English Version
English

جبران خسارت با خدمت؛سومین سال رهایی مسافر محمد قندیان تبریز

جبران خسارت با خدمت؛سومین سال رهایی مسافر محمد قندیان تبریز

پنجمین جلسه از دور بیستم و یکم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 در نمایندگی قندیان تبریز با دستور جلسه" تخریب های شیشه و روش درمان آن با متد DST"با استادی ایجنت محترم مسافر "عباس"  و نگهبانی مسافر" سعید" و دبیری مسافر"حمید" مورخه 98/4/20رأس ساعت 17:00 آغاز به کار کرد و در ادامه مراسم سومین سال رهایی مسافر محمدرا با حضور مسافران و هم سفران جشن گرفتیم.

 


دستور جلسه امروز بحث شیرین شیشه است، به این جهت که امروز برای همه مسافران و همسفران این قضیه حل‌شده است. مصرف‌کنندگان شیشه  در سیستم کنگره 60 درمان شده‌اند و آلان ورزشکار هستند و خدمتگزار و دارای حال خوش می‌باشند، و دیگر تلخی شیشه برعکس جوامع دیگر و دانشگاه‌ها و.. برای ما وجود ندارد و دلیلش روش درمان شیشه در کنگره می‌باشد که به‌راحتی آب خوردن است.

تمام دنیا با تمام علم و تکنولوژی و پول خودشان اصلاً اعتقادی به درمان شیشه ندارند، نه‌تنها شیشه بلکه اعتقادی به درمان اعتیاد ندارند. در آمریکا متخصصانشان در طول چند سال آینده می‌خواهند دارویی درست کنند تا شیشه را مهار بکند و ما در کشور عزیز خودمان بالاترین متخصصان درمان شیشه راداریم. سیزده سال رهایی شیشه در کنگره هست و ما در کنگره 60 حداقل 50 سال از کل دنیا جلوتر هستیم و بعدازاین سال‌ها این محبت و عشق در بین آن‌ها نیست. کدام متخصصی بیشتر از دو دقیقه با معتاد حال خراب صحبت می‌کند؟ راهنماهای ما وقتشان را شبانه‌روز در اختیار این افراد می‌گذارند.

آقای مهندس سال 1386 پیام خیلی خوبی دادند و فرمودند: مردم سونامی شیشه درراه هست. با ترفندهای زیبا آمد که شیشه مال افراد سرمایه‌دار است، برای درمان چاقی است، تمرکز می‌آورد و پوست صورت را صاف می‌کند.. شیشه وارد بازار شد و تا مردم بجنبند هزاران قربانی گرفت که آن‌ها هم حتی فرزندانشان را از جنون شیشه کشتند و هزار فجایع دیگر.

تخریب شیشه فراتر از تخریب سایر مواد  است. سیستم ایکس مثل یک نیروی نظامی است و دوپامین فرمانده آن و شیشه مستقیماً روی دوپامین اثر می‌گذارد و 11 برابر افزایش می‌دهد و وقتی بچه شخص بغلش می‌آید او را ببر و پلنگ می‌بیند و با چاقو  بچه را می‌کشد و شخص این‌گونه می‌بیند و دچار اسکیزوفرنی می‌شود. بچه شش‌ماهه‌اش را تکه سنگ می‌بیند و از پنجره بیرون می‌اندازد. یکی از تخریب‌هایش خرد شدن دندان است، بدنش بوی بد می‌دهد و پروستات اش از کار می‌افتد و پوست بدن آب خود را از دست می‌دهد و جوش‌های بزرگ دارد. اما آلان در کنگره 60 به‌راحتی درمان می‌شوند و حتی در تیم ملی راگبی هستند و اکثراً ورزشکار هستند. شیشه به روش DST  و با OT  درمان می‌شود و متخصصین یک‌زمانی ایراد گرفتند که شیشه و مرفین مثل جن و بسم‌اله هست و نمی‌شود. آقای مهندس گفتند که ما کردیم و جور درآمد.

