English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی شهر ری

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی شهر ری
جلسه سوم از دوره بیست و نهم، از سری کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی شهرری، ویژه مسافران و همسفران، روزهای شنبه مورخ 98/03/04 با استادی مسافر مازیار ،نگهبانی مسافر محمد، دبیری مسافر جواد،با دستور جلسه (کتاب عبور از منطقه 60درجه زیر صفر و تصاویر آن)رأس ساعت 17/30 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:

بانام خدا و با سلام خدمت شما دوستان، بازهم خوشحالم که فرصتی دست داد تا در کنار شما دوستان آموزش بگیرم و اما دستور جلسه که کتاب 60 درجه و تصاویر آن می‌باشد که قبل از مطلب کوتاهی نوشته‌ام که می‌خوانم و سپس شروع می‌کنم.

گاهی دنبال ارتباط با خداوند هستیم،از امکانات و اتفاقات اطرافمان برای محقق شدن موضوع غافل هستیم،خداوند چگونه باید راه را نشان بدهد،وقتی‌که حواسمان به همه‌چیز هست؛الا چیزی که به دنبالش هستیم، به همه‌چیز دقت می‌کنیم،الا به آن چیزی که در کنارمان قرار دارد، گاهی کلام خداوند در قالب یک کتاب در اختیارمان قرار می‌گیرد مثل کتاب‌های آسمانی، بعضی‌اوقات در قالب یکدل نوشته کوتاه در اختیارمان قرار می‌گیرد،گاهی با مشاهده یک فیلم،یک‌کلام یا غیرمستقیم می‌شنویم و گاهی به‌واسطه الهام که ممکن است انسان به‌وسیله نیروهای اهریمنی دستگیر شوند،اعمال نادرست و خبیثانه انجام دهند،همان‌طور هم می‌شود که افرادی در مقطع کوتاه به‌صورت سیم رابط عمل کنند و کلام خود را انتقال بدهند.

کتاب 60 درجه همانند شلیک شدن نوری در تاریکی مطلق اعتیاد بود، وقتی‌که هیچ نسخه‌ای برای درمان آن وجود نداشت،کتاب 60 درجه همانند نسخه‌ای جادویی برای خواستاران درمان اعتیاد قرار گرفت و این کلام خداوند برای رهایی و درمان اعتیاد، دست‌به‌دست چرخانده و خوانده شد تا مرجعی باشد برای گم‌گشتگان در سرزمین اعتیاد، هر کلامی که از دهان خارج می‌شود وقتی قابل استیناف و قابل‌ارائه می‌باشد که مرجع یا رفرنسی داشته باشد،مرجع ما و تمام‌کارهایی که برای اعتیاد انجام می‌دهیم کتاب 60 درجه است، اطمینان دارم که موضوع حکم قاضی در مورد این کتاب اتفاق خواهد افتاد،حکمی که پس از حیات ارزشمندتر می‌شود و تأثیرات فراوانی در دنیا خواهد گذاشت.

این مطالب را خودم نوشته‌ام و احساس کردم که باید آن را بخوانم،خیلی از افراد را می‌شناسم که در سفر دوم و اواخر سفر اول هستند، ولی هنوز متأسفانه،کتاب60 درجه را تا انتها مطالعه نکرده‌اند و به‌محض بروز کوچک‌ترین مشکل، بلافاصله به راهنمای خود زنگ‌زده و از او راه‌حل می‌خواهد درصورتی‌که باید بدانیم که یک سفر کامل با تمام اتفاقات ممکن برای سفر اولی، در این کتاب نگاشته شده که توسط مهندس این سفر انجام‌شده است و تمام مشکلات مربوطه نیز نگاشته شده است.

آیا ما به این کتاب برای حل مشکل تاکنون مراجعه کرده‌ایم؟ وقتی‌که مهندس سرماخورده و از ویتامین ث استفاده می‌کند را خوانده‌ایم که با چه مشکلاتی مواجه می‌گردد؟ این کتاب راهکار و نسخه درمان است و از دل آن می‌توان جواب‌های خود را بیرون کشید و نیازی به مراجعه به راهنما نیست و نباید کوتاه‌ترین راه را همیشه انتخاب کرد.اما متأسفانه به همه‌چیز توجه داریم ،الا آنچه باید توجه کنیم. روز اول ورود ما یک پکیج نشریات را دریافت می‌کنیم که شامل چندین مورد مختلف ازجمله کتاب 60 درجه است و همیشه در کنار دست ما است و ما متوجه آن نیستیم. متأسفانه بیشتر مصرف‌کنندگان مواد مخدر نسبت به مواد مصرفی خود هیچ شناخت و معرفتی ندارند و نمی‌دانند این مواد مصرفی از چه چیزی تشکیل‌شده است و چرا با همان مقدار مصرف یک روز حالش خوب است و یک روز حالش بد است و هنوز از اختلالات روانی هیچ‌چیزی متوجه نیست.

مصرف‌کننده‌ای که وارد کنگره می‌شود، باید تمام این چیزها را بداند و نسبت به آن شناخت داشته باشد تا اگر کسی بیرون از کنگره از او سؤالی کرد، بتواند جواب قانع‌کننده‌ای داشته باشد و تمام این جواب‌ها و راه‌حل مشکلات در کتاب 60 درجه قیدشده است. متأسفانه ما در منازل خود کتاب قرآن راداریم ولی هیچ موقع آن را مطالعه نمی‌کنیم و فقط در مراسم عزا و یا بدرقه کردن از زیر کتاب، مورداستفاده قرار می‌گیرد که این بسیار غلط و نادرست است و در مورد ما هم در کنگره چنین است و کتاب به این خوبی در اختیار ما است و ما از آن بهره‌برداری مناسبی نداریم.

در انتها سخنانم را با یکی از بیانات مولا علی (ع) به پایان می‌رسانم که فرمودند: سه دسته از انسان‌ها پس از مرگ دستشان از دنیا کوتاه نیست. اول انسان‌هایی که صدقه‌ای می‌دهند که ادامه دارد، دوم انسان‌هایی که دانشی را انتقال می‌دهند و سوم کسانی که فرزند صالحی را تربیت می‌کنند.

و در ادامه مراسم تهیه و پخش افطاری در نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان به همت لژیون چهارم

تایپ و تنظیم:مسافر عباس زمانی

عکس:مسافر مهدی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .