English Version
English

کارگاه آموزشی ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

کارگاه آموزشی ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

دوازدهمين جلسه از دور بيست و يكم جلسات ويليام وايت (درمان وابستگی به مصرف سيگار به روش DST ) به نگهباني مسافر سيگار جعفر، استادي مسافر رضا و دبيري موقت مسافر محمد صادق با دستور جلسه در استحکام پایه های علمی و مالی کنگره، من چه کرده ام؟  مورخ ۹۸/۰۳/۱۷ راس ساعت ٨:٣٠ دقيقه در پارك طالقاني آغاز به كار نمود.

خلاصه سخنان استاد :


من همیشه به خودم متذکر می شوم که کنگره، فرصت هایی به من می دهد و من باید از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کنم.
خیلی خوشحالم که امروز این فرصت به من داده شد تا بتوانم در این جایگاه خدمت کنم.
همانطور که قابل رؤیت است و مشاهده می کنید، امورات کنگره معطل کسی یا چیزی نیست و اموراتش همیشه می گذرد و در حال گذر و پیشرفت است. کنگره منتظر من مسافر نیست، همین جلسه ای که هست، کارش را با سه نفرهم شروع می کند.
علم کنگره به شدت در حال پیشرفت است، در مورد مسائل مالی نیز به همین شکل سیر صعودی دارد. این من هستم که باید به این ریسمان چنگ زنم و خودم را به وسط گردباد برسانم تا پیشرفت کنم. اولین قدم در کنگره به رهایی رسیدن است و این رهایی پایه اصلی بنا است؛ کسی که با متد کنگره شروع به حرکت می کند و ضلع های جسم، روان و جهان بینی اش را به تعادل می رساند و به درمان می رسد، در واقع این شخص اولین قدم را برداشته است و یک نمونه بی نقص برای استحکام پایه های علمی کنگره 60 است و به نظر من این فقط پایه است یعنی حداقل کاری که من انجام می دهم. بعد از این مرحله باید دانایی خودم را طبق علوم کنگره بالا ببرم.
من در کنگره درمان شده ام و این وظیفه من است که خدمت کنم، در واقع با خدمت کردن زکات رهایی ام را می پردازم.

برای خدمت کردن هم جایگاه های زیادی در کنگره از جمله راهنمایی، کمک راهنمایی، دیده بانی، مرزبانی، ایجنتی و... وجود دارد که همه این ها نیاز به علم دارد و باز هم این جایگاه ها فرصتی است برای من و ارتقاء من و این منم که باید به نحو احسن از این فرصت ها استفاده کنم.

اما در مورد استحکام پایه های مالی، برای خود من خدمت کردن در لژیون سردار تجربه ای بود لذت بخش، که جناب مهندس این لژیون را پایه گذاری کردند و دیده بان لژیون هم آقای زرکش هستند و هرهفته جلسات این لژیون برگزار می شود.
هدفمان این است که آکادمی بین المللی کنگره شصت را تأسیس کنیم و این امر نیاز به پایه های مالی مستحکم دارد. خیلی ها از بیرون کنگره در خصوص تأسیس این آکادمی و پرداخت هزینه هایش خدمت جناب مهندس مراجعه می کنند، ولی آقای مهندس نمی پذیرد و می فرمایند این امر باید توسط اعضای کنگره اتفاق افتاد بیافتد، و دوباره این امر فرصتی است برای من. من احساس می کنم کنگره سرزمین من است، و وظیفه خودم می دانم که از مرزهایش دفاع کنم، یکی از دفاعیات همین کمک کردن به استحکام پایه های علمی و مالی کنگره است، اگر نیروی علمی داشته باشیم به همان مقدار نیز نیاز به نیروی مالی داریم.

در ادامه ۱۰ نفر مسافران( علی اکبر، احسان، ماشاالله، حجت، آرمان، مجید، بهزاد، علی، محمدصادق "دبیر جلسه" و جعفر"نگهبان جلسه") پیرامون دستور جلسه مشارکت کردند.

خلاصه چند نمونه مشارکت:

مسافر علی اکبر: من کارمند بازنشسته هستم، و سه سال پیش پنج میلیون تومان قرض کردم و در لژیون سردار شرکت کردم، و همانطور که با ورود به کنگره ۶۰ تغییرات در جسم، روان، جهان بینی و زندگی ام رخ داد، با ورود به لژیون سردار تغییرات مثبتی نیز در امورات مالی ام رخ داد و من سال بعدش نیز در لژیون سردار شرکت کردم و امیدوارم که امسال هم بتوانم عضو لژیون مالی شوم.

مسافر آرمان: آموزش های کنگره به من یاد داد که هر کنشی، واکنشی دارد، اگر من در استحکام پایه های علمی و مالی کنگره نقش یا کنشی داشته باشم، مطمئنا این کنش، واکنشی هم برای من خواهد داشت و من هر خدمتی کنم به خودم کرده ام.

مسافر علی: هر ساختاری که به وجود می آید و هست، باید از نظر علمی و مالی و نیروی انسانی پایه های مستحکمی داشته باشد، اگر پایه های ساختار مستحکم نباشد مطمئنا آن ساختار فرو خواهد ریخت. برای اینکه پایه های مالی مستحکمی داشت، ابتدا باید علم درست و به اندازه ای داشته باشیم و بعد پایه های مالی را محکم کنیم. قدم اول هرکاری آموختن است.

تازه واردین: عباس، کامران و محمد

شكر شكر شكر

با آرزوي موفقيت براي همه شما

تنظيم و گردآوري : مسافر مجتبی از شعبه ابن سينا

تعداد حاضرين :  30 نفر / مشاركت ها ۱۰ نفر / تازه واردين: ۳ نفر / اعلام سفر : ١۰ نفر

جمعه ؛ پارك طالقاني ؛ ۱۷ خرداد ٩۸

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .