English Version
English

لژیون سردار؛ گفت و گو با مسافر سعید

لژیون سردار؛ گفت و گو با مسافر سعید

گفتگو با یکی از اعضاء لژیون سردار و از خدمت گزاران نمایندگی میرداماد مسافر سعید در مورد دستورجلسه "در استحکام پایه های مالی و علمی کنگره، من چه کرده ام؟ "

لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان سعید هستم مسافر، آنتی ایکس مصرفی تریاک تخریب بیش از ده سال، مدت سفر ده ماه وبیست روز به راهنمایی کمک راهنمای محترم مسافر عباس به روش دی اس تی داروی درمان اوتی مدت رهایی سه سال ودوماه ورزش در کنگره فوتبال و والیبال

 

لطفاً در مورد دستور جلسه این هفته دراستحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره چه کرده‌ام؟ توضیح دهید؟

حدوداً چهار سال است که به کنگره آمده‌ام، قبل از ورودم بحث بخشش را داشتم اما راه آن را بلد نبودم و در مسیر تاریکی‌ها سیر می‌کردم، ولی در این چهار سال سعی کردم ببخشم و وقتی این کار را کردم, پاداش آن را دریافت کردم، در پارک شهدای شهرداری مسافر اصغر منصوری صحبت می‌کرد و گفتند اگر کسی می‌خواهد به‌عنوان میهمان می‌تواند در لژیون سردار شرکت نماید و من این کار را انجام دادم. در آن موقع هشتاد نفر عضو لژیون سردار بودند. در آن روز آقای گلی یکی از کمک راهنماهای کنگره گفتند زمانی که من می‌خواستم پولی را ببخشم نیروهای بازدارنده مانع از اقدام من می‌شدند اما یک‌باره به خود می‌آمدم و با خود می‌گفتم که باید این را انجام دهم وهمان هم می‌شد، من این دوستان را الگوی خودم قراردادم و تفکر کردم که کنگره مگر غیر از خود من است، من در این مکان درمان شده‌ام پس باید به کنگره کمک کنم تا پایدار بماند و دیگران هم بهره ببرند.

در مورد حرکت علمی هم وظیفه‌ای دارم که توسط متون وسی دی‌های آموزشی ما به‌روز هستیم و باید از آنها استفاده کنیم و آن‌ها را در زندگی‌مان کاربردی نماییم وقتی مطالب آموزشی را گوش کنیم دانایی ما بالا می‌رود.

من اگر می‌خواستم به دانشگاه بروم باید کلی هزینه می‌کردم اما در اینجا به صورت رایگان از علم کنگره بهره می‌گیرم و علم درست زندگی کردن را یاد می‌گیرم و باید این علم را انتقال دهم.

 

می‌دانم که شما عضو لژیون سردارمی باشید، علت آن چیست و چه فوایدی برای شما داشته است؟

بله قبلاً کمتر شرکت می‌کردم در این جلسات ولی الآن عضو دائم هستم، من کم‌کم خودم را ملزم کردم که این کار را انجام دهم و بخشش را در درون خود تقویت نمایم و به این افتخار می‌کنم، فایده که برای من داشته این بوده که چیزها و مال‌هایی به زندگی من برگشت داده شد که اصلاً به فکرم هم نمی‌رسید. تفکر قبل از این من به این شکل بود که باید کارکنم تا چیزی به دست آورم و دیگران باید به من بدهند اما اینجا فهمیدم که باید بدهم وببخشم تا به من بخشیده و داده شود نکته دیگر این‌که من از دعاهای کنگره بهره‌های زیادی برده‌ام چندی پیش مشکلی برایم پیش آمد و با همین دعای لژیون مالی مشکلم برطرف شد.

ممنون سعید عزیز در واقع شما مصداق این جمله معروف هستید "تو نیکی می‌کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز".سعید عزیز درمان در این مکان چه اثراتی در خانواده شما داشته؟

من زمان مصرفم در خانه مشکلی نداشتم آزاد بودم و برای تهیه مواد مشکل مالی نیز نداشتم اما فرزندم دلش نمی‌خواست که دنبالش به مدرسه بروم ازنظر شکل و قیافه زیر صفر بودم ازلحاظ لباس پوشیدن و طرز صحبت کردن هم خیلی مشکل داشتم و متوجه نبودم.

ازلحاظ مالی این اواخر هم داشتم شرکتم را از دست می‌دادم، از مایه می‌خوردم و کم‌کم داشتم اموالم را هم می‌فروختم و اصلاً حواسم به کار و پیشرفت و پس رفت آن نبود، دائماً در حال مصرف بودم.

اما زمانی که به اینجا آمدم و درمان شدم تازه فهمیدم که با خود چه کرده‌ام فرزندم می‌گفت بعضی از شب‌ها گریه می‌کردم و از خدا می‌خواستم که به پدرم کمک کن و او را نجات بده او می‌گفت که من هم مثل همه بچه‌ها دوست دارم که پدرم به امن به پارک بیاید و با من بازی کند دنبالم به مدرسه بیاید و همیشه همراهم باشد.

الآن خدا را شاکر هستم و از آقای مهندس و خانواده محترمشان کمال تشکر و قدردانی رادارم که این مکان را فراهم نمودند تا امثال من درمان شویم و دوباره به آغوش خانواده، کار و اجتماع برگردیم.

 

آیا به ما می‌گوید که چه عواملی مانع از کمک مالی شما و عضویت در لژیون سردار می‌شد؟

بله همان نفس اماره بود که دائماً درون من می‌گفت که چرا باید کمک کنی، بگذار دیگری این کار را می‌کند، همان نیروهای قسم‌خورده که وظیفه گمراه کردن انسان و کشاندن او به تاریکی‌ها را بر عهده دارند نهیب می‌زدند که پولت را صرف کارهای دیگری کن اما من در کنگره آموختم که چگونه در برابر خواسته‌های نامعقول نفس اماره بایستم و انشالله بتوانم به نفس مطمئنه هم برسم.

 

آقا سعید شرایط ورود به لژیون سردار چیست و چه کسانی می‌توانند وارد این لژیون شوند؟

شرایط ورود به این‌گونه است که اول به‌عنوان میهمان در لژیون حاضر می‌شوند و بعدازآن هر زمان که خواستند با پرداخت مبلغ پنج میلیون تومان نقداً و یا به‌صورت اقساط رسماً عضو لژیون سردار شوند. ناگفته نماند که بین اعضای لژیون چنان محبت خاصی وجود دارد که هر کس به‌صورت مهمان آمد قطعاً جذب می‌شود، جلسات لژیون پنج‌شنبه‌های آخر هفته برگزار می‌شود.

 

از شما ممنون و سپاسگزار هستم بابت این گفتگو، به‌عنوان حرف آخر توصیه‌ای برای تازه واردین یا افراد در حال مصرف دارید بفرمایید؟

برای درمان و رهایی از بند اعتیاد جایی بهتر و به‌روزتر از کنگره وجود ندارد، من جاهای زیادی رفتم اما نتیجه‌ای نگرفتم ولی اینجا واقعاً درمان قطعی اتفاق می‌افتد و نکته دیگر این‌که شخص باید برای خودش بیاید، برای سلامت خود، شخصیت و آبروی خودش وقتی هم که وارد لژیون می‌شود حتماً با علم راهنما پیش برود و بداند که اگر چنین کند در پایان به حالی وصف‌ناشدنی دست پیدا خواهد کرد و به درمان کامل می‌رسد.

از این‌که به سؤالات من جواب دادید از شما متشکرم و برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

 

نمایندگی میرداماد اصفهان
تهیه گزارش: کمک راهنما مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .