English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران ( نمایندگی سعادت آباد )

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران ( نمایندگی سعادت آباد )

جلسه ششم از سری نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی سعادت‌آباد ویژه مسافران، روزهای شنبه در مورخ 93/5/4 با استادی جناب آقای مهدی سلطانی، نگهبانی جناب آقای محمد جعفر نیا و دبیری جناب آقای عباس شمس با دستور جلسه  " کار ، تحصیل و قدرت " رأس ساعت 16:30 آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکرم که به من توفیق داد که بار دیگر در این جایگاه قرارگرفته و خدمت کنم. این دستور جلسه باعث حرکت کردن در سفر اول می‌شود و کسانی که سفر اول خوبی نداشته باشند در سفر دوم هم به این دستور جلسه و معنای آن نمی‌رسند.

انسان‌ها حد و اندازه‌های متفاوتی دارند و وقتی قرار است کار جدیدی را شروع کنند خیلی سخت است که خودشان را با آن وفق دهند اما در روش dst شخص به تدریج به هر چیزی عادت می‌کند، هر کسی می‌تواند در عین حالی که کار می‌کند به کنگره هم بیاید و به مسائل دیگر زندگی خود هم برسد. کسی که وارد سفر اول می‌شود٬ راهنمای او با توجه به شرایط کار و زندگیش مقدار دارویش را تعیین می‌کند تا خللی به کار یا تحصیل او وارد نشود.

مسئله مهم این است که شخص٬ راهنمای خود را وکیل قرار دهد و در همه مسائل خود با او مشورت کند و ممکن است راهنما در بعضی موارد اجازه کار کردن به رهجو را ندهد چون بعضی کارها از نظر جسمی و یا روحی رهجو را درگیر می‌کند و در سفر او خلل وارد می‌کند که باید از کار خود بکاهد چون در دوره درمان است. در مورد تحصیل هم همین طور است که در سفر اول نباید شروع به تحصیل یا ادامه تحصیل کرد و اگر در حال تحصیل هستیم باید از مقدار واحدها بکاهیم تا فشار درس باعث خراب شدن سفرمان نشود و در هر موردی از کار یا تحصیل کردن حتماً باید با راهنما مشورت کرده و نظر او را نیز قبول کنیم.

خاصیت سفر اول این است که شخص دیگر بیکار نیست حتی اگر به سر کار هم نرود در کنگره به کاری مشغول است یعنی در خانه و یا کنگره خدمت می‌کند و تحصیل هم می‌کند چون متون آموزشی کنگره از نظر علمی بسیار قوی و در سطح بالایی است و آموزش در کنگره خود تحصیل علم و دانش است.

"قدرت" در این دستور جلسه٬ امسال اضافه شده است. وقتی انسان به تاریکی فرو می‌رود، قابلیت‌های او گرفته می‌شود یعنی توان جسمی و فکری او تحلیل می‌رود و وقتی که به درمان می‌رسد، توانائیهای خود را بازپس می‌گیرد و می‌تواند کارهائی را که قبلاً توان انجام آن‌ها را نداشت دوباره انجام دهد، در ادامه کسانی که سفر می‌کنند و به درمان می‌رسند، در طول زمان آموزش می‌گیرند و توانائیهای خود را بالا می‌برند و داری قدرت می‌شوند٬ فقط باید مواظب باشیم که دچار گره قدرت نشویم که گوش دادن به سی دی "گره قدرت" از استاد امین دژاکام را توصیه می‌کنم..

منبع : وبلاگ نمایندگی سعادت آباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .