English Version
English

سومین سال رهایی نیکوتین مسافر محمود، محمد، میثم

سومین سال رهایی نیکوتین مسافر محمود، محمد، میثم

روز جمعه مورخ 98/2/06 جلسه چهارم از دور نهم سری کارگاه های آموزشی کنگره60؛ ویلیام وایت شهدای شهرداری اصفهان با دستور جلسه اول: نیکوتین و سیگار و دستورجلسه دوم سومین سال رهایی مسافران محمود،محمدومیثم،با استادی مسافر مسعود، نگهبانی مسافر محسن ودبیری مسافر رسول راس ساعت 8:30برگذار گردید.

خلاصه سخنان استاد:

چیزی که در کنگره60 مهم است درمان و رهایی از سیگار است،هر چیزی که در موردش تحقیق و بررسی میکنند وقتی وارد مرحله اجرایی آن میشویم به این نکته توجه میکنیم که چه خصوصیات و چه ارزش هایی دارند و آیا مشکل گشا هستند و در جهت پیشرفت میتوانند به ما کمک کنند یا خیر؟ که باید تمام زوایای آن را مورد بررسی‌ و مطالعه قرار دهیم.

در کنگره60 هم به مقوله درمان سیگار به گونه ای پرداخته میشود که تخریب های جسم و روان و جهان بینی را به نحوی ترمیم مینماید که دیگر هیچ آثاری از آن در شخص مشاهده نمیشود. در تمام مجامع و نشست های تحقیقاتی ما هرگاه صحبت از کنگره و متد درمان دی اس تی به میان می آید با یک دید دیگر به ما نگاه میکنند. حتی آقای مهندس دژاکام و آقای امین دژاکام بر این عقیده اند که ما حداقل 20 الی 30 سال از نظر درمان اعتیاد و پیشگیری ومنابع علمی از تمام سازمان های جهانی جلوتر هستیم.

در جوامع دیگر وقتی برای درمان اعتیاد و سیگار از مارادونا و قرص B2و روش های غلط استفاده میکنند شاید قطع مصرف کنند ولی به علت تفکرهای غلط و عدم تعادل که همچنان از دوران مصرف باقیست ممکن است بازگشت نمایند ولی در چهره و رفتار یک مسافر درمان شده نمیتوان اثری از اعتیاد یافت. امیدوارم تمام رهجویان عزیز این نشان با ارزش را دریافت نمایند.

 

دستور جلسه سومین سال رهایی مسافر محمو ، محمد و میثم:

سومین سال رهایی مسافران محمود، میثم و محمد را به این عزیزان  تبریک عرض می کنم و  این سه نفر با هدف درمان و خواسته ای که داشتند و با حرکت به سوی نور به خواسته شان که همان درمان سیگار بوده است مفتخر شده اند و با کمک از راهنمایان خود در راه مستقیم قدم برداشته اند و تمام وظایف رهجو را رعایت نمودند. در سوره مائده و الرحمن خداوند قول و وعده داده است به کسانی که در صراط مستقیم قدم بر دارند تمام وجود و انسانیت را اعتا مینماید.

 

سخنان مسافر محمود:

ابتدا خداوند را شاکرم که توفیق لمس چنین جایگاهی را به بنده عنایت فرمودند و پس از آن از راهنمای بزرگوارم که با صبر و محبت در جهت درمان سیگار به بنده کمک نمودند تشکر میکنم، از گروه مرزبانی و ایجنت ورزش و پارک هم کمال تشکر را دارم. درمورد مساله سیگار صحبتی که میتوان بیان کرد چیزی بهتر از این نیست که مدت چند سال است که آرامش به خانه و کاشانه ما بازگشته است، زمانی را به خاطر می آورم که خانواده و اطرافیان بنده حتی از مصرف سیگار به نسبت مصرف مواد شاکی تر بودند. 

در تمام لحظات سیگار یک عمل جدایی ناپذیر بود که باعث رنجش دیگران و خودم میشد. خداوند را شاکرم که چندسالی است از این بند رها شده ام. در گذشته بارها از روش های غلط برای ترک سیگار استفاده کرده بودم ولی مجددا برگشت میکردم.در ادامه با راهنمایی استاد عزیزم و با شنیدن سی دی الهام از رمضان که آقای مهندس دژاکام به خوبی عملیات جایگزینی را توضیح دادند بنده متوجه شدم که برای درمان صحیح باید داروی مناسب، مقدار مناسب و وقت کافی به همراه دانایی وجود داشته باشد.

سخنان مسافر محمد: 

خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار دارم و مدت سه سال است که از درمان سیگار میگذرد و خوشحالی بعدی بابت حضورم در جمع شما دوستان عزیز میباشد. درمان سیگار بعد از مواد مخدر، پله ای مهم برای رسیدن به تعادل می باشد و از تمامیت اعضای کنگره که باعث شدند که به رهایی برسم سپاسگذارم. از آقای مسعود راهنمای ویلیام و در راس از آقای مهندس دژاکام تشکر میکنم امیدوارم سالهای سال بتوانم در کنگره خدمت کنم و آموزش ببینم.

 

سخنان مسافر میثم:

شکر ایزد که در میکده باز است. بخاطر می آورم که جشن اولین سال رهایی از سیگار را هم با همین دوستان و همزمان برگذار کردیم و برای امتحان کمک راهنمایی با همدیگر تلاش کردیم و به این جایگاه مقدس رسیدیم. بابت حمایت های این عزیزان متشکرم و بی شک این دو مانند برادرانم دوست داشتنی هستند.

به یاد می آورم که مدت سه ماه از سفر ایکسم می گذشت که به راهنمایم عرض کردند که اگر اجازه میفرمایید وارد لژیون ویلیام بشوم که ایشان اجازه ندادند و بابت این دستور از ایشان تشکر میکنم زیرا الان میدانم که شاید آن زمان از روی شور و شعف میخواستم قدمی بردارم و حرکتی از روی دانایی نبود پس از مدتی سفرم را آغاز نمودم و به نحو شایسته سفر کردم و بذر دانایی به ثمر نشست. به فرموده آقای مهندس کسانی که میخواهند از تاریکی عبور کنند باید در لژیون های ویلیام وایت شرکت کنند.

 

 

در ادامه جشن...

 

 

تایپ: مسافر مرتضی
عکاس: مسافر اصغر ، مسافر جمال
ارسال تصاویر: مسافر حبیب
تنظیم: مسافر مصطفی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .