English Version
English

پاسخ مهندس به سوالات مسافران سیگار ( ویلیام وایت )

پاسخ مهندس به سوالات مسافران سیگار ( ویلیام وایت )

سؤال: چرا بعضی از مسافران با خوردن آدامس نیکوتین دچار سردرد می‌شوند؟

جواب: به اندازه آدم‌های روی زمین دلیل برای کشیدن و نکشیدن سیگار است. هر کس خواست به درمان می‌رسد و هر که نخواست به درمان نخواهد رسید. تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر سردرد بر اثر مصرف آدامس نداشتیم. سیگار کشیدن سردرد دارد ولی نکشیدن ندارد. من خودم هنگام مصرف سیگار سردرد داشتم ولی با خوردن آدامس خوب شدم.

سؤال: امکان دارد از نوع آدامس باشد؟

جواب: می‌تواند عوض کند.

سؤال: فردی که به تازگی رهایی مواد را گرفته مراجعه کرد و گفت در ماه رمضان سیگار را کم می‌کنم و بعد روی پروژه سیگار می‌آیم نظر شما در این مورد چیست؟

جواب: آن‌ها ول معطل‌اند و مثل مواد که ما مرتب به دنبال آمدن عید و شنبه بودیم تا شروع کنیم. اگر می‌خواهید کاری کنید از الآن شروع کنید.

سؤال: سفر اولی که هنوز در حال مصرف OT است و سفر سیگار خود را شروع نموده مقدار مصرف آدامس او را روی چقدر تثبیت کنیم؟

جواب: هر چه دلش خواست تا ده دوازده آدامس کامل، طبیعی است و در این سه ماه باید سازگاری انجام شود.

سؤال: یکسری از مسافران هنوز برایشان جا نیفتاده که با داشتن روزه آدامس نیز مصرف کنند و فقط زمان سحر و افطار وعده خود را می‌خورند در این رابطه چه کنیم؟

جواب: اگر سفر دومی هستند و به این آگاهی نرسیدند دیگر ول معطل‌اند و شما باید هر کدام برای شاگردانتان این موضوع را جا بی اندازید و قضیه را جدی بگیرید.

سؤال: لژیون سیگار برای بچه‌ها جا نیفتاده و مرتب نمی‌آیند.

جواب: عروس نمی‌تواند برقصد می‌گوید زمین کج است. باید لژیون‌های سیگار را جدا کنید حتی با یک شاگرد هم می‌توانید انجام دهید. و آن‌هایی که توانایی ندارند باید لژیونشان را تعطیل کنند. شما باید باورتان بشود و اگر خودتان به عنوان راهنمای سیگار لژیون را باور کردید لژیون پا می‌گیرد و همه می‌آیند. راهنما باید سروقت بیاید تا شاگردانشان هم به موقع بیایند. حدوداً" تا 5 ماه دیگر کسی که بخواهد نگهبان و دبیر و مرزبان شود و یا هر خدمت دیگری بگیرد نمی‌تواند به همراه سیگار خدمت داشته باشد و اگر راهنما باشد لژیون او جمع می شود.

مهندس در ادامه فرمودند: سفر دومی‌های سیگار هم باید در لژیون‌ها بنشینند. اگر کمی فکر کنند متوجه می‌شوند به نفع آنهاست. اطلاعات را به بقیه منتقل می کنند و اگر اینگونه نباشد و فقط سفر اولی ها باشند لژیون پا نمی گیرد. یکی دیگر از خواص جداشدن لژیون‌ها همین است که راهنمایان دستشان می‌آید چند شاگرد دارند و چکار باید انجام دهند.

مهندس در پایان فرمودند اگر مریض هستید روزه نگیرید. اگر فشارخونتان بالا و یا پایین می‌آید، اگر ناراحتی قلبی دارید؛ باید درصدی بگیرید و یا نگیرید. فکر نکنید چون روزه می‌گیرید و مریض هستید نمی‌میرید!!! و مویرگ‌های مغزتان پاره نمی‌شود! مدیر کل ستاد روزه گرفت و قبل از افطار فوتبال هم بازی می‌کرد و بعد فوت کرد.

منبع : وبلاگ خانم های مسافر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .