English Version
English

عقل و ایمان، تولد دهمین سال رهایی کمک راهنما علی رضوانی

عقل و ایمان، تولد دهمین سال رهایی کمک راهنما علی رضوانی

 

چهاردهمین جلسه از دوره هفتادم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره 60 روز پنجشنبه مورخ 1397/01/22؛ نمایندگی شادآباد با استادی: راهنمای محترم علی و نگهبانی : مسافر سعید و دبیری : مسافر روح الله با دستور جلسه: (دانایی، دانایی مؤثر، سواد) رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
 

 

سخنان استاد :

سلام دوستان علی هستم یک مسافر

دستور جلسه این هفته دانایی،دانایی مؤثر ، سواد است و در بخش دوم تولد جشن تولد راهنمای گران‌قدر آقای علی رضوانی را در پیش داریم.

ما درکنگره 60 درباره موضوع دانایی خیلی صحبت می‌کنیم  اولین مرجع که این موضوع در کنگره به آن پرداخته است کتاب عبور از منطقه 60 درجه است،که مطلبی دارد تحت عنوان میزان دانایی که گفته می‌شود دانایی به سواد نیست به تمدن هم نیست مانند انسان بودن به لباس پوشیدن نیست بایستی انسانی اندیشید و در رفتار و سخن به آن جامه عمل پوشاند.

و همین مطلب موجب گردید که آقا امین این موضوع را در جزوه جهان‌بینی برایمان شکافتند و برایمان مثلث دانایی و در مقابل آن مثلث جهالت را برایمان ترسیم نمودند و به‌صورت جز به‌جز به آن پرداختند.

قبل از اینکه آقا امین به‌صورت خاص به این موضوع بپردازند بنده از دانایی اطلاعی نداشتم اما در ادامه متوجه شدم دانایی، قدرت تشخیص ماهیت خواسته‌ها در هر لباس و شکلی را دانایی می‌نامند و تازه این در سطح و لول سطحی و اولیه هست و در ادامه باید دانایی را مؤثر و کاربردی نمود و هر سه ضلع مثلث دانایی را باید در کنار هم داشته باشیم ،و خدا را شکر این اتفاق به‌واسطه حضور و آموزش‌های کنگره 60 به‌صورت نسبی خودش را در سطوح مختلف نشان می‌دهد.

در نوشتارهای کنگره 60 آمده است که علم فقط دانستن نیست بلکه به آن عمل کردن است اگر قرار است این موضوع کاربردی شود و وجه عملیاتی برای آن در نظر بگیریم به این نتیجه می‌رسیم که در کنگره 60تمام علم و دانش کنگره 60 در یک کلمه خلاصه می‌گردد و آن کلمه حال خوب و بد ره‌جوی سفر اولی است.

سفر اولی اگر خوش‌حال است حتماً آموزش‌ها را به‌صورت صحیح دریافت نموده اما اگر حال خراب باشد شک نکنید که آموزش‌ها را به‌خوبی دریافت نکرده است و اگر هم دریافت کرده حتماً آن را عملی و کاربردی نکرده است 

آقای رضوانی در زمان ورود با مصرف تریاک وارد کنگره شدند و از دسته افراد تریاکی بودند که آزارشان به هیچ‌کس نرسیده بود و پس از ورود سفرشان را آغاز نمودند و دهه 80 هنوز استانداردها مثل الآن نبود و 11 ماه سفر کردند و سفر بسیار خوبی را انجام دادند دو بعد از رهایی وارد چرخه خدمت شدند و در انتخابات کمک راهنمایی شرکت کردند و قبول شدن و در ادامه به اداره لژیون پرداختند و حقا که لژیون را به‌خوبی اداره کردند و شاگردان خوبی را تربیت نمودند و در دوران ایجنتی آقای خان به‌عنوان مرزبان یک دوره مرزبانی را تجربه نمودند و چندین دوره در لژیون مالی عضو شدند و خداوند این توفیق را به ایشان عطا نمود تا بتوانند در جای‌جای کنگره خدمت نمایند و همچنین همسر ایشان هم نیک‌آباد اصفهان به جهت افتتاح شعبه کنگره در آن مکان زمینی را به کنگره اهدا نمودند.

 

در پایان به آقای رضوانی و هم‌سفران محترمشان و شاگردانشان تبریک عرض می‌نمایم

 

اعلام سفر مسافر:

آخرین آنتی ایکس تریاک، مدت سفر 15 ماه به راهنمایی آقای خدامی به روش DST با داروی اپیوم رشته ورزشی باستانی، رهایی 10 سال و سه ماه، در ادامه سفر سیگار انجام دادم به راهنمایی آقای حسن فراهانی،  مدت سفر 11 ماه رهای از بند نیکوتین 5 سال و دو ماه

 

 

 

آرزوی همسفر:

آرزو می کنم تمام مصرف کنندگان مواد مخدر راه کنگره 60 را پیدا کنند

آرزوی مسافر علی:

من هم آرزو می کنم هرچه زودتر آکادمی دانش اعتیاد تأسیس گردد و کنگره جهانی شود

 

سخنان کمک راهنما مسافر علی:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر

خداوند را شاکرم بابت زنده ماندنم و بابت اینکه عضو کنگره 60 هستم، من در ابتدا از آقای مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزارم چون اگر ایشان نبودند و کنگره 60 نبود معلوم نبود من الان در چه وضعیتی قرار داشتم، تشکر ویژه دارم از راهنمای خوبم آقای خدامی که زحمات فراوانی را برای بنده کشیدند، من با تخریب بسیار زیادی وارد کنگره شدم. 

من قبل از ورودم به کنگره 60 باید حتماً قرص می‌خوردم تا بتوانم حداقل دو ساعت خواب آرام داشته باشم اما با ورودم به کنگره وارد لژیون آقای خدامی شدم و توانستم با روش DST و داروی اپیوم به درمان اعتیاد برسم و از بند مواد مخدر رها شوم، تشکر می‌نمایم از راهنمای سیگارم آقای حسن فراهانی که بسیار زحمت کشیدند تا من به رهایی از بند نیکوتین برسم.

از آقای خان تشکر می‌نمایم چندین سال سعادت داشتم تا در کنار ایشان آموزش بگیرم، از ایجنت های گذشته نمایندگی شادآباد و ایجنت فعلی نمایندگی آقای سبزه‌ای کمال تشکر رادارم، از مرزبانان و تمام خدمتگزاران نمایندگی تشکر می‌نمایم.

 

کنگره 60 به من زندگی بخشید و من هرچه دارم از کنگره است، ما باید قدردان این آموزش‌ها باشیم و بدانیم کنگره 60 واقعاً قطعه‌ای از بهشت است.

 

ادامه تولد به روایت تصویر:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرزبان کشیک: مسافر مجتبی اسکندری

تهیه گزارش و تایپ: مسافر احمد

عکس: مسافر رضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .