English Version
English

گفت وگو با مسافر پژمان

گفت وگو با مسافر پژمان

در روز پنجشنبه مورخ 98/03/19 با مرزبان دوره قبل مسافر پژمان گفت و گویی داشتیم که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم.

لطفا به رسم كنگره خودتان رامعرفي كنيد.

سلام دوستان پژمان هستم مسافر.

آخرين آنتي ايكس مصرفي قرص، شيشه با ٩ سال تخريب واردكنگره شدم به روش DST داروي درمان شربت OT به مدت ١٠ماه و٢٧روز سفركردم به راهنمايي راهنماي خوبم آقاي فرشيد تفرشي الانم ٢سال و٩ماه كه آزاد و ورها هستم.

براي ما بگوييد در چه جايگاههاي خدمت نموده ايد؟

ازبدو، ورود به كنگره درماه هاي اول و ديدن حال خوب کمک راهنمایان و الگوهایی که بواسطه خدمت كردن ایشان بود من هم از شستن زمين شروع به خدمت كردم، مهماندار، بعد از مدتي افتخار نگهباني نظم راپيدا كردم و در ادامه جايگاه دبيري، نگهباني و در آخر هم افتخار خدمت در مرزباني راپيداكردم.

ازخدمت درجايگاه مرزباني براي ما بگوييد؟

تغيير جايگاه دركنگره باعث انرژي مي شود و در نهايت اين انرژي به حدي بود كه حال خوب به منزل ما هم برده شد و افراد خانواده هم متوجه حال خوب من مي شدند.

خدمت كردن دراين جايگاه را دوست داشتم و خداوند هم اين توفيق را نصيب من كرد تا بتوانم به لطف آراي أعضاي شعبه دراين جايگاه مقدس قراربگيرم.

درمرزباني آموختم كه بامحبت كردن در راستاي آموزش ها و قوانين كنگره حرف خود را به كرسي بنشانم بدون اينكه كسي را، ازخود ناراحت كنم و اين هم يك دفعه بوجود نمي آيد، كم كم با آموختن آموزش هاي درست كنگره و كسب تجربه در چهار چوب مقررات كنگره بوجود می آید و یاد گرفتم که با عشق و محبت چه كارهايي كه نمي شود انجام داد.

حس وحالتان هنگام پايان دوره چه بود؟

مقداري نگران كننده بود، چون طَي مدت این چند ماه در طول هفته ٣بار در شعبه حضور داشتم بدون غيبت تا كه خللي در خدمتم وارد نشود. چون جايگاه خدمتي خود را دوست داشتم و دلواپس اين بودم كه اگر اين جايگاه رو تحويل بدهم چكار كنم تا حالم مثل زمان خدمت كردن خوب باشد و اين امر با عمل كردن به دست مي آيد نه حرف زدن و هدف من در آينده شركت در آزمون كمك راهنمايي مي باشد تا با تمام توان در اين آزمون شركت كنم و اميد به اين كه لطف خداوند شامل حال من بشود و بتوانم در اين جايگاه خدمتي قرار بگیرم وبه نحو احسنت خدمت كنم.

شما عضو لژيون سردارهستيد لطفا درمورد حس بخشيدن و کمک به استحكام پايه هاي مالي کنگره براي ما بگوييد؟

توفيق مي خواهد و بايد از ماديات زندگي بگذري و طعم لذتبخش گذشت را لمس كنيد.

آقاي مهندس مي فرمايد: فكرنكنيد حتما بايد پولدار باشيد يا پول شما آماده باشد و يا از لحاظ مالي اوضاع خوبي داشته باشي تا بتوانید عضو لژيون سردار بشويد، آقاي مهندس از حس و حال كنگره با خبر است من هم سعي كردم از يكسري چيزها بگذرم تا بتوانم به حال خوش دست پيدا كنم. اين امر مهم نه بخاطر شخص خاص يا شعبه بلكه بخاطر حال خوب خود خودم بوده و هست. طبق گفته: پيشكسوتان عزیز دركنگره، يا به درهم، يا به كرم، يابه قلم مي توان خدمت كرد وبه حال خوب رسيد وبايد بتواني ببخشي تا به شما هم بخشيده شود واين بخشش لطفش شامل حال من نیز شد.

در مورد هدفتان وادامه خدمت دركنگره ٦٠براي مابگوييد؟

ما در آخر جلسات دعاي شكر گذاري داريم، به خاطر وجود كنگره و الطاف الهي شكر گذار هستیم تا بتوانیم تمام كمال در خدمت كنگره باشیم و بتوانیم بدون هيچ مانعي درمسير درست و آموزش هاي كنگره قرار بگيرم وبدانيم كه فرا گرفتن آموزش ها دركنگره تمام شدني نيست.

کلام آخر؟

اميدوارم تمامي بچه هاي سفر اولي كه در كنگره حضور دارند قدر جايگاه خود را بدانند واقعا كنگره زندگي را به انسان ها بر مي گرداند و اين امر مهم در دراز مدت مشخص مي شود و عجله نداشته باشند، همان طور كه متد DST و درمان ١١ماه طول مي كشد، در سفر دوم نیز با حضور پر رنگتر به نتيجه مطلوب برسيم، طبق فرمايشات آقاي مهندس، امكان دارد لطف كنگره براي يك فرد در كيلومترپنج، براي فرد ديگر در كيلومتر صد و شخصي كيلومتر هزار رخ دهد.

 

ولي بدانيد وعده پرورگار دروغ نيست وآنچه مقدر باشد انجام مي شود.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .