English Version
English

شیشه و راه درمان آن

شیشه و راه درمان آن

به نام یزدان پاک

تا قبل از اعتیاد به شیشه، حدود 7 سالی بود که تجربه اعتیاد به مخدرهایی چون تریاک و شیره را رو داشتم و در آن موقع اطلاعات چندانی راجع به این نوع ماده نداشتم و اصلا احساس خطر نمی‌کردم؛ چراکه چند باری در اون مدت مصرف کرده بودم و هیچ اتفاق خاصی برای من پیش نیومده بود...! تا اینکه خواستم ترک کنم و بعد از ترک به دلیل ناآگاهی و تبلیغات آن زمان مصرف هفتگی شیشه شروع و پس از تقریباً 3 ماه به شیشه اعتیاد پیدا کردم.

در اوایل مصرف، همه‌چیز خوب بود، احساسی رو تجربه می‌کردم که تا آن موقع برای من ناشناخته بود، توانایی انجام بسیاری از کارهایی رو پیدا کرده بودم که تا اون زمان اصلا تجربه نکرده بودم، احساس می‌کردم بهتر می‌فهمم، درک می‌کنم، دریافت می‌کنم؛ اما خبر نداشتم وارد دنیایی شدم و ساختاری رو دارم می‌سازم که بیرون آمدن از آن تنها حمایت الله رو می‌طلبه و لا‌غیر...! به‌مرورزمان توانایی‌هام رو از دست دادم، توانایی انجام کار را دیگه نداشتم؛ در اثر بی‌خوابی‌ها و عدم میل به غذا این‌قدر انرژی سوزانده بودم که حوصله زنده‌بودن رو هم نداشتم ...!

در هفته شاید 48 ساعت می‌خوابیدم و این تازه زمانی بود که به خونه می‌رفتم و بقیه هفته در پارک‌ها و مکان‌های مصرف مواد می‌گذشت. تازه بایستی حداقل در هفته یکی دو بار هم تریاک یا شیره مصرف می‌کردم تا یه خورده از دنیای تازه خودم بیرون بیام، دیگه مشروب جواب نمی‌داد؛ بایستی الکل اتانول می‌خوردم تا از کرختی هنگام خماری شیشه خودمو دور کنم. اون مصرف کننده مواد مخدر؛ به‌جایی رسید که دیگه فرقی براش نداشت، چی داره مصرف میکنه و نشئه چی باشه ...!

وقتی همه اتفاقات برام بی‌معنا و همه‌چیز در  دنیای شیشه‌ای من بی‌حساب‌وکتاب شده بود؛ تنها جرقه‌ای از نور در آن تاریکی می‌بایست تا درب‌ها باز شود و راه خروج از ظلمات نمایان...!

کنگره برای من راه شد، نور شد، شفا شد، درمان شد؛ برای فردی که به هیچ‌کدام از قوانین هستی و نیستی دیگر معتقد نبود و همه‌چیز برای او شبیه داستانی مضحک به نظر می‌آمد.

برای فردی که در دنیای متوهم خود در اوایل مصرف قصری ساخته بود و امروز بایستی در خرابه‌ها و بیغوله‌ها به دنبال خود می‌گشت. شیشه آمد و در قسمت‌های مختلف اختلال به وجود آورد؛ در احساس، ادراک، دریافت و برداشت؛ و عدم تعادل در این قسمت‌ها، باعث اختلال شعور شد تا جایی که دیگر حواس ظاهری را نیز تحت تأثیر خود قرارداد ...!  

امروز با تمام وجود ایمان‌دارم که با متد درمانی کنگره 60؛ اعتیاد به هر نوع مادۀ مخدر و محرک و مخربی چون شیشه درمان دارد و تنها راه بازگشت؛ درمان بیماری است که به لطف ‌الله و تدبیر آقای مهندس دژاکام در کنگره 60 صورت می‌گیرد.

 

با احترام؛

مسافر محمد محمدی‌پور 

 

منبع کنگره60: وبلاگ مسافر محمد محمدی پور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .