English Version
English

کوچک ترین کار کنگره حل بزرگ ترین مشکل دنیاست؛ گفت و گو با مسافر حبیب

کوچک ترین کار کنگره حل بزرگ ترین مشکل دنیاست؛ گفت و گو با مسافر حبیب

با سلام لطفاً خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان حبیب هستم یک مسافر آنتی ایکس مصرفی هروئین و حشیش مدت 14 ماه به روش دی اس تی و داروی اوتی به راهنمایی استاد عزیزم آقای میرزایی سفر کردم رهایی 3 سال و 3 ماه آنتی ایکس مصرفی سیگار مدت 10 ماه و 6 روز به راهنمایی استاد عزیزم آقای احمد خادمی سفر کردم رهایی 3 ماه و چند روز رشته ورزشی فوتبال و والیبال.

http://up.c60.ir/repository/22845/photo_2019-05-16_12-06-02.jpg

چه شد تصمیم به درمان گرفتید؟

همان‌طوری که دوستان مصرف‌کننده می‌دانند مصرف مواد مخدر از یکجایی دیگر لذت ندارد از یکجایی به بعد دیگر من تصمیم‌گیرنده نیستم و فرماندهی از من گرفته می‌شود و تبدیل به انسانی شرطی می‌شوم که اختیار از من گرفته‌شده و انسانی که اختیار از او گرفته شود انگار همه چیز او را گرفته‌اند واقعاً از این وضعیت که مواد به من دستور می‌داد چه‌کار کنم چه‌کار نکنم خسته شده بودم این بود که تصمیم به درمان گرفتم.

 

چگونه راه کنگره را پیدا کردید؟  

توسط یکی از دوستانم آقای حامد داوودی که خودشان در کنگره درمان شده بودند و جا دارد خیلی تشکر کنم که من را با این دنیای زیبا آشنا کرد.

 

آیا با ورودتان به کنگره تغییرات را در خودتان احساس می‌کنید؟

بله صد درصد از تغییرات جسمی گرفته تا روانی و جهان‌بینی به نظرم کوچک‌ترین تغییر و اتفاقی که در کنگره می‌افتد حل بزرگ‌ترین مشکلی است که در کل دنیا در آن دست‌وپا می‌زنند یعنی درمان اعتیاد که اعتقاد دارند درمان ندارد ولی اینجا انسان تبدیل می‌شود به اصل خودش یعنی انسانی که شخصیتش برمی‌گردد و در جامعه قابل احترام است و این تازه کوچک‌ترین تغییر است.

 

آیا همسفر دارید و نقش همسفر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بله من همسفر دارم همسفر می‌تواند نقش سازنده و پررنگی در سفر مسافرش داشته باشد و باعث می‌شود همسفر و مسافر خیلی آسان‌تر به مقصدشان برسند.

 

چقدر برای آموزش وقت می‌گذارید و چقدر تأثیرگذار بوده؟

آموزش یک‌چیزی است که همیشه باید باشد یک طوری فلسفه وجودی انسان یادگرفتن است و در ادامه باید این آموزش‌ها را به دیگران انتقال دهد اگر این آموزش باشد می‌شود تغییر کرد من خودم تا جایی که بتوانم حداقل روزی یک تا یک ساعت و نیم برای آموزش‌ها وقت می‌گذارم.

 

لطفاً در مورد درمان سیگار توضیح دهید.

یکی دیگر از معجزاتی که در کنگره اتفاق افتاد درمان سیگار بود سیگاری که خود من خیلی کوچک می‌دیدمش و می‌گفتم اصلاً تخریبی ندارد ولی الآن که این غول بی شاخ و دم را درمان کرده‌ام می‌فهمم که چه تخریبات وحشتناکی داشت که من آن‌ها را نمی‌دیدم خدا را صدها هزار بار شکر می‌کنم که از این مرحله گذشتم و امیدوارم همه دوستان خواهان رهایی بیایند و به درمان برسند.

 

چه پیامی برای مصرف‌کنندگان یا مسافران دارید؟

فقط این را می‌توانم بگویم طبق تجربه‌ای که در کنگره داشتم اعتیاد درمان دارد آن‌هم اعتیاد به هر نوع ماده‌ای.در کنگره سند بدون نقص فراوان است خیلی راه‌ها را تجربه کردم از کمپ تا ابوالفضل درمانی و سقوط آزاد و زیر نظر دکتر قرص خوردن ولی به نتیجه نرسیدم تنها جایی که نتیجه گرفتم کنگره 60 و روش DST  که جا دارد از بنیان کنگره 60 جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تشکر کنم که هرچه دارم از لطف ایشان است.

 

در چه جایگاه‌های خدمتی تاکنون خدمت کرده‌اید و بهترین جایگاه خدمتی از نظر شما کدام است؟

جایگاه‌های دبیری، نگهبانی، استادی، ورزش بانی، اوتی و کلینیک در حال حاضر هم در جایگاه مرزبانی در حال خدمت هستم و بهترین جایگاه خدمتی‌ام خدمت در اوتی و کلینیک بود.

 

حرف آخر...

از شما تشکر می‌کنم که خدمت می‌کنید و امیدوارم هیچ‌وقت از کنگره جدا نشوم و بتوانم خدمت کنم و در آخر از کمک راهنمای خودم استاد میرزایی تشکر می‌کنم که هرچه دارم از ایشان دارم.

 

مصاحبه: مسافر میلاد محبی
تهیه و تنظیم: همسفر میلاد عیدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .