English Version
English

با حرکت راه نمایان می شود ( مسافران )

با حرکت راه نمایان می شود ( مسافران )

به نظر من اين وادي مانند بيشتر وادی‌های كنگره 60 صحبت از حركت و تحرك می‌نماید، يعني اينكه براي انجام دادن هر كاري يا براي رسيدن به يك هدف مشخص كه اول در انديشه من شکل‌گرفته با تفكر و جمع‌آوری اطلاعات صحيح براي آغاز حركت آماده می‌شوم .

اين وادي به من يادآور می‌شود كه ديگر جاي شك و ترديد نيست، با توكل به خداوند (قدرت مطلق ) حركت را آغاز می‌نمایم و با قدرت و تلاش در راستاي مسيري كه انتخاب کرده‌ام پيش می‌روم ، قطعاً در اين مسير موانع و مشكلاتي پيش رو خواهد بود .

من با ديد مثبت و با اعتمادبه‌نفس كامل ادامه مسير می‌دهم ، اگر لازم باشد بعضي از موانع را دور خواهم زد، بعضی‌ها را بر خواهم داشت و از روي برخي موانع رد خواهم شد ، چون ايمان دارم كه انتهاي سفر من كه همان مقصد مورد نظر است ، اگر به آنجا برسم پله‌های ترقي را پشت سر گذاشته‌ام و از آنجا به مراحل بالاتري نیز خواهم رسيد .

مانند سفر اول در كنگره 60 و ادامه سفر دوم در مسير زندگي و بهتر زيستن . به عبارتي عشق ، محبت ، درستي ، صداقت و مسير تقوا .

من به عنوان يكي از اعضاء كنگره 60 شخصاً از اين وادي آموزش‌های زيادي گرفته‌ام . خانواده ، اجتماع ، درمسيرروز مره زندگي و شغلم هر موقع كه به مشكلي بر می‌خورم به ياد متن اين وادي می‌افتم كه ( با حركت راه نمايان می‌شود ) با قدرت دو چندان ، با سعي و تلاش زياد و با توكل به خداوند دوباره ادامه راه می‌دهم و اين اطمينان حاصل می‌شود كه حتماً موفق خواهم شد و در آخر كار هم به لطف خداوند نتيجه لازم را كسب نموده‌ام .

قسمت دوم اين وادي صحبت از پيمان با قدرت مطلق می‌نماید يعني اينكه ما وقتي به يك مرحله‌ای از مسير ارزش‌ها رسيديم می‌توانیم با يك مراسم ساده به روش كنگره باقی‌مانده گرد و غبارهاي ضد ارزش را از خود دور و با خداي خود پيمان ببنديم كه از اين پس با سعي و تلاش فراوان در مسير ارزش‌ها ( صداقت، درستي ، تقوا و در چهارچوب قوانين الهي) گام برداريم و به اميد آن روزي كه با توكل به خداوند به مكاني برسيم كه از آنجا انشعاب یافته‌ایم.

تو پاي در راه بنه و هيچ مگوي….خود راه بگويدت كه چون بايد رفت شادكامي و موفقيت در سال جديد براي همه عزيزان آرزومندم

با احترام قاسم هاشمي

منبع : نمایندگی کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .