English Version
English

کارگاههای آموزشی کنگره60؛ با دستور جلسه «وادی هشتم و تأثیر آن روی من»

کارگاههای آموزشی کنگره60؛ با دستور جلسه «وادی هشتم و تأثیر آن روی من»

جلسه نهم از دور هفتم کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی قم روزهای شنبه مورخ 93/01/30 با دستور جلسه «وادی هشتم و تاثیر آن روی من» با استادی آقای احمد فهیمی و نگهبانی آقای محمد محمدی و دبیری آقای هادی عبداللهی راس ساعت 17 آغاز بکار نمود .

خلاصه سخنان استاد :

وادی هشتم و تاثیر آن روی من با حرکت راه نمایان می شود، سکون بر هیچ موجودی جایز نیست، صحبت از حرکت کردن و نمایان شدن راه است. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم این قانون در زندگی ما عمل می شود و ما آن را اجرا می کنیم منی که تا قبل از اینکه وارد کنگره بشوم یک مصرف کننده بودم و این قانون را در زندگی خودم اجرا می کردم و روز اولی که می خواستم شروع به مصرف کنم نحوه درست کردن آلات مصرفم را بلد نبودم ولی با حرکت کردن راه برایم نمایان شد و با اینکه در اوایل جایی برای مصرفم نداشتم به جایی رسید که وقتی اراده می کردم برای مصرف چندین مکان برای مصرفم آماده بود روز اول راه برای من نمایان نبود ولی با حرکت راه برمن نمایان شد و کم کم تبدیل شدم به یک مصرف کننده اما این از قسمت منفی موضوع این قانون ولی از وقتی که وارد کنگره شدم و در لژیون تازه واردین نشستم و مشاوره شدم تازه متوجه شدم که جریان از چه قرار است و چرا در ترکهای گذشته نا موفق بودم و با تخریب هایی که در جسم خودم ایجاد کرده بودم آشنا شدم و فهمیدم که مشکل کار در کجاست و همینطور با حرکت در جهت ارزشها و جلو رفتن راه کم کم برای من نمایان گردید. اما در این وادی در مورد بازپرداخت بدهی ها صحبت شده است و اولین مورد آن باز پرداخت بدهی نسبت به خودمان است و به دو بخش تقسیم می شود که یک باز پرداخت بدهی به جسم وروان ما است و دیگری حیثیت و شرف و شخصیت ما است چون ما با مصرف مواد جسممان را از بین برده ایم و سیستم های بدنمان را مختل کرده ایم و نیاز داریم که اینها را دوباره راه اندازی کنیم .

 و مرحله بعدی باز پرداخت بدهی ها باز پرداخت بدهی ما نسبت به اعضای خانواده می باشد. من بواسطه مصرف مواد مخدر حتما تخریب های زیادی روی خانواده ام بوجود آورده ام و ما اینجا یاد می گیریم که با تغییرات درعملکرد و رفتار و گفتارمان این تخریب ها را جبران کنیم و مرحله بعدی باز پرداخت نسبت به اقوام ، فامیل و دوستان و آشنایان و جامعه می باشد که این هم باید با عمل و حرکت همراه باشد .    

منبع: کنگره 60 نمایندگی قم  

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .