English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی کنگرۀ 60؛ نمایندگی الهیه مشهد

کارگاه آموزشی خصوصی کنگرۀ 60؛ نمایندگی الهیه مشهد

جلسه دهم از دوره بیست و یکم کارگاه آموزشی خصوصی کنگرۀ 60؛ نمایندگی الهیه مشهد با استادی مسافر جواد ،نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه در کنگره 60 چگونه قدردانی می کنیم؟ روز سه شنبه مورخ 98/03/28 راس ساعت 17 آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان جواد هستم یک مسافر؛ دستور جلسه امروز در خصوص قدردانی کردن در کنگره 60 می‌باشد. همه ما به‌نوعی با قدردانی آشنایی داریم، تشکر کردن نمونه‌های متفاوتی شامل تشکر زبانی، قلبی و مالی دارد. قدردانی برای یک فرد مصرف‌کننده مواد مخدر چون حس‌هایش منجمد شده‌اند بسیار سخت بود.

در کنگره ما قدردانی را می‌آموزیم و به نحوه‌های متفاوت این کار را در کنگره انجام می‌دهیم. خیلی از ما بارها به خاطر موارد مختلف به دکتر مراجعه نموده‌ایم و با مشکلات فراوان ناشی از اعتیاد و پرداخت هزینه‌های سنگین از دکتر قدردانی می‌کردیم و حتی تشکر زبانی هم می‌نمودیم بااینکه بازخورد لازم را نمی‌دیدیم و به درمان قطعی نمی‌رسیدیم.

زمانی که به کنگره مراجعه نمودیم در این مکام با آغوش باز پذیرفته شدیم و کوچک‌ترین هزینه‌ای هم برای درمان پرداخت نکردیم. کنگره 60 قریب به 20 سال در حال فعالیت می‌باشد و چرخ آن همیشه چرخیده است، کنگره 60 به قدردانی من مسافر نیازی ندارد بلکه این منم که به قدردانی کردن از کنگره به خاطر حال خوش و انرژی ناشی از آن نیازمندم.

من مسافر که به‌واسطه کنگره 60 به این جایگاه رسیده‌ام و از تاریکی‌ها خارج‌شده‌ام و به کمک این‌همه از نیروهای که به‌رایگان در حال خدمت هستند و باعث این حال خوب من هستند، باید از آنان قدردانی نمایم تا حال خودم خوب شود.

اگر من مسافر وقتی‌که سبد جمع‌آوری پول در کنگره به گردش درمی‌آید کمترین و خراب‌ترین اسکناس موجود در جیبم را در سبد بیندازم درواقع به خودم همان میزان احترام گذاشته‌ام و از خودم به همان میزان قدردانی نموده‌ام و این بهایی است که به خودم داده‌ام. قدردانی کردن در کنگره 60 در طول سال طی مراسم‌های متفاوت به‌صورت داوطلبانه انجام می‌شود.

هیچ اجباری در پرداخت هزینه وجود ندارد ولی بااین‌حال تعداد زیادی از مسافران باجان و دل مبالغی را پرداخت می‌کنند که به کمک آن هزینه‌های روزمره کنگره و همچنین ساخت نمایندگی‌های جدید انجام می‌گیرد. راهنمایان نیز نمونه بارز دیگری از مسافرانی هستند که به رهایی رسیده‌اند و برای قدردانی از کنگره در این جایگاه در حال خدمت می‌باشند و رهجویانی را به رهایی می‌رسانند. امیدوارم که همه ما بتوانیم از همه خدمتگزاران کنگره به نحو احسن قدردانی نماییم و خدمتگزاران شایسته‌ای برای کنگره باشیم.

 

 

در انتهای جلسه مسافر ابوالفضل به کمک راهنمایی مسافر فرهاد نشان 2 ماه رهایی خود را دریافت نمود...

نگارش متن: مسافر احسان لژیون دوازدهم
عکاس: مسافر محمد لژیون دوازدهم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .