English Version
English

هفتمین کنگره دانش اعتیاد

هفتمین کنگره دانش اعتیاد

از آنجایی که می توان گفت بزرگترين مسئله‌ ای که سلامت جامعه را تهديد می کند، اعتياد است. بنابراين اگر تحقيقات و اقدامات در اين زمينه به نحوی شايسته جهت دهي شود، می توان ادعا کرد که در درمان، پيشگيری و مبارزه با اين پديده شوم توفيق بزرگی را به دست آورده ايم.

مسئله اعتياد مانند ديگر بيماری ها نيست كه فقط خود فرد را درگير كند بلكه هم توان فرد را مي‌گيرد هم نيروی فعال جامعه را از چرخه خارج می كند و هم خانواده او را درگير می كند.

 در اين راستا هفتمين کنگره ملی دانش اعتياد با محوريت مداخلات چند بعدی زيستی، روانی و اجتماعی در پيشگيری و درمان اعتياد، 20 شهريور ماه 1392 با حضور پرشور و فعال راهنمایان و کمک راهنمایان کنگره  60 برگزار گردید.

این کنگره در محل سالن همایش های رازی تهران برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه این کنگره ساعت 8:00 صبح روز چهارشنبه و با حضور بنیانگذار کنگره 60 جناب مهندس حسین دژاکام و جمعی از پزشکان که در مقوله اعتیاد همکاری می کنند و بیش از 300 نفر از اعضاء کنگره 60 آغاز گردید.

سخنرانی جناب مهندس دژاکام در مراسم افتتاحیه و طرح مسآله مهندسی اعتیاد که با استقبال و تشویق حاضرین همراه بود به همراه لباس سفید فرم اعضاء کنگره 60 که دیگر سخنرانان را لب به اعتراف و تحسین گشود، حال هوای سالن همایش را رنگ و بویی دیگر بخشید.
و در نهایت مراسم با شکوهی برگزار شد و در ساعت 16:00 به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه گزارش: تیم خبرنگاری کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .