English Version
English

هفته دیده بان؛ نمایندگی شهرری

هفته دیده بان؛ نمایندگی شهرری

سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر.

دیده‌بان؛ این اصطلاح را بارها در فیلم‌های جنگی شنیده‌ایم؛ در جنگ‌ها به کسانی که پیش‌قراول و یا پیشگام لشکر هستند دیده‌بان اطلاق می‌شود، حال شاید این سؤال برایمان مطرح شود که مگر نه اینکه اساس کار کنگره بر پایه محبت و خدمت به انسان‌هاست پس چرا این‌همه اصطلاحات جنگی مانند دیده‌بان٬ مرزبان، نگهبان در آن جای دارد؟ زیرا که افراد انتخابی در کنگره مانند نیروهای نظامی بایستی همواره آموزش‌دیده و آماده باشند.

این دیده‌بان‌ها هستند که با دقت و تیزبینی همه موارد را رصد می‌کنند و اگر ساختار کنگره را مانند درخت در نظر بگیریم بنیان کنگره بسان ریشه و دیده‌بانان بمانند تنه درخت می‌باشند و در راستای اهداف کنگره 60 به بنیان کنگره یاری می‌رسانند. به این گروه c14 هم اطلاق می‌شود که c مخفف کنگره و 14 نماد تعداد اعضای آن می‌باشد؛ که به‌عنوان‌مثال شامل: دیده‌بان ورزش، تحقیقات، انتخابات، هم‌سفران٬ راهنمایان٬ جهان‌بینی و ... می‌باشند.

مسلم است که انتخاب این اعضا که بسان ستون‌های کنگره می‌باشند مستلزم دقت و ریزبینی بسیار می‌باشد چراکه تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری کنگره بر عهده این عزیزان می‌باشد و بسان وزرا مجلس کار تصویب قوانین را در کنگره عهده‌دار می‌باشند. برای نظارت و پیگیری بیشتر نماینده‌هایی در تمام شعب دارند که به آن‌ها ایجنت و اسیستانت گفته می‌شود و هم‌زمان با این مسئولیت اختیارات فراوانی به آنان داده‌شده است.

فقط بنیان و شورای کنگره 60 اجازه عزل دیده‌بانان را در شرایط خاص دارا می‌باشند و در آخر ما جشن دیده‌بان و همچنین تجلیل از این بزرگواران را به شایستگی هر چه تمام برگزار می‌کنیم تا یادمان نرود چه کسانی برای اعتلای کنگره 60 بی‌وقفه و بدون چشم‌داشت کوشیده‌اند.

 

نویسنده: کمک راهنما خانم سمیه لژیون ششم

نمایندگی: همسفران شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .