English Version
English

لذت بخشش، گفتگو با مسافر محمد عضو لژیون سردار

لذت بخشش، گفتگو با مسافر محمد عضو لژیون سردار

گفتگوی صمیمانه‌ای داشتیم با مسافر محمد عضو لژیون سردار نمایندگی دهخدا که در ادامه توجه شما را به خواندن این مصاحبه جلب می‌کنم .

ضمن عرض سلام و احترام، لطفاً خودتان را به رسم کنگره معرفی و اعلام سفر نمایید؟

سلام محمد هستم یک مسافر، مدت مصرف بیش از 5سال، آنتی ایکس مصرفی تریاک، روش درمانDST، داروی درمانOT، کمک راهنمای عزیزم علی آقا، ورزش در کنگره والیبال و شنا، مدت رهائی از مواد و سیگار 40 روز.

 

هدف از لژیون سردار چیست؟

قبل از هر چیزی از بنیان کنگره60، جناب مهندس دژاکام جهت انتخاب شایسته نام شخصیت بزرگ سردار برای لژیون مالی تشکر می‌کنم. هر ارگان یا موسسه ای برای این که تداوم و بقا داشته باشد به درآمد نیاز دارد که مربوط به بخش مالی آن موسسه می‌باشد. بنابراین جناب مهندس برای مستحکم کردن پایه های مالی کنگره، لژیون سردار را تشکیل دادند.

 

 حضور در لژیون سردار چه تأثیری روی زندگی شخصی شما داشته است؟

خدمت مالی در کنگره نوعی کاشت محسوب می‌شود. جناب مهندس همیشه اشاره کرده‌اند که خدمت مالی در کنگره در اصل یک عمل معنوی محسوب می‌شود. از آنجایی که هر عملی یک عکس‌العملی دارد، مطمئناً این خدمت نیز در زندگی شخصی من بهترین تأثیر ممکن را داشته و خواهد داشت.

 

خدمت سالم از دید شما در کنگره چگونه است؟

از نظر من خدمت شامل تغییر جایگاه و بالا بردن سطح انرژی می‌باشد. باید همیشه دقت داشته باشیم که از نظر کنگره هیچ شخصی در هیچ‌کدام از جایگاه‌های خدمتی با کنگره حسابی ندارند چه در آبدارخانه و یا هر جایگاه دیگری خدمت کنند.

 

با توجه به اینکه دستور جلسه هفتگی وادی هشتم است، این وادی چه تأثیری بر عضویت شما در لژیون شده است؟

با توجه به دستور جلسه "با حرکت راه نمایان می‌شود" باید بگویم که اولین و بهترین حرکت من در زندگی‌ام، این بود که به کنگره آمدم. وادی هشتم به‌طور مستقیم در عضویتم در لژیون مالی تأثیر داشت و با حضورم در لژیون سردار راه برای من نمایان شد. امیدوارم که با تلاش و پشتکار بتوانم در مسیر بمانم تا به هدف و خواسته‌ام در کنگره برسم.

پیام شما برای کسانی که می‌خواهند عضو لژیون سردار شوند و هنوز تردید دارند چیست؟

به نظر من هرکسی که بتواند قسمتی از مال خودش را ببخشد، قطعاً به آن افزوده خواهد شد. هم‌چنین این اطمینان را به شما می‌دهم که خداوند نتیجه بخشش ما را در زمان مناسب، حتی چندین برابر جبران خواهد کرد. پس مسافران و همسفران عزیز هیچ گونه تردیدی در این زمینه نداشته باشند.

 

شرایط عضویت در لژیون سردار چیست؟

حداقل مبلغ پرداختی برای ورود به لژیون پنج میلیون تومان می‌باشد. این مبلغ می‌تواند نقدی و یا در دو یا سه قسط کوتاه مدت نیز پرداخت شود.

 

من چند کلمه را به شما می‌گویم و شما در یک کلمه نظرتان را اعلام کنید؟

خدمت: تغییر جایگاه انرژی                                                                     راهنما: نشان دهنده راه                                                                          عشق: از خود گذشتن                                   مهندس دژاکام: استاد راهنما 

 

و کلام آخر؟

همان‌طور که اطلاع دارید، ایجنت محترم نمایندگی اشاره کردند که آقای سلامی دستور ساخت بنای زمین خریداری شده را داده‌اند. انشالله با مشارکت و همکاری همه دوستان امیدواریم که بعد از ماه مبارک رمضان شروع کنیم. در آخر نیز از خداوند به خاطر نعمت کنگره 60 شاکر و سپاس گذار هستم و از خدا می‌خواهم که کمکم کند تا خدمتگذار خوب و شایسته‌ای برای کنگره باشم.

 

تهیه و تنظیم: مسافر مقداد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .