English Version
English

فاز اول کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه

فاز اول کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه فاز اول کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه در سوم فروردین‌ماه سال جاری برگزار شد، از اجرای فاز دوم این طرح همزمان با روز طبیعت خبر داد.

همایون هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه در قالب طرح نوروزی در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان‌ها و شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود، گفت: این طرح در 22 استان و با همکاری 700 تیم اجتماع محور برگزار می‌شود.

وی در بیان توضیحات بیشتر درباره این طرح اظهار کرد: ارائه اطلاعات در مورد سوء مصرف مواد مخدر به ویژه شیشه به خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان، ارائه بسته‌های آموزشی برای آشنایی با غفلت‌ها در مورد گرایش افراد به مواد مخدر، اعطای بروشورها، کتابچه‌ها و سی‌دی‌های آموزشی از جمله خدماتی است که در طرح نوروزی کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه ارائه می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و نیز تردد هموطنان در روز طبیعت اجرای این طرح می‌تواند با استقبال گسترده‌ای از مردم مواجه و اثرات مطلوب‌تری داشته باشد.

 

منبع خبر: ایسنا 93.1.13

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .