English Version
English

جشن یک سال رهایی مسافر ایمان صالحی

جشن یک سال رهایی مسافر ایمان صالحی

روز دوشنبه مورخ 93/04/23 تولد یک سال رهایی آقای ایمان صالحی رهجوی آقای حامد حسینی از مرزبانان و خدمت گذاران نمایندگی اقدسیه را با شور فراوان جشن گرفتیم.

سخنان استاد جلسه درباره ایمان:

 

ایمان جزو اولین رهجوهای من بود و که با دوست خودش علی به این نمایندگی آمدند و هر دوی‌شان به لژیون آقای مهدی تاجیک رفتند، اما بر اساس حرمت نانوشته‌ای که در کنگره وجود دارد که آن این است که حضور دو دوست، دو همکار و یا دو فامیل در یک لژیون ممنوع است، ایمان به لژیون من آمد و شاید اگر ایمان روز اول به این حرمت نانوشته عمل نمی‌کرد امروز تولد یک سال رهایی او را جشن نمی‌گرفتیم، شاید این مسئله ساده به نظر بیاد ولی خیلی با اهمیته، چون ما داشتیم کسانی رو که به درمان نرسیده‌اند چون این نکات رو رعایت نکردند. ایمان در عین ناباوری به کنگره آمد و راجع به هر موضوعی که در لژیون مطرح می‌شد شک داشت، و به راحتی چیزی رو قبول نمی‌کرد، ولی با همه این مسائل سفر خوبی رو انجام داد و شاید یکی دو جلسه بیشتر هم غیبت نداشت، من این رو به کسانی که می‌خواهند به این جایگاه که امروز ایمان در آن قرار داره عرض می‌کنم که اگر می‌خواهید روزی شما هم طعم رهایی و جایگاه الآن ایمان رو درک کنید باید به موضوعاتی که میگم توجه داشته باشید: نظم، حضور مستمر، پرسشگری و ... این‌ها از جمله مسائلی است که یک رهجو باید به آن توجه داشته باشد. من این روز رو به ایمان عزیز و خانم و دختر گلش، به مادر و پدر عزیزش تبریک میگم و امیدوارم در این راه مستدام باشد.

اعلام سفر ایمان:

 

آخرین آنتی ایکس مصرفی: تریاک، مدت سفر: 10 ماه و 25 روز به روش (DST) با داروی (OT) راهنما آقای حامد حسینی، رهایی: یک سال و دو ماه و 25 روز

آرزوی ایمان:

 

آرزوی من اینکه تمام بچه‌هایی که در سفر اول هستند بتوانند به رهایی برسند، چون خود من هم شرایط آن‌ها رو داشتم و با سختی‌ها مرارت‌هایی که در دوران مصرف متحمل میشند آشنا هستم، امیدوارم تک‌تک سفر اولی‌ها به رهایی برسند.

صحبتهای ایمان:

 

واقعیتش خیلی لذت‌بخش است که از کسی  در حضور خودش تعریف و تمجید بشه! ابتدا تشکر می‌کنم از تمام کسانی که به من محبت کردند، بودن در کنار شما عزیزان باعث شد که من امروز این جایگاه رو تجربه کنم، و امیدوارم از این به بعد هم در کنگره بمانم، یاد بگیرم، خودم رو اصلاح کنم تا بتونم خدمتی هر چند کوچک به بقیه کنم. واقعاً خارج از اینجا برای رسیدن به این هدف نمی‌توان جایی رو پیدا کرد. باز هم از همه تشکر می‌کنم.

 

صحبت‌هایی راهنمای همسفر آقای رضا قلی پور:

 

من هم خیلی خوشحالم، در واقع این لحظاتی که همه شاهد آن هستیم به دلیل رعایت کردن همین حرمت‌های کنگره است، ایمان عزیز هم از کسانی بود که به این حرمت‌ها احترام گذاشت، و قوانین رو رعایت کرد و به حمدالله امروز از خدمت گذاران این نمایندگی شده، اینکه کسی بتونه خودش رو با قوانین هستی هماهنگ کنه باعث میشه که خوبی و شادی و حال خوش رو تجربه کنه همون‌طور که ایمان امروز این حال رو تجربه می کنه. من این روز رو به ایمان عزیز و همسر محترمش و پدر مادر عزیزش، به راهنمایش آقای حامد حسینی و به تک‌تک شما عزیزان تبریک میگم.

صحبتهای آقای صالحی- پدر ایمان:

 

مطمئناً هر جایی که در آن علم باشد، آگاهی باشد، رشد و کمال باشد آن مکان مقدس خواهد بود، و برای اینکه انسان بتواند رشد کرده و به سوی کمال خود حرکت کند مسلماً متحمل رنج و سختی خواهد شد. کنگره مکانی است که بستر لازم برای رسیدن به این کمال را فراهم کرده و از این جهت اینجا مقدس است چون اینجا انسان‌ها دوباره زنده شده و به کمال حقیقی خود می‌رسند. من به دلیل مشغله‌هایی که دارم نمی‌توانم زیاد به این نمایندگی بیام ولی همه شما عزیزان رو دوست دارم. امیدوارم روزی نه تنها همه شما عزیزان بلکه تک‌تک کسانی که به اعتیاد گرایش پیداکرده‌اند از این ماده رهایی پیدا کنند. جا داره اینجا یک تشکر خاص از عروس خودم بکنم، چون وقتی که می‌خواست با ایمان ازدواج بکنه با وجودی که میدونست ایمان مصرف‌کننده مواده قبول کرد و با او همراه شد تا ایمان به درمان برسه و نقشی رو که عروسم داشت واقعاً تأثیرگذار بود، من از صمیم قلبم از او تشکر می‌کنم.

صحبتهای همسر و همسفر ایمان:

 

آن قدر تجربه این جایگاه شیرین است که من دوست ندارم از سختی‌ها و دشواری‌هایی که در گذشته متحمل شدیم حرفی بزنم، تنها چیزی که فکر می‌کنم باید بگم اینکه من و ایمان قبل از آمدن به این نمایندگی با دانستن روش درمان کنگره سعی کردیم این راه رو بریم اما نشد و هر بار که به مقطعی از سفر ایمان می‌رسیدیم که نیاز به تغییر جایگاهی بود باز به پله اول سقوط می‌کردیم، واقعاً نقش راهنما در اینجا خیلی قابل‌ستایش هست و باید فراهم شدن این محیط و زحماتی رو که راهنماها و دیگر خدمت گذاران این نمایندگی می‌کشند رو قدردانی کنیم. حرف دیگری که می‌خواهم بزنم به همسفرهای عزیزه، اینکه مسیر بسیار سختی رو پیش رو دارند، سعی کنیم که خودمون رو برای لحظه‌ای جای مسافرمون قرار بدیم و آن‌ها رو درک کنیم و پشتیبان آن‌ها باشیم.

 

صحبتهای راهنمای همسفر- سرکار خانم ناهید:

 

خیلی خوشحالم که امروز اینجا و در کنار شما هستم، این تولد رو به آقا ایمان و همسر محترمشون، به راهنمای ایشان آقا حامد و به پدر مادرشون هم تبریک میگم، امیدوارم همه سفر اولی‌های این نمایندگی رو در این جایگاه ببینیم.

 

صحبتهای همسفر ایمان- سرکار خانم ناهید:

 

ابتدا خدا رو شکر می‌کنم به خاطر همه داده‌ها و نداده‌هایش، آرزوی من این است که انشا الله مرد بزرگ و عارفی چون مهندس دژاکام عمر طولانی‌ای داشته باشند، چرا که کنگره‌60 به برکت حضور ایشان شکل گرفت و باعث شد خیل عظیمی از مصرف‌کنندگان که در درمان خود مستأصل بودند نه تنها راه درمان خود را پیدا کردند و درمان شدند بلکه به خویشتن خویش بازگشتند و برای رسیدن به کمال انسانی خود قدم برداشتند.

در انتها این تولد رو به ایمان عزیز تبریک گفته و بهترین‌ها را در ادامه از درگاه ایزدمنان برایش خواستاریم.

منبع وبلاگ نمایندکی اقدسیه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .