English Version
English

از فرمان برداری تا فرماندهی؛ اولین سال رهایی مسافر امین

از فرمان برداری تا فرماندهی؛ اولین سال رهایی مسافر امین

نهمین جلسه از دور بیست و ششم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی وحید با استادی مسافر آقای بابک  و نگهبانی مسافر آقای علیرضا و دبیری مسافر آقای صادق با  دستور جلسه (هفته دیدبان و اولین سال رهایی مسافر امین) پنج‌شنبه  مورخ 98/04/06 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

 
خلاصه سخنان استاد:
 
در ابتدا خداوند را شاکرم که یک‌بار دیگر این فرصت در اختیار من قرار گرفت تا در این جایگاه خدمت کنم. این هفته دستور جلسه "هفته دیده بان" بوده است که دو جلسه در مورد آن صحبت شده است و متوجه شدیم که دیده‌بانان عزیز کسانی هستند که قوانین کنگره را وضع می‌کنند و این قوانین مانند همه قوانینی که در جوامع وجود دارد راز آن‌ها در اجرا است. همه ما میدانیم هنگامی‌که چندین مصرف‌کننده در کنار همدیگر قرار می‌گیرند می‌توانند یک شهر را ویران کنند ولی به‌واسطه قوانینی که دیده‌بانان وضع کرده‌اند بیش از پانصد نفر مصرف‌کننده در کنگره در هر شعبه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و در کمال آرامش آموزش می‌گیرند و درنهایت به رهایی می‌رسند. بر همه ما واجب است که از دیده‌بانان تشکر کنیم چون این عزیزان خدمت می‌کنند که من باحال خراب که وارد کنگره می‌شویم مسیر امنی وجود داشته باشد که بتوانم از دنیای تاریکی به سمت دنیای روشنایی حرکت کنم و به رهایی برسیم.من به همه دیده‌بانان عزیز تبریک میگویم و در رأس به آقای مهندس تبریک میگویم.
 
 امیدوارم همه  ما در عمل و رفتارمان ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم و با رعایت قوانین کنگره ، محیطی امن و آرام هم برای خودمان و هم برای عزیزانی که در آینده وارد کنگره می‌شوند بسازیم.در قسمت دوم دستور جلسه  جشن اولین سال رهایی امین عزیز است. امین مسیر بسیار سختی را سپری کرده است. این شعبه به‌تازگی افتتاح‌شده بود و امین اولین ره‌جوی بنده بود. حرف‌های بنده را گوش می‌داد و تمام تلاش خود را به کار بسته بود. در تمامی امتحان‌ها نمره بیست را می‌گرفت. کاملاً به نشریات کنگره مسلط بود؛ این نکته را برای  کسانی می‌گویم که با خواندن چند جزوه احساس می‌کنند تمامی مطالب کنگره را از برند. مشکل بسیاری از انسان‌ها ندانستن نیست عملکرد آن‌هاست. امین هم همین مشکل را داشت. او بسیاری از مطالب را می‌دانست اما عملکرد او کمی ضعیف بود. به دلیل همین موضوع سفر بسیار پرفرازونشیب را پشت سر گذاشت. انسان باید تجربیات خودش را در اختیار انسان‌های دیگر بگذارد و تجربیات دیگران هم به گوش دل بسپارد تا در او یک انسان قدرتمند به وجود آید.
 
امین مستعد این جایگاه است و من به او تبریک می‌گویم و اگر همین‌گونه قدم بردارد می‌تواند یک راهنمای بسیار خوب شود. انسان جاری است و ممکن است فردا این قدم‌ها را دیگر برندارد و ممکن است قدم‌های محکم‌تری از دیروز بردارد پس موفقیت‌های امروز ما ثابت نیستند. همه چیز بستگی به تلاش ما دارد همان تلاشی که در جهت ارزش‌ها انجام می‌دهیم. امیدوارم امین عزیز را در جایگاه‌های بالاتر ببینم. صحبت کوچکی هم در مورد هم‌سفر ایشان یعنی مادرشان دارم. اول به ایشان تبریک می‌گویم و هم‌سفر امین عزیز نمونه صبر و استقامت است. مادرها برای بچه‌هایشان خیلی از جان خود مایه می‌گذارند و اگر در میان مسیر خسته شوند، حق‌دارند اما همسفر امین خسته نشد و چهار، پنج  سال بدون نتیجه‌ در کنار امین سفر کردند و خیلی از مسائل را تغییر دادند و آموزش‌های بسیار گرفتند و درمجموع به نقطه‌ای رسید که امروز می‌باشد که جایگاهی است که امین لیاقت آن را دارد. در آخر تبریک مجدد به همسفر ایشان و خودش می‌گویم و انشالله ادامه راه را با تلاش بیشتر پشت سر بگذارند.
 
 
 اعلام سفر:   آنتی ایکس: تریاک , شیشه ؛روش درمان DST ؛ داروی درمان:OT ؛ مدت سفر اول: 11 ماه 26 روز؛ راهنما: آقای بابک ؛ رشته ورزشی: شنا؛ مدت رهایی: یک سال و  20 روز.
آنتی ایکس : سیگار ، روش درمانDST ، داروی درمان: نیکوتین خوراکی ، مدت سفر سیگار :10 ماه 20 روز، راهنما : آقای ستاری ، مدت رهایی: 6 ماه
 
 

آرزوی مسافر:
آرزو می‌کنم مصرف‌کنندگان خواستار رهایی به کنگره راه پیدا کنند.

سخنان مسافر:
 امروز از گذشته نمی‌خواهم صحبت کنم و خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم. از آقا بابک و آقا سعید عزیز، همچنین از مادر عزیزم و خانم جعفری عزیز بسیار ممنونم. سفر من خیلی طولانی شد و تنها چیزی که باعث به سرانجام رسیدن سفرم شد، عشق من به آقا بابک عزیز بود. بااینکه می‌دانستم سفر درستی نمی‌کنم  اما سی‌دی‌ها را مرتب گوش می‌دادم و منظم می‌آمدم و می‌رفتم.
 
 
به قول آقا بابک صدبار اگر توبه شکستی بازا. در کنگره فقط باید ثابت‌قدم بود و اگر وارد کنگره شدیم به معنی واقعی سفر کنیم و به حرف راهنما گوش دهیم و بدانیم راهنما فقط راه را به ما نشان می‌دهد و درمان گر نیست، بلکه درمان گر خود من هستم. اگر مسیر را درست طی کنم آن روز که باید می‌رسد و به معنی واقعی به رهایی می‌رسم. در آخر از آقا بابک و آقا سعید عزیز ممنونم و بهترین‌ها را برایشان آرزو می‌کنم.
 
 
سخنان کمک راهنمای همسفر
این روز را در ابتدا به بنیان‌گذار کنگره 60 آقای مهندس دژاکام و تمام زحمت کشان شعبه وحید تبریک می‌گویم. به آقا بابک و آقا سعید و آقا امین عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم بهترین‌ها قسمت ایشان شود و شال کمک راهنمایی را روی دوش ایشان ببینم. به همسفر آقا امین تبریک می‌گویم که بسیار صبورانه کنار مسافرشان حرکت کردند و در آخر از خانم پروانه عزیز هم تشکر می‌کنم.
 

سخنان همسفر:
ابتدا خداوند را شاکرم که توانستم این جایگاه را تجربه نمایم. آرزو می‌کنم که تمامی همسفر ها و مسافرها این جایگاه را تجربه نمایند. من زمانی که وارد کنگره شدم با من با عشق فراوان برخورد شد و این دلیلی شد بر اینکه من در کنگره ماندگار شوم. بعضی شرایط برای همسفران امروز عوض‌شده است و باعث راحتی همسفران عزیز شده است. در اوایل ورود بنده به کنگره روزهای دوشنبه مخصوص همسفران برگزار نمی‌شد و ما برای تشکیل جلسه به شعبه کرج مراجعه می‌کردیم. آموزش‌های بسیاری در همین لژیون‌ها گرفتم و خیلی از رفتارهای بنده در این جلسات تغییر کرد. از تمامی کسانی که مسبب این تغییرات هستند تشکر می‌کنم. از کمک راهنمای خوب مسافرم جناب آقای بابک تشکر می‌کنم. امین به حدی آقا بابک را دوست داشت که وقتی صدای ایشان می‌شنید حالش خوب می‌شد. در آخر از مهندس دژاکام که سبب شده فرزندانی مثل فرزند من در این محیط پاک به رهایی برسند تشکر می‌کنم.

 
 
 

تهیه و تنظیم: مسافر مسعود و مسافر آرمین

عکس: مسافر عطا 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .