English Version
English

شوق پرواز؛ گفت وگو با همسفر الهام

شوق پرواز؛ گفت وگو با همسفر الهام
با حرکت راه نمایان میشود، مصاحبه‌ای ترتیب داده‌ایم با همسفر خانم الهام عزیز که به تازگی شال راهنمایی تازه‌واردین را دریافت کرده‌اند و از حس‌وحال ایشان در این جایگاه خدمتی جویا شده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

لطفاً خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان الهام هستم همسفر مهدی، آخرین آنتی ایکس مصرفی مسافرم تریاک روش درمان DST با شربت اوتی. مدت سفر اول 12 ماه و 8 روز به راهنمایی‌های آقای حمزه و راهنمای عزیزم خانم آمنه، مدت رهایی  یک سال و 11 یازده ماه و ده روز.
 
 
چه طور با کنگره آشنا شدید و چرا بعد از رهایی در کنگره ماندگار شدید؟
 
از طریق سایت با کنگره آشنا شدیم و وقتی وارد کنگره می‌شوی خواه‌ناخواه مجذوب زیبایی‌های کنگره می‌شوی. از همه مهم‌تر آرامشی را که در کنگره کسب کردیم را در هیچ جا پیدا نمی‌کردیم و آن را با تلاش مسافرم و خودم با استفاده از آموزش‌های ناب کنگره به دست آوردیم و حس عشق و محبت و حس کمک به  همنوع ما را در کنگره ماندگار کرده است.
 

در چه جایگاه‌هایی در کنگره خدمت کرده‌اید؟

باافتخار میگویم که در خدمت‌های شیرین دبیری و نگهبانی و مرزبانی  و  در سایت خدمت کرده‌ام و اکنون هم به‌عنوان راهنمای تازه واردین مشغول خدمت هستم.
 

از حس و حال خودتان موقع دریافت شال تازه واردین و قرار گرفتن در این جایگاه برای ما بگویید؟

خیلی خوشحال بودم و حسی هست که تا در آن جایگاه قرار نگیری متوجه نمی‌شوی، بسیار شیرین بود. زمانی که پیمان می‌بندی برای اینکه در راستای اهداف کنگره و کاری که می‌خواهی انجام بدهی با تمام وجودت با عشق و علاقه انجام بدهی خیلی زیباست.

 

بهترین خاطره‌ای که از کنگره دارید؟
 
کنگره از لحظه ورود به آن سراسر خاطره است، زمانی که وارد می‌شود و جایی امن پیدا می‌کنی و جواب تمام سؤالاتت را پیدا می‌کنی، زمانی که تلاش مسافرت را می‌بینی که برای رسیدن به رهایی تمام سعی خود را می‌کند، زمانی که برای رهایی شوق پرواز داری بهترین لحظات و بهترین خاطره هاست.
 

ازنظر شما حال خوش یعنی چه؟

حال خوش یعنی رسیدن به آنچه که می‌خواهی. وقتی برای رسیدن به آن خواسته‌ها کوشش می‌کنی و به آن نقطه می‌رسی که خداوند هیچ‌کس را فراموش نکرده و باید زمان آن برسد.
 

دوست دارید در کنگره به چه جایگاهی برسید؟

دوست دارم و تمام تلاش خود را می‌کنم برای رسیدن به درجه کمک راهنمایی که یکی از اهداف والای کنگره است و برای بقا و رشد کنگره من هم سهیم باشم و درختی بی‌ثمر نباشم.
 

خدمت بلاعوض یعنی چه؟

خدمت بلاعوض در کنگره یک اصل است که برای پی بردن به آن باید آموزش دید و در طی زمان می‌فهمیم که کنگره بر این اصل پابرجاست که خدمت بلاعوض باید برای ما یک‌پایه اصلی در خدمت کردن باشد تا انرژی خدمت کردن به خودمان برگردد.
 

اولین چیزی که با شنیدن این کلمات در ذهن شما تداعی می‌شود چیست؟

آقای مهندس: فرشته نجات
مسافر: تلاش و کوشش برای رهایی از هر ضد ارزش
همسفر: نماد صبر و استواری
شال نارنجی: عشق بلاعوض و امید و امیدواری
 

در پایان اگر  صحبت خاصی دارید بیان کنید.

در پایان دوست دارم از تمام کسانی که برای کنگره زحمت می‌کشند از آقای مهندس خانواده محترمشان و تمام کسانی که به‌نوعی در راه کنگره تلاش می‌کنند تا احیای انسانی به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد تشکر و قدردانی کنم و از خداوند مهربانم برای آن‌ها سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

 

تهیه گزارش: همسفر معصومه از لژیون سوم
عکاس: همسفر لیلا از لژیون دوم
منبع: نمایندگی امین قم همسفران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .