English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت ( درمان اعتیاد به مصرف سیگار )

گزارش لژیون ویلیام وایت ( درمان اعتیاد به مصرف سیگار )

به نام خداوند جان و خرد

چهارمین جلسه از دور ششملژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST) با نگهبانی آقای علی خدامی ، استادی مهندس و دبیری آقای مجتبی رسولی در تاریخ 93/5/31 دستور جلسه قضاوت و جهالت  ، راس ساعت 7:30 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید.

مهندس

ما لحظه به لحظه در حال قضاوت می‌باشیم. برخی افراد در رابطه با هر چیزی نظر می‌دهند که این مسئله به جهالت بازمی‌گردد.

اگر ما به بیداری برسیم می‌بینیم برخی کارها به ما ارتباطی ندارد و دخالت کردن در اموری که به ما مرتبط نیست محصولاتی چون گرفتن انرژی ،  دلخوری ، ایجاد مشکلات  و ناراحتی ، برچسب فضول خوردن و ... خواهد داشت.

مشکلی که در سطح جامعه وجود دارد این است که افراد خود را در همه زمینه‌ها صاحب‌نظر می‌دانند. چیزی که کنگره می‌آموزد این است که در امور دیگران تجسس نکنید ، غیبت نکنید و قضاوت نکنید. نباید هرچه به شما می‌گویند را سریعاً باور کنید.

همچنین گاهی قضاوت‌ها تحت عنوان دلسوزی انجام می‌گیرد و افراد به نوعی خود را توجیه می‌کنند.

باید تمام وقت و انرژی ما برای ساختن خودمان باشد. نباید هر حرفی که می‌شنویم را باور کنیم و اگر ارتباط زیادی با ما داشته باشد به تحقیق در رابطه با مسئله بپر داریم و سریعاً نپذیریم. هزاران نفر با دلیل و مدرک روی مسائل کار می‌کنند ولی در مواردی نتیجه اشتباه می‌گیرند ، پس چگونه می‌توان به سرعت روی حرف‌ها تصمیم‌گیری کرد.

با احترام کامران رک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .