English Version
English

مکاتبات حسین و بیل، پاسخ مهندس به بیل 97/12/27

مکاتبات حسین و بیل، پاسخ مهندس به بیل 97/12/27

1397/12/27

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید من خوب هستم.

از تبریکات صمیمانه شما سپاسگزارم. جشن و یا جنبش درختکاری در کنگره بسیار قوی و نیرومند شده است و امسال در تمامی شعب کنگره به تعداد میانگین 300 نفر در تمامی شهرهای کشورمان اقدام بکاشت درخت در تمام نقاط را نمودند، در تهران تصور می‌کنم در دو منطقه در مجموعه حدود 4500 اصله درخت کاشته شد؛ و تکلیفی است که من بر عهده تمامی افرادی که از اعتیاد رها می‌شوند، گذاشته‌ام که هرکدام بایستی در سال حداقل یک درخت بکارند و از آن نگهداری کنند و اگر این حرکت در مجامع ریکاوری در آمریکا و سایر نقاط دیگر گسترش می‌یافت، ما می‌توانستیم به نتایج بهتری برسیم. به اعتقاد من برای تمامی ساکنین زمین از زن و مرد گرفته تا دختر و پسر و حتی کهن‌سالان واجب است که هرسال یک درخت بکارند و این حرکت می‌تواند تا مراحل بسیار بالائی از گرم شدن زمین بکاهد. سؤال کرده بودید که چه فاکتورهایی می‌تواند باعث ایجاد موج جدیدی از ریکاوری در جوامع علمی شود.

به اعتقاد من تنها چیزی که می‌تواند این موج را ایجاد کند شناخت دقیق از اعتیاد است کاری که من توانستم در کنگره 60 و ایران به انجام برسانم. تا زمانی که ما نپذیریم مواد مخدر و یا الکل که از خارج از جسم دریافت می‌کنیم جایگزین مخدرهای طبیعی جسم ما شده و برای درمان اعتیاد باید مخدرهای طبیعی جسم‌ترمیم و بازسازی گردد. من تصور می‌کنم قدم‌های بزرگی نمی‌توانیم برداریم.

بیل عزیز تا زمانی که یکی از بزرگ‌ترین باورهای غلط در بین معتادان شیوع پیداکرده و بر این باور هستند که اعتیاد غیرقابل درمان است و افراد معتاد، معتاد به دنیا می‌آیند و معتاد از دنیا می‌روند و یا اینکه اعتیاد یک بیماری مرموز و غیرقابل درمان و پیش‌رونده است، کار بسیار سخت است. مگر اینکه این باور غلط از بین برود و متأسفانه این باور غلط مثل سلسله کوه‌های هیمالیا محکم و استوار سد راه ریکاوری و درمان صحیح اعتیاد شده است.

در چهارشنبه گذشته شاید به باور نیاید که ما 165 نفر رهایی داشتیم که فقط مربوط به یک هفته بود که از این تعداد حدود 30 نفر مربوط به لژیون‌های ویلیام وایت بود و حدود 135 نفر مربوط به مواد مخدر. این افرادی که به رهایی می‌رسند حالشان کاملاً خوب و طبیعی است و حتی می‌خواهم بگویم از مردم عادی هم به‌مراتب ازنظر روحی و روانی و رفتار و کردار منظم‌تر می‌باشند؛ و چیزی تحت عنوان وسوسه و یا میل به مصرف مواد در آن‌ها تا میزان بالای 90 درصد از بین رفته است.

ولی به‌هرحال اولین کاری که در مورد معتادان می‌توان انجام داد، به اعتقاد من آن‌ها را در سه گروه تقسیم‌بندی کنیم.

الف: معتادان شاغل که مواد مخدر و یا الکل مصرف می‌کنند و به کار خود مشغول هستند و ازنظر مالی هم مشکلی ندارند.

ب: معتادان بیکار: این افراد، خانه وزندگی دارند و مصرف‌کننده هستند و کار و شغل ندارند.

ج: معتادان آخر خطی و بی‌خانمان

بااین‌وجود طبق گفته شما یعنی از طریق افراد آموزش‌دیده در ریکاوری سعی شود که معتادان آن جامعه را پیدا کنند و به برنامه‌های درمانی متصل کنند، به نظر من هم این عمل می‌تواند بسیار مفید واقع گردد که البته بایستی افراد را به گروه خودش متصل کرد، زیرا فردی که معتاد است و شاغل هم هست و خانه وزندگی نسبتاً مناسبی دارد، نمی‌توان این فرد را با یک معتاد آخر خطی و بی‌خانمان در یک روش قرارداد.در مورد چک آب هم کاملاً با شما موافق هستم، زیرا ما این عمل را انجام می‌دهیم و به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم که کلیه افراد 14 روز پس از رهایی و 6 ماه و یک سال مورد آزمایش قرار می‌گیرند. نتایج تحقیقی که توسط مرکز تحقیقات ستاد روی افراد کنگره انجام گرفت، نتایج بسیار درخشان بوده است که به‌زودی پس از انتشار رسمی ارقام توسط ستاد، برایتان ارسال خواهم کرد، البته نتایج توسط مرکز تحقیقات به‌تمامی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ارسال گردیده است. نتایج برای مراکز تحقیقات غیرمنتظره و غیرقابل‌باور است.از مثال و مقایسه شما مسئله اعتیاد را با کتاب امید رادیکال مقایسه اعتیاد و ریکاوری و کنگره 60 با کتاب امید رادیکال، بسیار مناسب و بجا بود که مرا خوشحال کرد و من بسیار علاقه‌مند و پایبند به تفکر و اندیشه سرخ‌پوستان هستم.

و اما امیدوارم از شروع بازی‌های بیس‌بال و ورزش موردعلاقه دوران نوجوانی خودمان بسیار لذت ببرید، چون صحبت از ورزش شد، بایستی بگویم تیم راگبی 15 نفره کنگره 60 امسال نتوانستیم قهرمانی کشور به دست آوریم، ولی با نایب‌قهرمانی کشور رضایت دادیم و نایب‌قهرمان کشور شدیم.

دوست عزیز، اکنون‌که این نامه را می‌نویسم، دو روز دیگر عید نوروز یا اول بهار است که کنگره به مدت 14 روز، تعطیل کامل می‌باشد و در این مدت متأسفانه امکان ارتباط با شما از طریق ایمیل کاهش می‌یابد، شاید وقتی‌که این یادداشت به دست شما برسد، عید نوروز ما آغازشده باشد.

شکوه شکوفه‌های بهاری پرشگون باد

خانم ریتا را هم سلام برسانید و برایشان از خداوند سلامتی آرزو دارم.

 

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

Mar 20,2019

Dear Bill,

 
I hope you are fine, I am well.
 
Thank you for your email. The tree planting ceremony has become very strong within Congress 60  and, this year average 300 individuals in each branch participated in this ceremony. I think in Tehran 4500 sapling where planted. This is an obligation that I have designed for all second travelers of Congress 60.  They must plant at least 1 tree each year and keep it safe. If this movement spread to recovery communities of the US and other parts of the globe then we will get better results.
 
I believe this is an obligation for all the residents of planet earth to plant a tree each year and this movement can contribute to prevention of global warming.
 
You asked about the factors that can contribute to sudden surges in recovery initiation.
 
I believe the only thing that can create such surges is true knowledge about addiction, just like what I did within Congress 60 and Iran. 
 
We will not be able to take huge steps toward this goal unless we accept that addiction is replacement of narcotics instead of endogenous opioids of the body. 
 
Dear Bill, A false belief is prevailing among addicts  that addiction is incurable, addicts are born addicts and they will die as addicts or addiction is a mysterious, incurable and progressive illness; and we must break this belief.
 
Unfortunately this wrong belief is blocking the true addiction treatment and recovery like Himalaya mountains. 
 
Last Wednesday we had 165 addiction redemption and out of this number 30 individuals where William White legion members.
 
These individuals who reach addiction redemption are feeling normal and let me say that they are even better than normal people in regards of behavior and psychological reactions.
 
The craving or desire to use drugs has been omitted above 90% within them.
 
Anyway the first step is to categorize addicts as below:
 
a. Employed addicts or employed alcoholics. They have a job and they have no financial issues.
 
b. Unemployed addicts, these people have a place to live but they have no jobs.
 
c. Homeless addicts and hardcore addicts.
 
Just like what you said it is better to try and reach drug abusers within communities and introduce them to treatment programs via trained people in recovery. I believe this will be efficient.
 
We must pay attention to connect each drug abusers to a suitable group for instance an employed drug abuser should not be in the same group with a homeless drugs abuser since their treatment methods will differ.
 
I am totally agreed with what you said about checkups since we are doing this and we have seen the great results.
 
All of our members must take urine test in milestones of 14 days, 6 months and 1 year after treatment compilation.
 
The results of our recent study has been tremendous and I will share it with you after it is officially published.
 
The results has been sent to all the universities and  research centers since it was unbelievable.
 
Comparing of Congress 60 with the book that you are reading about “radical hope” made me happy. I am very interested in native Americans’ believes and ideas.
 
I do hope that you enjoy the baseball season in since you spoke about sports let me mention that Congress 60’s rugby team became second in the current season.
 
Dear friend, now that I am writing this email 2 days remains to the offset of spring.
 
Congress 60 goes into 14 days of holiday, therefore our communications will be limited.
 
Extend my greetings to Mrs. Rita.
 
 
Friends and brothers on heaven and earth forever
Hossein  
مترجم: احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .