English Version
English

مصاحبه با خانم زارع مرزبان نمایندگی مشهد؛

مصاحبه با خانم زارع مرزبان نمایندگی مشهد؛

 1 - با سلام! لطفا خودتان را معرفی کنید؟

ج)سلام . زارع هستم همسفر مجید مدت تخریب 18 سال آنتی X مصرفی تریاک با 500 میلی وارد کنگره شدند روش درمان PST داروی درمان در ابتدا تریاک چند ماه آخر شربت OT طول سفر اول 13 ماه و الان یک سال و هشت ماه که آزاد و رها هستند.

2 - شما به عنوان یک همسفر که مسافرش رها شده چرا هنوز حضور فعال در کنگره دارید؟

ج)چون من فکر می کنم هنوز الفبای زندگی را تازه شروع کردم و هنوز کلاس اولی هستم گاهی دلم می خواهد به نوجوانی برگردم تا قدرت فراگیری بهتری را برای آموزشهای کنگره داشته باشم و افسوس می خورم فرزندم برای آموزش وقت زیاد نمی گذارد.

 3 - به نظر شما حرمت هایی که در کنگره وجود دارد چقدر اهمیت دارند؟

ج)من در زندگی یک قوانین و حرمتهایی را باید رعایت می کردم که بر اثر جهل ونادانی انجام ندادم که به این جا رسیدم حالا کنگره که مکان مقدس و قانون مداری است راه را برای من آماده کرده که چگونه از تاریکی که سالها در آن بودم خارج شوم و درست زندگی کردن را از ب بسم الله دوباره آغاز کنم و این بزرگترین معجزه در زندگی من بود که با این حرمتها دوباره آشنا شدم چون اصولا ما انسانها فراموش کار هستیم و نیاز به تکرار و یادآوری داریم.

 4 - خدمت واقعی باید چگونه خدمتی باشد؟

ج)خدمت واقعی یعنی اینکه من که به این آرامش الان رسیدم باید با کمال میل این بستر را برای دیگر همسفرها مهیا کنم و من خیلی خوشحالم که میتوانم قطره ای کوچک از این اقیانوس بزرگ الهی باشم.

 5 -آیا تخریب های مسافر شما در شما هم تخریب ایجاد کرده بود؟

ج)بله من هنوز هم نیاز به درمان و آموزش دارم تا خیلی از تخریب هایی که برای خودم و خانواده ام ایجاد شده را درست کنم گاهی اینقدر حالم بد بود که به فکر خود کشی می افتادم یا اغلب مواقع آرام بخشی می خوردم تا بخوابم یک روز یا بیشتر خواب بودم چون بعد که متوجه می شدم 4 یا 5 قرص با هم خورده بودم.

6- آیا تا به حال به جدایی هم فکر کرده بودید؟

ج)بله فکر می کرد با تهدید و اینکه جدا شوم می توانم مسافرم را سر عقل بیاورم، اما او با کمال شجاعت گفت من روزی 500 تومان برای خودم مصرف می کنم شما هم می خوای بمون نمی خوای به سلامت و با ریش سفید فامیل مجددا آشتی کردم چون دو فرزندم را نمی توانستم رها کنم.

 7- الگوی شما در زندگی چه کسانی هستند؟

ج)من الگویم بهترین استاد این زمان و زمان های دیگر آقای مهندس دژاکام و استاد امین هستند چون کلامش حق و بر گرفته از آیات الهی می باشد.

 

8- یک آرزو:

ج)بله آرزو دارم که بتوانم مشکلات مالیم را رفع کنم تا بیشتر به آموزش های کنگره برسم و بتوانم با کمال آرامش در کنگره خدمت کنم واقعا آرزوی حال و آینده من از صمیم قلب است.

 9- حال خویش از نظر شما چیست ؟

ج)حال خوش یعنی صدای دلنشین آقای مهندس یعنی آرامش که الآن در زندگی دارم حتی هر خطائی که در روز از من سر می زند بلافاصله با خودم تکرار می کنم بازم اشتباه کردی ، زبانم را چند با در روز گاز می گیرم تا یادم باشد که بی موقع باز نشود و حالم برای این خوش است که واقعا سعی در جبران اشتباهی که می کنم دارم.

 10-بهترین خاطره!

ج)من پدرم را از دست دادم ولی الآن یک پدر فرزانه به نام دژاکام دارم و بهترین خاطره ام دیدن آقای مهندس چند بار تهران و آمدن استاد امین به مشهد بود.

ممنون که در مصاحبه شرکت کردید!

منبع: نمایندگی مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .