English Version
English

اردوی درختکاری کنگره 60؛ نمایندگی چالوس

اردوی درختکاری کنگره 60؛ نمایندگی چالوس

روز جمعه مورخ 97/12/24 طی هماهنگی قبلی با مسئولین منابع طبیعی شهرستان چالوس و مرزن آباد ، مراسم درختکاری با حضور مسافران کنگره 60 در صبحی دل انگیز و در فضایی صمیمی و پر نشاط بر گزار گردید.منطقه ای که از سوی منابع طبیعی به این مراسم اختصاص داده شده بود منطقه ای جنگلی حد فاصل چالوس و مرزن آباد و در جوار رودخانه و تالاب هسل بود.

مراسم درختکاری در ساعت 8:30 صبح شروع و پس از صرف صبحانه ، مبادرت به کاشت درخت در محل های تعیین شده گردید. با توجه بوشش گیاهی منطقه برای کاشتدرخت از نهال های ون و افرا استفاده گردید.

 

در کنار این زیبایی ها و جاذبه های طبیعی یک چیز موجب شگفتی شد و آن پاکیزگی محیط و عدم وجود زباله بود به گونه ای که کیسه های زباله ای که برای پاکسازیمحیط برده بودیم بدون استفاده ماند. نمی دانم شاید کار گردشگران فرهیخته بود که پیش از ما اقدام به پاک سازی نموده بودن و یا شاید اهل پاتق آخر هفته ها فرهیخته شدهاند!

هوای ابری و بوی جنگل شبنم زده ، فضای رویایی و بهشت گونه ای در خاطرمان به یادگار گذاشت. مراسم پس از صرف غذا در ساعت 13:30 پایان یافت.

به امید کاشت درخت های بیشتر در سال های آینده ، و تناور شدن نهال هایی که میکاریم. شاید که روزی رهگذری خسته در سایه سار آن بیاساید و نفسی ک تازه کرد ، باز بانشاط راه سفر پیش گیرد....

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .