English Version
English

کارگاه آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60 نمایندگی الهیه 98/03/23

کارگاه آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60 نمایندگی الهیه 98/03/23

جلسه چهارم از دوره سی و چهارم کارگاه آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60 نمایندگی الهیه مشهد به استادی مسافر حمید ، نگهبانی مسافر هاشم و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه (وادی دهم و تاثیر آن بر روی من) در تاریخ 98/03/23 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

 
 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حمید هستم یک مسافر
بعد از وادی های قبلی به این وادی رسیدیم معنی وادی یعنی آبادی و وظیفه من مسافر اینست که با کمک گرفتن از  آنها، تخریبی که به وجود آورده ام و آنِ گمشده ی خودم و مشکلات و گره هایی که دارم را در مرحله اول به خوبی بشناسم و تشخیص دهم و سعی کنم با راهکار ها و شاه کلید هاییکه این وادی ها در بخش جهان بینی در من به وجود می آورند آنها را حل کنم و سعی کنم از آن تاریکی ها و مشکلاتی که برای خود به وجود آورده ام به سمت روشنایی ها حرکت کنم و سفر خود را با یک اندوخته کافی و یک جهان بینی سالم که با جهان بینی افیونی متفاوت است و هدف آن شناخت و آگاهی و ادراک نسبت به خود است برسم.
 
 
در این وادی یک پیام و یک نقطه امید به من میدهد که میگوید شهر به یک باره به طغیان دچار می گردد ولی  نسیم آبادی  پس از چندی در تمام آبادی ها حکم فرما می گردد و عظمت و سلامتی مجددا باز می گردد و شما از آن بهره بیشت ی خواهید برد. یعنی این طغیان ها و مشکلات جزو لاینفک این زندگی مادی است و حالا هرکس به نوبه خود یک سری مشکلات که مختص شرایط خود فرد است برایش به وجود می آید که قدرت حل آن را داشته باشد. وعده خداوند دروغ نیست و آن آرامش و سلامتی عقل باز می گردد. البته به چه شرطی به شرط این که من انسان از مشکلات خود درس بگیرم و تجربه بگیرم چون این مشکلات و گرفتاری ها در ابتدا حال خوش دارد و بها  دارد ولی اگر گیر کنم در آن حال خوش ابتدایی و وارد لذت اولیه شوم مثل چهار پایی میشوم که به دنبال دست و پای هزار پا هستند که محکم به زمین بچسبند می شوم و اگر در آن گیر کنم روز به روز مشکلاتم بیشتر و بیشتر می شود. ولی باید به رحمت خداوند ایمان بیاورم و این وعده خداوند برای کسانی است که ایمان می آورند و عمل صالح انجام میدهند در تمام کلام ا... هم قید شده که با وجود اینکه انسان لکنود هست کافر هست و..... هست اما به جز کسانی که ایمان بیاورند و عمل صالح انجام دهند. 
 
در این وادی به من کلیدی میدهد که باید باورهایم  عوض شود  چون این ویژگی ها و ساختار هایی که در من شکل گرفته از باورهایم گرفته میشود و این به من کمک میکند که تفکرات و عادت های خودم را عوض کنم و این ویژگی ها از تکرار عادت ها و تفکرات من شکل گرفته است.من اگر باور کنم که انسان بخشنده ای هستم و مدام این را تکرار کنم دارای همین ویژگی میشوم ولی اگر برعکس باور داشته باشم که انسان دروغگویی هستم و این را مدام تکرار کنم دارای همان ویژگی میشوم  پس باید اول تفکر خودم را عوض کنم تا برسم به ایمان سالم و ایمان سالم حس سالم را در من به وجود می آورد  و حس اولین قدرت به کار انداختن قوه عقل است و وظیفه گیرندگی و فرستندگی را به عهده دارد‌. وقتی من حسم تنظیم شده روی دریافت موج مثبت به همان نسبت فرستنده من هم موج مثبت میفرستد و بلعکس آن هم هست و از حس سالم میرسیم به عقل سالم که همه ما به دنبال عقل سالم و رسیدن به فرمان عقل هستیم و از اجرای فرامین عقل سالم است که به آن حال خوش می رسیم و عقل سالم عمل سالم و عمل سالم عشق سالم را به وجود می آورد که امید وارم همه ما بتوانیم این چرخه و این سیکل را با آموزش های کنگره به دست بیاوریم و به آن نقطه آخر در وادی چهاردهم یعنی عشق و محبت برسیم که هم خودمان را دوست داشته باشیم و هم اطرافیان  و هم طبیعت و هم مخلوقات خداوند و هم خداوند را.و از عشق خالق برسیم به عشق مخلوق انشاالله.ممنون
 
 
در ادامه جلسه مسافر امیر به کمک راهنمایی مسافر داریوش فتحی از لژیون یکم نمایندگی الهیه از بند مواد رها شده و گل نمادین رهائی خود را از دریافت نمودند.
 
 
همچنین مسافر هاشم و مسافر علی به کمک راهنمایی مسافر عباس ادیب از لژیون پنجم نمایندگی الهیه از بند مواد رها شده و گل نمادین رهایی خود را از دریافت نمودند و مسافر جواد نشان اولین سال رهائی خود را دریافت نمود.
 
 
همچنین مسافر مصیب به کمک راهنمایی مسافر رضا اردلان از لژیون یازدهم نمایندگی الهیه از بند مواد رها شده و گل نمادین رهایی خود را دریافت نمود.
 
 
و در ادامه مسافر حسن اکبری، مسافر علی اکبر، مسافر محمد منشادیان و مسافر حسن خلیلی به کمک راهنمایی مسافر فرهاد فیروزی از لژیون پانزدهم نمایندگی الهیه از بند مواد رها شده و گل نمادین رهایی خود را دریافت نمودند.
 
 
 
 
نگارش : مسافر محسن لژیون ششم
عکاس : مسافر محمد لژیون دوازدهم
ویرایش و ارسال : مسافر هادی لژیون دوازدهم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .