تاریخ
چهار شنبه 21 فروردين 1398

کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ وادی هشتم و تاثیر آن روی من

موضوع : کارگاه های آموزشی کنگره 60
فایل صوتی...
کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ وادی هشتم و تاثیر آن روی من

متن سخنان مهندس به زودی...

 

نام فایل

تاریخ

لینک

فایل صوتی سخنان مهندس

98/01/21

دانلود

 

 

Share
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
13 نظر  
  • مسافرحسن عباسی نمایندگی ابن سینا
زمان ارسال
1398/01/29 10:17:47
باسلام و عرض ادب و احترام.درود بی پایان خداوند بر جناب آقای مهندس و خانواده گرانقدر ایشان و تمامی خدمتگزاران راستین کنگره60 باد. باتمام وجودم و ازصمیم قلبم ازهمه شما بزرگواران ممنون و سپاسگزارم.
  • مسافربابک لژیون دوم دانیال اهواز
زمان ارسال
1398/01/27 8:14:23
عرض وادب وارادت خدمت بنیان کنگره ۶۰وهمه خدمتگزاران کنگره
  • همسفرزندی شاداباد ۱
زمان ارسال
1398/01/26 13:4:42
عرض سلام ،خداقوت خدمت اقای مهندس ودبیرعزیزسرکارخانم پرینار تشکرمیکنم بابت صحبتهای جامع وکاملتون بسبارعالی بوداستفاده کردم . امیدوارم باکاربردی کردن اموزشهابتوانم مسیردرست راتشخیص دهم وبه حذکت درمسیر صراط مستقیم حرکت کنم تا راههای بهتر برایم باز شود چراکه این را باورداریم باحرکت راه نمایان می شود . خداقوت به گروه وبلاگ نویسان.
  • غلامرضا ازلژیون شعبه کرج
زمان ارسال
1398/01/23 19:21:48
سلام خدمت آقا مهندس حسین دژاکام دوستون دارم خدا را شکر می‌کنم در این مقطع زندگی کنگره 60 را پیدا کردم از این بابت خوشحالم خسته نباشید به اعضای خدمت گزران کنگره 60. اجرکم الله
  • مسافر سینا ل۲ کرمان
زمان ارسال
1398/01/23 8:13:31
خداقوت خدمت تمامی خدمتگذاران کنگره ۶۰ و همچنین عزیزانی که برای سایت کنگره زحمت می‌کشند و سریع سخنان جناب مهندس رو روی سایت می‌گذارند
  • مسافرجعفرنمایندگی ابن سینا
زمان ارسال
1398/01/23 6:58:44
خداقوت به جناب مهندس وخانواده محترم ایشان
  • محمد_امین قم
زمان ارسال
1398/01/22 14:56:28
مچکرم که تلاش میکنید امیدوارم موفق باشید
  • محمد صادق
زمان ارسال
1398/01/22 11:2:6
تشکر از همه خدمتگذران که برای سایت تلاش میکند
  • Hamim
زمان ارسال
1398/01/22 1:51:51
خداقوت به همه اعضاء (کنگره۶۰) خدمتگزار کنگره شصت مخصوصا، نگهبان عزیز. امیدوارم که، من هرچه بیشتر قدر کنگره شصت رو بدونم،واقعا بی کنگره اوضاع فطیره،شدیدا،امیدوارم که با کمک و یاری قدرت مطلق ( که،الحق هرلحظه،دزهمه حال ها بوده و هست) راه نمایان بشه برای بنده. با تشکر از خدمتگزاران سایت،و عکاس، که با دیدن تصاویر دیدوبازدید سه روزه در کنگره انرژی گرفتیم. ممنون
  • مسافر محسن رضایی،لژیون بویین میاندشت
زمان ارسال
1398/01/21 18:42:31
آقای مهندس عزیز،تولدامام حسین(ع) حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد(ع) را به خانواده شما تبریک عر ض می کنم، بی تو ایوای چه روزایی که تحمل کردم.
  • مسافر محسن رضایی
زمان ارسال
1398/01/21 17:15:5
سحر بلبل حکایت با صبا کرد...که عشق روی گل با ما چه ها کرد، عشق عجب آتشی است که تمام استخوان ها می سوزد،اما نوری تولید می کند تا دیگران از آن سیراب شوند.
  • همسفر طاهره
زمان ارسال
1398/01/21 17:3:4
سلام. آقای مهندس گفتن سی دی های هفتگی ۹۷ در امتحان میایند. ممکنه اسم سی دی ها را بیان کنید؟
  • مسافر طیب -لژیون پنجم- قندیان تبریز
زمان ارسال
1398/01/21 16:9:20
سلام لطفا تاریخ 98/1/14 رو به 98/1/21 تغییر دهید
آخرین عناوین
پربیننده ترین مطالب