English Version
English

با حرکت راه نمایان می شود

با حرکت راه نمایان می شود

سلام دوستان شارود هستم یک مسافر

چند روز پیش و در هفته ای که دستور جلسه وادی هشتم و تاثیر آن روی من بود یکی از عزیزان تازه وارد که تازه به جمع لژیون پیوسته بود پرسید، برای شروع از کدام وادی شروع کنم و الان که دستور جلسه وادی هشتم است آیا این دستور جلسه برای من کارائی دارد!؟

راستش آن لحظه شاید خودم آمادگی جواب دادن به این سوال را نداشتم و کمی فکر کردم و گفتم برو همین وادی هشتم را خوب مطالعه کن و آن قسمت های که مربوط به سفر اول هست را مد نظر قرار بده.

آن روز و ساعت ها بعد از آن ، فکر و ذکرم شده بود اینکه شاید جواب کامل نداده باشم و همین افکار باعث شد تا بروم و چند بار وادی را بخوانم آن جا بود که متوجه شدم پر بیراه هم نگفته‌ام. وادی هشتم می تواند کمک بسیار زیادی بکند به من یا مایی که می خواهیم هدفی را دنبال کنیم یا حرکتی را آغاز کنیم. وادی هشتم صحبت از حرکت میکند و تاکید دارد که تا حرکت نکنی هیچ راهی برایت مشخص و نمایان نمی شود پس باید حرکت کنی،وادی هشتم می گوید هدفت را کاملا مشخص کن و آن را دنبال کن ، می خواهی به درمان برسی ؟ می خواهی درس بخوانی ؟ می خواهی ازدواج کنی؟ چه هدفی داری!؟

اول هدفت را مشخص کن، حالا که هدف را مشخص کردی با تمام وجود برو برای رسیدن به هدف و مقصد، مانند تشنه ای که دنبال آب است. تشنه ای که دنبال آب است می داند که اگر آب پیدا نکند حیاتش و زندگی اش در معرض خطر قرار می گیرد، تشنه ای که دنبال آب است صبر نمی کند تا برای او آب بیاورند ، مسافت ها را طی  می کند برای رسیدن به آب.

وادی هشتم در ادامه می گوید زمانی که داری به سمت هدف حرکت می کنی ، پیچ و خم های زیادی برای تو نمایان می شود و عمده این پیچ و خم ها دو راه هستند ،یک راه فسق و فجور و زشتی یک راه تقوا و درستی و آرامش.انتخاب درست را انجام بده و بهترین راه را انتخاب کن و بدان بهترین راه کوتاهترین راه نیست. حواست باشد از سختی ها نهراسی و مانند رود سنگ و پیچ و خم ها و سختی ها را رد کن تا به دریا برسی.

یادت باشد اگر سختی کشیدی این سختی ها بهایی است که باید بپردازی، جبران خسارتی است که باید انجام بدهی تا به آرامش برسی.وادی هشتم کامل و جامع نوع حرکت کردن را به من و مایی که می خواهیم برای رسیدن به هدفی حرکت کنیم را نشان می دهد،وادی هشتم می گوید که اگر حرکت کنی راه نمایان می شود و اگر این شرایط را اجرا کنی به هدف می رسی .امید است که بتوانیم با عمل کردن به این وادی و دیگر آموزش های راستین کنگره 60 به  بهشت و آرامش برسیم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .