فقط میگم هرجی ازخدامیخاین نسیبتون کنه همین
  • سایه همسفر مهدی شعبه کرج
زمان ارسال
1394/02/19 10:24:38
سلام خدا قوت بسیار عالی بود ممنون از خانم شانی عزیز
  • مهدی جوان
زمان ارسال
1394/01/30 21:18:34
سلام و عرض ادب و خدا قوت به همه بزرگواران بسیار عالی و تاثیر گذار ره تاریک و سنگستان و من مست قدح از دست من افتاد و نشکست نگهدارنده اش نیکو نگهداشت وگر نه صد قدح نفتاده بشکست باباطاهر
  • شاپور مسافر ابادان
زمان ارسال
1394/01/27 15:45:13
خدا قوت موفق باشبد
  • عباس
زمان ارسال
1394/01/21 10:39:41
عالیه
  • جواد
زمان ارسال
1394/01/17 9:4:6
با تشکر فراوان از اقای نادروشهروز عزیز وخانوم شانی
  • ایمان افروز
زمان ارسال
1394/01/14 1:42:13
خدا رو شکر جواد عزیز و خدا قوت سر کار خانم شانی
  • مسافر رضا از مشهد
زمان ارسال
1394/01/12 11:27:40
باسلام و تشكر از سركار خانم دژاكام . و خدا قوت به تمامي خدمتگذاران ، مجموعه سريالي بكش وبكش بسيارعالي و آموزنده است . همواره موفق باشيد
  • محمد بابای
زمان ارسال
1394/01/06 0:0:33
با سلام خدمت خانم دژاکام محمد هستم از اراک خیلی ممنون که در روز سوم عید از تجربه من فیلم تهیه کردید خیلی دوست دارم اگر امکان دارد ان را در سایت بگذارید با سپاس فراوان
  • عباس
زمان ارسال
1393/12/20 15:25:10
با عرض سلام من رهجو اقای تفرشی هستم
  • بابک رهجوی آقای فرشید تفرشی آکادمی
زمان ارسال
1393/12/19 11:6:5
خداقوت خانم دژاکام و همکارانتان به امید دیدن شما در جایگاه های بالاتر.
  • بابک رهجوی آقای فرشید تفرشی آکادمی
زمان ارسال
1393/12/19 11:5:55
خداقوت خانم دژاکام و همکارانتان به امید دیدن شما در جایگاه های بالاتر.
  • معصومه (رهجوی خانم فاطمه)
زمان ارسال
1393/12/19 8:42:16
ایده بسیار جالبی است. خداقوت خدمت خانم شانی عزیز و تمانی دست اندرکاران تهیه این کلیپ ها. بی نهایت ممنون.
  • احمدشریفیان
زمان ارسال
1393/12/14 11:41:5
بسیار سپاسگزارم بخاطر این ایده بسیار جالب ... من به شخصه شاهد تاثیرات شگرف این کلیپ ها در اطرافیان خودم هستم ... عرض خداقوت به سرکار خانم شانی و جناب آقای مهندس دزاکام و کلیه کسانی که در راه اندازی این کلیپ ها همکاری می کنند.
  • فرهادلطفی
زمان ارسال
1393/12/13 20:32:58
باسلام و عرض ادب . قصد تشکر از جناب آقای پرویز بلاغی و همسفر محترمشان خانم ربابه لطفی را دارم که منو با کنگره آشنا کردند
  • امیرحسین
زمان ارسال
1393/12/09 8:2:3
خانم شانی به نظرم این قسمت بهترین قسمت بود، به این خاطر که ذره ای هم با زندگی جناب مهندس بیشتر آشنا شدیم، بهترین الگو ایشان هستند و چگونه در حال زندگی کردن رو به بهترین نحو می شه از تجربیات روزمره ایشان آموخت
  • احسان رهجوی آقای زرکش
زمان ارسال
1393/12/07 0:43:38
با سلام خدمت جناب آقای مهندس و سرکار خانم شانی دژاکام هر قدر از شما خانواده محترم بابت تماااااااااام زحماتی که کشیده و میکشید تشکر کنم بازهم کم است. بسیار سپاسگذارم و امیدوارم لیاقت حضور در این مکان مقدس و در جوار بزرگانی چون شما را داشته باشم. با سپاس مجدد از سرکار خانم شانی میخواستم خواهش کنم درصورت امکان در جهت بهبود کیفیت صدای کلیپ ها حرکتی انجام دهید.
  • همسفرلیلا از تبریز
زمان ارسال
1393/12/06 18:21:1
سلام و خداقوت. خدا حفظتون کنه جناب آقای مهندس. در برابر این همه مهربانی و فروتنی شما سر تعظیم فرود میارم و از درگاه خداوند سلامتی و طول عمر جنابعالی و خانواده محترمتون رو خواستارم. خانم شانی عزیزم خداقوت و ممنون و سپاسگزارم.
  • مهدی از قزوین
زمان ارسال
1393/11/12 0:18:13
درود بر شما . خیلی قشنگ بود
  • سردبیر بخش فارسی
زمان ارسال
1393/11/05 11:8:17
با سلام. فایل هجدهم بررسی شد و مشکلی دیده نشد. لطفا مجددا بررسی فرمایید. با تشکر
  • آرمین حسین پور
زمان ارسال
1393/11/04 14:57:42
با سلام و عرض خدا قوت کلیه قسمت ها بغیر از قسمت 18(قسمت نهایی) دانلود میشوند اطفا بررسی نمایید سپاسگزارم
  • سردبیر بخش فارسی
زمان ارسال
1393/11/04 10:31:6
با سلام خدمت جناب احمدی. در خصوص کیفیت فایل های فیلم عرض شود که؛ فیلم ها با کیفیت بسیار بالایی تهیه شده است و در تبدیل فیلم ها سعی شده که کیفیت مناسب به همراه حداقل حجم باشد. ولی با این حال با توجه به اشاره صحیح شما در این مورد، از این به بعد فیلم ها با حجم و کیفیت کمتر برای آن دسته از دوستانی که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارند در سایت قرار می گیرند. لازم به ذکر است که CD کل قسمت های سری فیلم های بکش و بکش بزودی در نشریات کنگره با کیفیت بسیار عالی عرضه خواهد شد. با تشکر.
  • نیما احمدی
زمان ارسال
1393/11/01 16:55:40
با سلام واقعاً ازتون سپاسگزارم آقای دژاکام خانوم شانی لطفاً کلیپ ها رو اول با یه برنامه Converter حجمشونو بیارید پایین بعد آپلود کنید الان تا اینجا حجم کلیپ ها شده 516 مگابایت که واسه 17 تا گلیپ 4 دقیقه ای خیلی خیلی زیاده واسه من و کسایی که اینترنت پرسرعت دارن مسئله ای نیست ولی اگه یکی بخواد با اینترنت سرعت پایین دانلود کنه معطل میمونه به هر حال ممنون از لطفتون کار بزرگیه ادامه بدید آقای دژاکام سخنرانی هایی که از شما از رادیو ظبط شده رو از همه سخنرانی هاتون بیشتر دوست دارم و یه مدت روزی یه بار گوش میکردم آخه خیلی پر محتوا بودن این برنامه بکش و بکش هم سعی کنید یه خورده محتواشو بیشتر کنید و حجم توضیحات و راهنمایی ها رو ببرید بالا نیما هستم یک معتاد به تریاک و متادون
  • علی
زمان ارسال
1393/10/29 7:9:47
وقتی عشق مهندس و خانواده ایشان نسبت به همنوعان خود را می بینم، باور میکنم که " آنچه باور است محبت است و آنچه نیست، ظروف تهی است." ضمن تحسین و تکریم و سر فرود آوردن در برابر این همه انسان دوستی، سلامتی و دوام توفیقات این خانواده پر برکت را مسئلت دارم.،
  • شارود از اهواز
زمان ارسال
1393/10/22 17:58:41
سلام وخداقوت به جناب مهندس و خانم شانی.
  • ابراهیم
زمان ارسال
1393/09/27 10:11:31
سلام و خداقوت خدمت خانم شانی و مهندس عزیز ،کلیپ ها زیبا و جالبند فقط حجمشون خیلی بالاست با یک ریلیز خوب میشه حجمشون به سادگی پایین آورد .ممنون
  • علی نصرتی
زمان ارسال
1393/09/16 17:6:34
ممنون از شما ،بسیار عالی و آموزنده بود.
  • زهراهمسفر حسین نمکی
زمان ارسال
1393/09/13 13:30:17
باسلام وخداقوت تشکر شما و اقامهندس از این برنامه خوب
  • هادی - شعبه سمنان
زمان ارسال
1393/09/12 9:54:50
سلام و حدا قوت به آقای مهندس و سرکار خانم شانی ، ممنونم بابت اطلاع رسانی شما ، امیدوارم این سری پکیجهای آموزشی را هر چه زودتر در نشریات ببینم ، واقعا عجب حکایت جالبی دارد این " بکش و بکش " . دست مریزاد
  • شهاب سوری
زمان ارسال
1393/09/11 17:13:51
سلام باعرض خسته نباشید خدمت شما جناب هقهی مهندس و بادرود فراوان به شما خانم شانی خداقوت
  • مروت خدایی
زمان ارسال
1393/09/05 21:23:31
سلام وخداقوت خدمت اقای مهندس وخانم شانی
  • مرتضی
زمان ارسال
1393/08/15 13:44:37
واقعا از کنگره 60 ممنونم مرتضی از زباط کریم.
  • هاشم از حر
زمان ارسال
1393/08/13 11:48:50
سلام و خداقوت خدمت جناب مهندس دژاکام عزیز و خانم شانی. بسیار متشکرم از تمام زحمات شما. بعضی وقت ها با خود فکر میکنم که چه چیزی باعث می شود که انسان به این اندازه به هم نوع خود لطف و محبت میورزد. یاد وادی چهاردهم میافتم که می گوید، آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهیست. تنها پیوند محبت مارا به هم متصل خواهد داشت. دست بوس تمام با محبتان کنگره۶۰ به ویژه ابر مرد ایران، جناب مهندس دژاکام هستم. امیدوارم در تمام مراحل زندگی سربلند باشید. این ایده هم همانند تمامی کارهایی که تا به امروز انجام داده اید، عاللللللللللللللللللی بود، تشکر
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/08/08 20:35:27
سلام به همگی.....ببخشیدا غرض از مزاحمت اینه که فکر کنم پدیده سازگاری تو قسمت هشتم بود که توضیح داده شد.....ینی الان که زدید قسمت دهم(سازگاری) احتمالا اشتباه شده.....بعدشم اینکه کلا تا قسمت نهم ویدئو و کلیپ هست.....به هرحال.........................♥♥♥خداقوت به همه بچه های سایت♥♥♥دوستتون دارم♥♥♥
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/08/03 22:43:5
خیلی خیلی عالیه اینکه بخش نظر دادنها و یا همون کامنت گذاشتن ها اینقدر فعال شده.....این نشان از رشد و پیشرفت سایتمون داره....مخصوصا ایده هایی مثل همین بخش بکش و بکش هم که باشه دیگه واقعا عالیه عالی میشه.....♥♥♥خداقـــــــــــــــوت به دوستان هم نظر و کامنت گذار♥♥♥خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداقوت♥♥♥
  • شانی
زمان ارسال
1393/07/28 20:58:33
با سلام به عزیزان.انشالله در ادامه سی دی خواهد شد..
  • هادی پناهی
زمان ارسال
1393/07/27 13:2:56
باسپاس ازسرکارخانم شانی .بیصبرانه درانتظارقسمت های بعدی میباشیم خداقوت
  • mosafer armin
زمان ارسال
1393/07/26 3:12:22
salam besiar mamnunam az etela resanie be jaye aghaye mohandes aziz pishnehadi daram fekr mikonam baraye ma safar avali ha ke bishtaremun sigar mikeshim agar dar yek ghesmat aghaye mohandes be chegunegie sigar keshidan bepardazan va ma amuzesh bebinim vaghean tasir gozar khahad bud ya agar in barname hast lotfan zudtar dar dastres gharar bedin khosusan inke legione darmane sigar ham baraye 6mah safar avali ha rah oftade besiar mamnunam
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/07/23 22:45:49
آره واقعا که خیلی با نشاطه فضای باغتون آقاجونم....مخصوصا واسه من چون سالها بود حسام بسته بود و اصلا چنین آبوهوا و مفرح بودن طبیعتی رو نمیتونستم که بفهمم و درکش کنم....به خاطرهمین الان که میبینم انگار که اونجاهستم.....چون الان به لطف خدا خوب میفهمم و درکش میکنم این حسای زیبارو....میدونی،همین درست مصرف کردن مواد و یا همین پدیده سازگاریه که باعث میشه حسهای آدمی باز بشه و محیط و شرایط پیرامون رو بهتر و واقعی تر بفهمه و درکش کنه.....واقعا که خیلی مسئله و بحث های مهمی رو آقای مهندس دارن تو این کلیپها عنوان میکنن....و خوشا به حال کسانیکه ازاین حقایق به درستی استفاده میکنن و ازش بهره میبرن.....♥♥♥آقای مهندس خــــــــــــــــداقوت♥♥♥
  • همسفرلیلا
زمان ارسال
1393/07/23 14:42:1
سلام و خداقوت خدمت جناب آقای مهندس دژاکام و سرکار خانم شانی عزیز. فضای ضبط این برنامه آموزشی برای من بسیار فرحبخش و شادی آفرین است. ممنونم از ابتکار عمل شما. خداوند متعال یار و نگهبان شما باد.
  • ليلا همسفر از تبريز
زمان ارسال
1393/07/23 12:2:19
سلام و خدا قوت و با تشكر از آقاي مهندس و خانم شاني . ميخواستم از حضورتان خواهش كنم اگه ميشه اين ويدئو ها رو به سي دي تبديل كنيد و به نشريات بدهيد ما هم تهيه كنيم و ببينيم .كامپيوتر ما مشكل داره من تا حالا نتونستن ببينم . با تشكر .
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/07/22 22:26:24
آخی....واقعا آدم دلش میسوزه به این مصرف کننده هایی که کلی تخریب شدن بامصرفشون.....منظورم همین شیشه ایها و هروئینیها هستش....واقعا که کیفیت درمان یه شیشه ای یا هروئینی با یه تریاکی معمولی کلی تفاوت داره.....چون تجربه شو کردم دارم میگما....ولی این نباید باعث ناامیدی بشه.....آخه ما انسانیم.....من که خودم خدامیدونه که دونه دونه مشکلات و خسارتهامو دارم به لطف خودش حل میکنم....و هیچوقتم کم نمیارم....چون قول دادم به خداجونم....خب آخه من کنگره ای هستمو میشکافم آنچه که شکافتنی نیست....بله....کنگره 60 اینه....♥♥♥دوسش دارم♥♥♥
  • شانی
زمان ارسال
1393/07/21 11:31:1
با تشکرو امیدوارم در ادامه هم راضی باشن دوستان.صدای محیطی و غیره به قصد و برای شستن ساختار های آموزشی بوده است.خانم سارا عزیز از اصفهان.
  • سعید نمکی
زمان ارسال
1393/07/15 19:53:56
تشکر از اموزشهای صحیح راهکارهای مناسب
  • ابراهیم موحدی (اصفهان)
زمان ارسال
1393/07/15 18:32:35
روند بسیار خوبی است به غیر از آموزنده بودن مطلب، می توانیم جناب مهندس را هفته ای چند دقیقه زیارت کنیم. خدا قوت خدمت خانم شانی
  • هاشم از حر
زمان ارسال
1393/07/15 2:29:9
سلام و خداقوت خدمت جناب مهندس دژاکام. دوستت داریم، ای دوست داشتنی. به خاطر این دوستت داریم که انسانیت را دوست میداری، به خاطر اینکه درخت خشکیده خیلی ها تبدبل به نهال ها و درخت های پربار شده، به خاطر اینکه باعث شدی من با خودم آشتی کنم و دیگر به امانت خدا که همان جسمم است، خیانت نکنم و به خاطر ... I LoveYou
  • سهیل از حــر
زمان ارسال
1393/07/14 16:20:11
سلام... خداقوت
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/07/12 21:40:42
درضمن ، اینم بگم که من روزی یه پاکت و گاهی 25 نخ سیگار میکشیدم.......ینی میخوام بگم که نشدنی ترین کارها در کنگره ما شدنیه......هیچوقت فکرنمیکردم که بتونم از شر سیگار رها بشم.....که البته اشتباه میفکریدم.....تازه دیگه سردردایی که گاهی میومد سراغم رو ندارم.....دیگه موقع خوابیدن و گاهی صحبت کردن گلوم خس خس نمیکنه......دیگه از بوی زشته سیگار واسه همیشه آزاد شدم....خیلی ها هم میگن که رنگ و روم هم بهتر شده.....کلا از خیلی از خسارتهاش دور و به خیلی از فواید نکشیدنش نزدیک شدم.....♥♥♥خداجونم شکررررررررررررررررررررررررررر♥♥♥
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/07/12 21:31:45
خداجونم شکرررررررت.....بالاخره من هم واسه همیشه و تا ابد از شر سیگار و مصرف نیکوتین رهاشدم.....خب آخه دیروز تو پارک رهائیمو آقای مهندس جونم امضاکردن.....ینی دیگه سیگار هیچ نقشی تو زندگیه خوشگلم نداره.....البته اینم بگم که زندگیم هم به برکت وجود کنگره خوشگل شده ها.....♥♥♥به هرحال خدایا شکررررررررررت....♥♥♥ای واااااااای که رهایی چه زیباست♥♥♥اونم رهایی از سیگار که از خیلی جهات ضرر داره واسه آدمی.....♥♥♥خدای مهربونم من خیلی خیلی دوستت دارم....♥♥♥خودت اینو خوب میدونی.....♥♥♥عاشقتمو تا ابد میپرستمت ای پرستیدنی♥♥♥بوووووووووووس از خدا بودنت♥♥♥
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/07/07 18:31:14
درمورد کلیپ پنجم {نقطه تحمل} واقعا باید گفت که نقطه تحمل تو همه دوره های زندگی هر کسی وجود داره.....ولی من خودم راستش فقط در کنگره نه تنها به این مسئله بلکه به خیلی چیزای دیگه آگاهی پیدا کردم.....مثلا دانستن اینکه با حرکت راه نمایان میشود باعث شده که چند تا از کارهای مهمی که واسه انجامش همیشه تنبلی میکردم باعث شده که انجامشون بدم و واقعا با اولین حرکت راه واسم نمایان شد.....بطوری که کلی اعتماد به نفس پیدا کردم از دونستن این واقعیت های کلیدی.....♥♥♥خداجونم شکرت♥شکرت♥شکرت♥
  • حسین رومی
زمان ارسال
1393/06/30 14:43:40
سلام.خیلی خوبه لااقل بدونم چطوراشتباه میکنم.ازروشنگریهایتان سباسگذارم.
  • مسافر هاشم از حر
زمان ارسال
1393/06/26 22:9:10
سلام و خداقوت خدمت آقای مهندس دژاکام. این ایده جدید شما بسیار جالب و کاربردی است. نمیدانم چطور از شما و زحماتتان تشکر کنم. فقط می توانم موفقیت در تمامی عرصه ها را برایتان از خداوند طلب کنم. با تشکر
  • ابوالفضل
زمان ارسال
1393/06/26 10:50:41
آقا خدا قوت. باغتان هميشه آباد و سرسبز باد. عجب گلابي هايي داره باغ آقا.
  • مسافر شارود از نمایندگی اهواز
زمان ارسال
1393/06/25 11:16:17
باتشکر از جناب مهندس وخانم شانی.خداقوت.یک کلاس به تمام معنا آموزشی وپربار.
  • مسافراحمد
زمان ارسال
1393/06/22 23:1:27
تشکر و خداقوت
  • علیرضا
زمان ارسال
1393/06/22 18:23:39
من هم یک زمانی هم کراک مصرف میکردم و هم شیشه و زمانی که شیشه میکشیدم نئشگی کراک از بین میرفت و برای رسیدن به نئشگی کراک بازهم کراک مصرف میکردم که بااین کار نئشگی شیشه ازبین میرفت و مدام باید مصرف میکردم و به قول آقای مهندس حسین دژاکام در ویدئوی ماری جوانا و اپیوم در گرداب مخربی گیر افتاده بودم . ولی الان حدودن 4 ماه است که در کنگره به رهایی رسیدم و اززندگی لذت میبرم به شکرخدا . کنگره60 به من زندگی خیلی زیبایی داده است .باتشکر از آقای مهندس و خانم شانی دژاکام .
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/06/20 12:41:10
ای بابا.....آقای همسفر علی یه ذره دقتم بدم نیستا به خدا.....ولی اشکال نداره....از این به بعد بیشتر دقت کن فقط.....همین....♥♥♥
  • همسفر علی
زمان ارسال
1393/06/19 22:18:34
تشکر از سرکار خانم شانی و آقای مهندس . به قول آقای محمد محمودی این کار خیلی مفید میتونه باشه و احتمالا این کار تا الان انجام نشده بود و یک ایده و کار خیلی تازه و رو به جلو و موفقی میتونه میتونه باشه . خداقوت به تهیه کننده و آقای مهندس حسین دژاکام ! درضمن الان که دیدم این این نظر آخر را اشتباها به اسم محمدمحمودی فرستادم . معذرت خواهی میکنم .
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/06/19 0:0:35
تشکر از سرکار خانم شانی و آقای مهندس . به قول آقای محمد محمودی این کار خیلی مفید میتونه باشه و احتمالا این کار تا الان انجام نشده بود و یک ایده و کار خیلی تازه و رو به جلو و موفقی میتونه میتونه باشه . خداقوت به تهیه کننده و آقای مهندس حسین دژاکام !
  • میلاد مسافر
زمان ارسال
1393/06/18 10:58:25
با تشکر فراوان از زحمات آقای مهندس وسرکار خانوم دژاکام بسار عالی بود ٬
  • حسین
زمان ارسال
1393/06/17 20:3:44
باسلام . تشکر و خداقوت
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/06/12 16:30:11
من مطمئنم که خیلیا با دیدن این کلیپای آموزشی کلی ازخسارتهای گوناگون دور میشن و اووردوز کردنها هم کمتر میشه.....حتی اگه یه نفر هم اینو متوجه بشه به نظرمن این کار موفق بوده.....آخه صحبت از جون انسانهاست.....همونجوری که آقای مهندس هم تو کلیپ گفتن به خاطر بازدید و کاربرهای خیلی خیلی زیادی که سایت کنگره داره این کلیپها میتونه به دست خیلیا برسه و کمکشون کنه واقعا.....ما روزانه بطورمیانگین 20الی30هزار بازدیدکننده از سایتمون داریم که واقعا خداروشکرازاین بابت.....پس خیلیا میبینن این کار مهم رو.....♥♥♥خداخیرتون بده ایشالا ای عزیزان♥♥♥
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/06/12 16:21:13
به به.....واقعا که خیلی خیلی خوشحال شدم از هدفی که در ضبط این کلیپهای بکش و بکش وجود داره.....منظورم اینه که راستش من خودم چن تا از بهترین دوس جونیام به خاطر تزریق غلط و بیجای هروئین و کراک متاسفانه اووردوز کردنو جونشونو ازدست دادن......این مسئله به قدری در من ناامیدی و حس بدی بوجود آورد که تا همین چن وقت پیشا همیشه با یادش دلم میگرفتو به دوستام بایادشون سلام میفرستادمو خلاصه خیلی ناراحت میشدم.....آخه یکیشونم جلوی خودم اوودوز کرد و مرد.....منم خب هیچ کاری ازدستم برنمیومد.....الان که این کلیپو دیدم واقعا خیلی خوشحال شدمو کلی خدای مهربونو شکرکردم.....ازاین بابت که دقیقا بااین کار جلوی غموغصه ام که از اوردوز کردنها بوجود اومده بود گرفته شدو یه جورایی آروم شدم.....♥♥♥خـــــــــــــــــــــــــداقوت خیلی خیلی زیاد به آقای مهندس و خانم شانی♥♥♥
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/06/10 23:19:13
خیلی ممنون واقعا از پاسخگویی و احساس مسئولیت کردن سردبیر بخش فارسی.....مشکل دانلود هم رفع شد خداروشکر.....بازهم خیلی متشکرم که اینقدر با حسن نیت دارین خدمت میکنید واقعا....♥♥♥خدا خیرتون بده ایشالا♥♥♥
  • همسفر فیروزه ( اهواز )
زمان ارسال
1393/06/09 15:12:9
سلام و خسته نباشید خدمت جناب مهندس و سرکار خانم شانی . مختصر و مفید بود . دست شما درد نکنه و خدا قوت
  • سردبیر بخش فارسی
زمان ارسال
1393/06/08 18:15:45
فایل‌های جدید با حجم کمتر و کیفیت بهتر جهت دانلود جایگزین گردید. با تشکر
  • پیمان
زمان ارسال
1393/06/08 16:39:12
ببخشید ویدیو دانلود نمیشه...ممنون
  • سردبیر بخش فارسی
زمان ارسال
1393/06/08 16:32:51
با سلام خدمت محمدمحمودی عزیز. فایل‌ها قرار داده شده مجددا بررسی گردید و مشکلی دیده نشد. متاسفانه معمولا به دلیل کمبود سرعت اینترنت و قطع و وصل شدن‌های مکرر این مشکل پیش می‌آید. لطفا دوباره برای دانلود اقدام کنید. با تشکر.
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/06/06 19:59:47
ببخشیدا ولی راستش هرچی تلاش میکنم که دانلود کنم کلیپ رو نمیشه.....ینی یه زمان خیلی کمشو دان میکنه....♥♥♥مرسی♥♥♥
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/06/06 19:50:25
خیلی خیلی عالیه واقعا.....اینکار بی شک نتیجه خیلی خوبی خواهد داشت.....شک ندارم....♥♥♥خداقـــــــــــــوت به خانم شانی♥♥♥موفق باشید♥♥♥
  • سردبیر بخش فارسی
زمان ارسال
1393/06/06 18:31:51
با سلام خدمت دوستان؛ ویدئو چک شد و مشکلی مشاهده نشد. به احتمال زیاد مشکل از مرورگر شما میباشد. با تشکر
  • همسفرلیلا
زمان ارسال
1393/06/06 17:25:36
سلام و خداقوت خدمت جناب آقای مهندس دژاکام و خانم شانی عزیز.بسیار زیبا , ساده بود و به دور از هرگونه سانسور و تغییر. واقعا دلنشین و آموزنده بود. ممنون و سپاسگزارم.
  • دیوید
زمان ارسال
1393/06/06 16:4:5
ویدیو مشکل دارد و نصفه است
  • محمدمحمودی...!!!
زمان ارسال
1393/06/04 11:4:43
آره واقعا میتونه خیلی خلاقانه باشه.....♥خداقوت♥
  • ابراهیم موحدی (اصفهان)
زمان ارسال
1393/06/04 9:47:10
بسیار عالی. خدا قوت خدمت جناب مهندس دژاکام عزیز و با سپاس فراوان از سرکار خانم شانی
  • همسفر سارا (اصفهان)
زمان ارسال
1393/06/03 22:29:41
ایده خلاقانه و موثری است. امیدوارم در قسمت های بعدی محیط اطراف منیج بشه. با سپاس فراوان از جناب مهندس دژاکام و همچنین سرکار خانم شانی
آخرین عناوین
پربیننده ترین مطالب
:مشاهده آمار بازدید روزانه