 

سخنان استاد در مورد مسافر:

قسمت بعدی تولد محمد است. درمان یعنی بازسازی جسم و روان و جهان‌بینی و جبران خسارت از خود و خانواده و جامعه و این‌ها با خدمت محقق می‌شود. افرادی که خدمت کردن را فهمیدند، ارتقا پیدا کردند و حالشان خوش است. آقای محمد در سفر اول راهنمایشان آقای امیر بودند و مثل همه شما باحال خراب آمده و با روش دی اس تی درمان شد. من این تولد را به همه اعضای کنگره 60 و آقای مهندس و دیده‌بانان و راهنمایش و همسفرشان خانم لیلی که خودشان خدمتگزارند تبریک می‌گویم و محمد دوره مرزبانی موفقی را پشت سر گذاشت. من صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم در روزها و سال‌های آینده در کنگره باشند و قدر صندلی‌شان را بدانند. مانند این صندلی پلاستیکی 40 تومانی در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود. از این صندلی تنها در کنگره هست که ما را به سمت خوشبختی و حال خوش هدایت می‌کند. امیدوارم انشااله در جایگاه کمک راهنمایی خدمت کند. 

 

اعلام سفر: 

تخریب بیش از چند سال، آنتی ایکس تریاک ، روش درمان DST  داروی درمان OT ، ورزش والیبال، راهنما امیر، رهایی 3 سال

 

 

آرزوی مسافر:

آرزو میکنم که هیچ همسفری بدون رهایی مسافرش کنگره را ترک نکند.

 

 

 

خلاصه سخنان مسافر محمد:

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر؛ خدا را شاکر و سپاسگزارم که دوباره فرصت شد تا جایگاهی را تجربه کنم که آرزوی همه است و امیدوارم همه عزیزان این جایگاه را تجربه بکنند. خیلی از عزیزان در کنگره بودند و خدمت کردند تا من امروز بتوانم در این جایگاه قرار بگیرم. رسیدن به این جایگاه برای من کار آسانی نبود، بخصوص در سفر اول سخت‌تر هم بود. هر کسی که در کنگره سفر می‌کند و به رهایی می‌رسد، در واقع تنهایی به این جایگاه نرسیده، بلکه این امر مهم با حمایت همسفران، اعضای کنگره 60 و دوستانی اتفاق افتاده که کمک حال شخص بودند. زمانیکه سفر اولی بودم، تصمیم گرفتم که در کنگره خدمت کنم، اکثر جایگاه‌های خدمتی را تجربه کردم، مسئول بخش OT بودم، در گروه مرزبانی خدمت شما عزیزان بودم و این خدمتها باعث شد که با آرامش بیشتری سفر کنم. همه اینها را مدیون همسفر عزیزم هستم که با وجود مشکلاتی که داشتم، همیشه من را حمایت می‌کردند و دختر خوبم که همیشه کمک حالم بود. از همسفر بسیار بسیار مهربانم حاج خانم قندیان تشکر می‌کنم، با اینکه می‌دانستند مشکل دارم، خدا را گواه می‌گیرم که در این چند سال حتی یکبار هم به روی من نیاوردند. از خانم منیره تشکر می‌کنم که اول از همه ما به کنگره آمدند و در واقع ایشان پای ما را به کنگره باز کردند. از محمدحسن عزیز تشکر می‌کنم و امیدوارم که انشااله سفر خودش را به خوبی به پایان برساند. از راهنمای عزیزم آقای امیر صادقی تشکر می‌کنم. از بچه‌های گروه مرزبانی که باهم بودیم تشکر می‌کنم. دوره مرزبانی با راهنمایی ایجنت محترم آقای عباس رجبی بود، واقعاً" دوره بسیار آموزنده‌ای برای من بود و از ایشان خیلی سپاسگزارم. امیدوارم باز هم لیاقت خدمت در کنگره را داشته باشم. ممنون که به صحبتهای من گوش کردید.

 

 

 

 

 

 

تهیه گزارش: مسافر محمد

تنظیم گزارش: مسافر طیب

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .