English Version
English

درمان قطعی سیگار با کمک آدامس نیکوتین

درمان قطعی سیگار با کمک آدامس نیکوتین

سیگار و جسم، سیگار به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تخریب ساختمان جسم به شمار می‌رود.

علاوه بر اینکه از سد خونی مغز عبور می‌کند و عملکرد مغز را تحت شعاع خود قرار می‌دهد، در عدم جذب ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد غذایی  لازمه جسم نیز تأثیرگذار است. همان‌طور که برای ساخت و تعمیر یک ساختمان و عمارت مصالح مختلفی نیاز است برای جسم نیز مواد معدنی و غذایی مختلفی نیاز است تا جسم در سلامت کامل باشد. سیگار تأثیر بسیار زیادی در عدم جذب این املاح معدنی دارد و این موضوع را زمانی می‌توان به‌وضوح درک کرد که وقتی درمان سیگار به‌درستی و با روش و داروی مناسب انجام می‌شود جسم دوباره شروع به جذب املاح مواد غذایی می‌کند.

http://up.c60.ir/repository/33279/mojtaba/1%20%28Copy%29.jpg

اگر همان تغذیه‌ی نادرستی که در دوران مصرف سیگار داشتیم بعد از درمان سیگار ادامه داشته باشد دچار چاقی مفرط خواهیم شد، زیرا فرایند سوخت‌ و ساز بدن بعد از درمان تغییر فاحشی می‌کند و برای جلوگیری از چاقی یکی از پارامترها قرار دادن ورزش مرتب و منظم در برنامه روزانه خود است. سیستم گوارشی ازجمله معده و روده سال‌های متمادی از مصرف سیگار دچار آسیب‌های جدی شده‌اند. بیماری گوارشی اکثر مصرف‌کنندگان، بعد از درمان سیگار خود را نشان می‌دهد که باید به فال نیک گرفت که بیماری پنهان گوارشی، عیان می‌شود.

تفکر و تحلیل هر موضوعی اولین قدم جهت رسیدن به دانایی است و هم‌زمان استفاده از تجربه خود و دیگران و آموزش گرفتن از کسانی که راه را می‌شناسند و تجربه‌دارند، ما را به دانایی می‌رساند. این دانایی زمانی ثمربخش خواهد بود که هر سه مؤلفه تفکر، تجربه و آموزش به‌اندازه هم رشد کنند. دانایی در مسیر درمان سیگار نقش مهمی دارد، اینکه عوارض سیگار و تأثیر مخربان را بر روی ساختمان جسم بدانیم در درمان کمک شایانی می‌کند. حل مشکلات سیگار نیاز به دانایی مؤثر دارد و باید جدی گرفته شود. هر موضوعی جدی گرفته شود قطعاً نتایج مثبتی در بر خواهد داشت.

 

نویسنده: کمک راهنمای محترم مسافر امیر
تایپ و عکس و تنظیم: مسافر مجتبی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .