English Version
English

مرد شیشه ای همسرش را به قتل رساند

مرد شیشه ای همسرش را به قتل رساند

 

در ساعت ۱۴:۳۰ روز ۱۱ فروردين امسال، از طريق مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ وقوع يک فقره قتل در طبقه دوم يک ساختمان مسکوني واقع در آدرس خيابان وحدت اسلامي ـ خيابان فروزش به کلانتري ۱۱۲ ابوسعيد اعلام شد.

با تأييد خبر از سوي کلانتري، بلافاصله موضوع به پليس آگاهي اعلام و با حضور تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي در محل و انجام بررسي هاي اوليه مشخص شد مقتوله به نام اکرم ۵۷ ساله ـ خانه دار، در حاليکه در گردن و صورت وي آثار ضرب و جرح وجود داشته به قتل رسيده و در کمد ديواري داخل اتاق خواب فرزندان مقتوله نيز تخريب شده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد و به دستور قاضي سپيدنامه، بازپرس شعبه دهم دادسراي ناحيه ۲۷ تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات از صحنه جنايت مشخص شد که مقتوله به همراه همسر و دو فرزند خود زندگي مي کرده و از مدتي پيش با همسرش به نام احمد ۶۰ ساله اختلاف داشته و چند روز پيشتر نيز به علت ضرب و شتم از سوي همسرش، اقدام به طرح شکايت نموده است.

با توجه به عدم وجود هرگونه آثاري مبني بر ورود به عنف به داخل منزل و همچنين متواري بودن همسر مقتوله، بلافاصله اقدامات پليسي براي شناسايي مخفيگاه و دستگيري احمد آغاز شد.

در ادامه مشخص شد که احمد به مصرف موادمخدر از نوع شيشه اعتياد داشته و همين موضوع علت اصلي اختلاف وي با همسر و فرزندانش بوده است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص محل هاي تردد و پاتوق وي، بلافاصله اين مناطق شناسايي و مشخص شد که وي پس از وقوع جنايت ديگر ترددي در اين محل ها ندارد.

در شرايطي که هيچگونه اطلاعاتي از سوي خانواده مقتوله و ديگر دوستان و بستگان آنها در خصوص مخفيگاه احتمالي احمد وجود نداشت، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقيقات پليسي اطلاع پيدا کردند که متهم پس از ارتکاب جنايت به ساختمان نيمه کاره اي متعلق به يکي از بستگان مراجعه و در اين محل مخفي شده است.

بلافاصله با شناسايي ساختمان نيمه کاره در خيابان پيروزي خيابان ابوذر، اين محل تحت مراقبت هاي نامحسوس پليسي قرار گرفت و سرانجام متهم در ساعت ۲۳:۰۰ همان روز دستگير و به اداره دهم منتقل شد.

متهم پس از انتقال به اداره دهم، صراحتا به ارتکاب جنايت اعتراف و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: از مدتي قبل و با توجه به اعتياد من به شيشه، خانواده ام ادعا مي کردند که من مشکل رواني دارم و قصد داشتند تا مرا در بيمارستان بستري نمايند و به همين علت مدام با همديگر درگير مي شديم تا اينکه چند روز قبل از حادثه، من با همسرم درگير شده و او نيز به خاطر ضرب و شتم از من شکايت کرد.

متهم در ادامه اعترافات خود و در خصوص روز حادثه نيز به کارآگاهان گفت: حدودا ساعت ۰۹:۰۰ روز حادثه پس از رفتن دخترم به سرکار با همسرم در منزل تنها بوديم که از وي خواستم تا از شکايتش صرف نظر کند اما او مخالفت کرد و در ادامه به من ناسزا گفت.

من نيز عصباني شدم و مجددا با يکديگر درگير شديم ابتدا همسرم با سشوار ضربه اي به سر من وارد کرد که باعث خونريزي و شکستگي سر من شد من نيز در يک فرصت سيم سشوار را به دور گردنش انداخته و او را خفه کردم به تصور اينکه در کمد ديواري اتاق فرزندم وجه نقد وجود دارد، آنرا شکستم اما پولي در آن يافت نشد و در حاليکه در خانه را باز گذاشته بودم، از خانه متواري و در ساختمان نيمه کاره متعلق به يکي از بستگان که از خالي بودن آن اطلاع داشتم، مخفي شدم.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر و متهم براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 

منبع: اول نیوز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .