English Version
English

جایگاه هر شخص حاصل حرکت اوست

جایگاه هر شخص حاصل حرکت اوست

وجود هستی بر اساس حرکت بناشده است و همه‌چیز بر همین مبنا در حال تغییر است و این تغییرات، تبدیلات و درنهایت ترخیصات است که به زندگی معنا می‌دهد، با حرکت است که فصل‌ها شکل می‌گیرند، انرژی‌ها به وجود می‌آیند،...

هر حرکتی از نقطه‌ای آغاز می‌گردد برای دست یافتن به هدفی و لازمه هر شروع هدفمندی وجود خواسته‌ای می‌باشد، خواست‌هایی که باید در ابعاد کلی به آن تفکر نمود تا تصمیمی جدی و تصویری روشن از هدف در ذهن خلق گردد و این موضوع به‌ نوبه خود، یک حرکت ذهنی محسوب می‌شود؛ اما در جهان فیزیک باید تفکرات به مرحله ظهور درآیند یا به قولی از قوه به فعل تبدیل شوند و کسانی در این موضوع موفق خواهند بود که بر خواسته‌هایشان همت، در تصمیماتشان جدیت و بر هدفشان تمرکز داشته باشند آنگاه می‌توان اولین قدم را که بسیار حائز اهمیت است محکم و استوار برداشت البته ممکن است در طی حرکت مسائل و موانعی بر سر راهمان قرار بگیرند که ما پیش‌بینی آن را نکرده باشیم، گفتیم پیش‌بینی، بله! یکی از موضوعات دیگر که این وادی به ما گوش زد می‌کند این است که بیش‌ از حد برای جزئیات، از پیش برنامه‌ریزی نکنیم و به آن نپردازیم و ذهن را دچار شلوغی و آشفتگی نگردانیم زیرا ممکن است با این کار مسیر حرکت را آن‌قدر سخت و هدف را آن‌قدر دست‌ نیافتنی ببینیم که شروع نکرده به پایان برسیم و اگر در این مرحله سکون اتفاق بیفتد هر ایده‌ی هرقدر هم که مهم و درست باشد در حد نظریه باقی می‌ماند و هیچ‌کس بهره‌ای از آن نخواهد برد و اختراعات صورت نمی‌گرفت و تولیدی رخ نمی‌داد مانند تولید ماشین بخار، برق، داروهای مختلف و...

حال در حوزه درمان اعتیاد هم بر همین شکل می‌باشد اگر آقای مهندس دژاکام خالق روش DST حرکت نمی‌کردند راه به این‌گونه که در حال حاضر است نمایان نمی‌شد و درمانی اتفاق نمی‌افتاد با حرکت بود که در ادامه با الهام از ماه مبارک رمضان و تلاش و پشتکار فراوان کلیدها یکی‌یکی پیدا شدند و مسیر تاریک درمان اعتیاد روشن شد. اگر امروز می‌بینیم کنگره 60 درمسیری که در حال حرکت است موفق شده حاصل آغاز تفکری بوده که به تحرک درآمده و همین‌طور ادامه‌دار تجربه و آموزش کسب‌شده را انتقال داده است و با جوشش شعاع اضافه کرده تا انسان‌های دربند دیگری در این دایره قرار گیرند و نجات پیدا کنند.

یک مصرف‌کننده با ورود به کنگره 60 به او لقب مسافر را می‌دهند و سفر خود را آغاز می‌کند و با کسب دانایی و حرکت به سمت روشنایی، در او ایجاد انرژی می‌گردد و جایگاه‌های او با توجه به نوع حرکتش مدام تغییر می‌کند و در پی آن امید و انگیزه مضاعفی در او پدیدار می‌شود برای جایگاه‌های بعدی و این‌ها همه حاصل تحرک می‌باشد. باید در نظر داشته باشیم که در هنگام حرکت همیشه زمان مناسب و شتاب متناسب، نتیجه درستی در پی خواهد داشت که این موضوع در کنگره به بهترین حالت محاسبه‌شده است. استفاده از شربت OT در مدت زمان 10 ماه و ضریب افزایش و کاهش 0/8 در پله های 21 روزه منتهی به رسیدن به پایان سفر اول می شود.

آموزش‌های زیادی در این وادی وجود دارد. ازجمله این‌که می‌آموزیم هم‌اکنون در هر شرایطی از زندگی هستم حاصل انتخاب‌های من بوده که بر مبنای اختیار خودم رقم زدم. این وادی می‌گوید، با خودم روراست باشم که آیا یک کاری را می‌خواهم انجام دهم یا نه. این وادی می‌گوید، هر یوم الفصلی نشان شروع دیگری است مانند پایان سفر اول و شروع سفر دوم. این وادی می‌گوید که اگر یک حرکت به‌اندازه کافی باقدرت باشد و همچنین هدف مشخص‌شده باشد هر عامل بازدارنده‌ای به کنار می‌رود و مسیر اصلی نمایان می‌شود می‌گوید که شرط قرار گرفتن در صراط مستقیم صفر کردن حساب است و جبران خسارت نسبت به خود، خانواده و جامعه که این لازمه بازگشت است و می‌گوید که هر عهد و پیمانی دارای قواعد و اصولی می‌باشد که در صورت پذیرش باید به آن احترام گذاشت و عملکرد خود را مورد ارزیابی قرارداد.

با تشکر از کمک راهنمای محترم مسافر حمید

تنظیم: مسافر وهاب ل یکم

نمایندگی قزوین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .