English Version
English

گزارش کارگاه آموزشی+تقدیر و تشکر از اسیتانت محترم نمایندگی امین قم سرکار خانم دژجویی

گزارش کارگاه آموزشی+تقدیر و تشکر از اسیتانت محترم نمایندگی امین قم سرکار خانم دژجویی

جلسه دهم از دوره هفدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره شصت ویژه همسفران نمایندگی امین قم، روزهای دوشنبه مورخ 98/3/20 با نگهبانی همسفر زینب و استادی کمک راهنمای محترم همسفر الهام و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه  وادی دهم رأس ساعت 16 شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر می‌کنم که دوباره این جایگاه را تجربه می‌کنم و در کنگره حضور دارم، عید سعید فطر را به همه شما تبریک می‌گویمصفت گذشته در انسان صادق نیست چون جاری است. وقتی خداوند من انسان را آفرید صفات زشت و زیبا را در من قرارداد و این را در اختیار من گذاشت که کدام را انتخاب کنم.

صفت‌هایی مثل دروغ، تهمت، غیبت و همین اعتیاد اینها همه صفات می‌باشند، اگر من بتوانم صفت بد را عوض کنم و به‌جایش صفت خوب داشته باشم جهان من بهشت می‌شود. خیلی جاها شنیده‌اید که فلانی بد ذات است و تغییر نمی‌کند در حالی که این در درون ما است و انسان با آموزش و دانایی می‌تواند صفات خود را تغییر دهد. ما در کنگره متوجه می‌شویم که چه صفات زشتی داریم، اول باید تفکرات خود را درست کنیم وقتی درست شد دانایی خود را بالا ببریم. تزکیه و پالایش باعث می‌شود که حس، محبت و عشق ما درست عمل کند.

 

می‌گویند ما چندین سال است به کنگره می‌آیم ولی تغییر نمی‌کنم، در حالی که فرد تغییر کرده است هرچند کوچک. منی که عضو کنگره هستم باید آموزش‌ها را کاربردی کنم تا تغییر کنم. اگر راهنما می‌گوید دروغ نگو، من باید آرام‌آرام در خود کاربردی کنم و همه این مراحل باید طی شود تا تغییر رخ دهداما در مورد بخش دوم، خانم دژجوی کسی است که از تهران بدون اینکه انتظاری داشته باشد در تابستان و زمستان به شعبه امین قم می‌آمدند تا در شعبه آرامش باشد. هروقت مسئله‌ای پیش می آمد و در هر ساعت کاری پیش می آمد با ایشان تماس می گرفتیم به طور کامل توضیح می‌دادند.

خاطره‌ای بسیار دل‌انگیز که باخانم مرضیه به خدمت خانم دژ جوی رسیدیم تا برای همسفران پارک مهیا کنیم و ایشان حرف ما را به خانم آنی انتقال دادند و پارک را راه‌اندازی کردند. تک‌تک بچه ها هر مشکلی که داشتند به خانم دژجوی می‌گفتند و با روی خوش مشکل بچه ها را حل می‌کردند. از خانم دژجو به خاطر زحماتی که کشیدند صمیمانه تشکر می‌کنم.

 

مراسم معارفه و اهدای شال اسیستانت جدید نمایندگی امین قم خانم مرضیه با حضور اسیستانت گروه خانواده  سرکارخانم دژجوی برگزار شد و در ادامه جلسه از زحمات سرکار خانم دژجوی تقدیر و تشکر شد...

 

تهیه گزارش: همسفر مریم لژیون دوم
عکاس: همسفر لیلا  لژیون دوم
منبه: همسفران نمایندگی امین قم

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .