English Version
English

کارگاه آموزشی ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

کارگاه آموزشی ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

ششمین جلسه از دوره بیست و یکم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی مسافر سیگار جعفر ، استادی  دستیار محترم دیده بان تحقیقان و لژیون ویلام وایت  آقا کامران و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه ( سیگار ) رأس ساعت 8:30 مورخ ۹۸/۰۲/۰۶ در پارک طالقانی شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه این هفته سیگار است، این هفته در تمام نمایندگی‌های در موردش صحبت شده و امروز آخرین روز این دستور جلسه می‌باشد. مهروموم‌ها قبل در کنگره به این شکل نبود که به درمان سیگار اهمیت داده شود. جناب مهندس همچون قالبی هستند که ما باید از ایشان الگوبرداری کنیم.
مهندس سیگار مصرف می‌کردند و سیگار را دوست داشتند. حدود ۸ سال پیش بود که سکته کردند و دکترها دلیلش را مصرف سیگار اعلام کردند. خود آقای مهندس می‌فرمودند: وقتی‌که در بخش مراقبت‌های ویژه بودند، باوجود متصل بودن دستگاه‌های پزشکی به ایشان بلند شدند تا به بیرون برای سیگار مصرف بروند که یک‌دفعه به زمین می‌خوردند. بعدازآن و در همان بیمارستان نقطه‌ای تفکری شد تا جناب مهندس روش dst را با آدامس نیکوتین برای درمان سیگار اجرا کنند که همین‌طور هم شد و جناب مهندس هنگام شروع سفر سیگار ۳۰ نفر را به‌عنوان دستیار انتخاب کردند و امروز ۳ هزار و ۱۱۵ نفر در کنگره به درمان سیگار رسیده‌اند. و مصرف در کنگره یک کار ضد ارزشی محسوب می‌شود.
هر خدمتی که در کنگره شال دارد برای بودن در آن خدمت علاوه بر شرایط آن خدمت باید فرد خدمتگزار درمان سیگار شده و نشان ویلیام داشته باشد.
برای کسانی که هنوز سفر سیگارشان را شروع نکردند و مردد هستند، مطمئن باشند یک روزی عوارض سیگار به سراغشان خواهد آمد.
موضوع دیگر اینکه در کنگره هیچ شخصی و در هیچ جایگاهی نمی‌تواند مانع ورود یک سفر اولی (که دو ماه از سفرش گذشته است) به لژیون سیگار شود، زیرا آقای مهندس اجازه این کار را داده‌اند. امیدوارم این هفته و دستور جلسه نقطه تفکری باشد برای کسانی که هنوز سیگار مصرف می‌کنند.

در ادامه ۱۲ نفر مسافران (علی، علی‌اکبر، مجتبی، فریبرز، سروش، محمد صالح، ابراهیم، موسی، دانیال، خیرالله، ماشاا... و احمد) پیرامون دستور جلسه مشارکت کردند.

مشارکت‌ها:

مسافر علی:
کسانی که هنوز وارد لژیون ویلیام نشده‌اند، کار را سخت نگیرند در کنگره با متد dst کار بسیار راحت است. در هفته یک جلسه لژیون برای درمان سیگار کافی نیست و افرادی که در جلسات پارک حضور پیدا می‌کنند موفق‌تر هستند.

مسافر علی‌اکبر:
وقتی من در این سن درمان شده‌ام و تحرک دارم و می‌توانم ورزش کنم چرا شما نتوانید. دوستانی که سیگار مصرف می‌کنند توجه داشته باشند ادامه مصرف سیگار علاوه بر عوارض وحشتناک هیچ‌چیزی سودی نخواهد داشت. در جهان هر دقیقه یک نفر به علت مصرف سیگار جان خود را از دست می‌دهند. من با این سن توانستم شما هم می‌توانید سفرتان را شروع کنید و در ادامه لذتش را ببرید.

مسافر فریبرز:
درمان اعتیاد با درمان سیگار کامل می‌شود، کسانی که هنوز سیگار مصرف می‌کنند پرچم اعتیادشان هنوز پابرجاست.

مسافر سروش:
این سلسه مراتب مصرف سیگار و تخریب‌هایش در پدربزرگم، پدرم و پدر آن‌ها بود، پدرم هنوز به خاطر مصرف سیگار از بیماری قلبی رنج می‌برد. همیشه برایم سؤال بود که این تخریب‌ها و تاریکی تا کی ادامه خواهد داشت  تا اینکه وارد کنگره شدم و به درمان سیگار رسیدم و به این سلسله‌مراتب تاریکی پایان دادم.

مسافر ابراهیم:
سیگار و سیگاری همه‌جا هست. اگر من سیگار مصرف می‌کنم باید بدانم که مشکل از من و دانایی من است. اگر من به درمان سیگار برسم می‌توانم در انبار سیگار بخوابم بدون آنکه توجهی به سیگار کنم.

در این قسمت راهنمایان:

(آقایان)علی اکبر، علی، مجتبی،جعفر و کامران خود را معرفی نمودند تا پس از اتمام جلسه لژیون خود را تشکیل دهند.

پیام کامران (دستیار محترم دیده بان تحقیقات و ویلیام وایت):

هفته آینده تولد چهارمین سال رهایی از سیگار مسافر فریبرز رهجوی آقای مسعود خیری از شعبه ابن سینا  می باشد لطفا حمایت کنید.

تازه واردین:

علی، علی،مصطفی،آروین،امین،سلیم،امین،حسین،مهدی،احمد،اکبر،بهروز،مسعود،علی و کمال خود را معرفی نمودند که امیدواریم سفر خود را با موفقیت به اتمام برسانند.

مسافران سفر اول
مسافران احمد(۱ قطعه) ،اسماعیل(1قطعه)،احسان (1قطعه)،بهنام(8قطعه) و حسین (1قطعه) اعلام سفر نمودند که امیدواریم شاهد رهاییشان باشیم.

مسافران سفر دوم
 سپس آقایان علی(آزادی 6سال)، فریدون(آزادی 5 سال و 21 روز)،افسر(رهایی 2سال و 4 ماه)، مظفر(37 روز)، بهروز(7روز)، اصغر(7روز)،جعفرنگهبان جلسه (رهایی ۳ سال و 12 روز)،فریبرز(4 سال و 1 ماه)، کامران استاد جلسه(آزادی 5 سال و چند ماه) و مجتبی دبیر جلسه (رهایی 2 ماه و 10 روز) اعلام سفر نمودند.
و پس از آن جلسه را با دعای کنگره۶۰ به پایان رساندیم.

شکر  شکر  شکر

با آرزوی موفقیت برای همه شما
تنظیم و گردآوری: مسافر مجتبی دبیر جلسه از شعبه ابن سینا

تعداد حاضرین: 65 نفر/

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .