English Version
English

در حاشیه اردوی درختکاری؛ گفت و گو با مسافر امیر

در حاشیه اردوی درختکاری؛ گفت و گو با مسافر امیر
سلام عرض میکنم لطفا خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان امیر هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک، حشیش؛ چهارده ماه سفر به روش DST با داروی OT راهنما آقای فرشید؛ رهایی از اعتیاد ۸ سال و ۳ ماه؛ یازده ماه هم سفر نیکوتین کردم به راهنمایی آقا فرشید؛ رهایی از نیکوتین ۵ سال و ۷ ماه.
امروز شما در اینجا کمک اردوبان هستید؛ نظر شما در مورد کنگره ۶۰ و اردوی درختکاری سالیانه کنگره ۶۰ چیست؟
به نظر من رسم قشنگی که کنگره ۶۰ دارد این است که می گوید جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰. وقتی که انسان‌ها زنده بشنوند به حداقل چیزی که برای زنده ماندن نیاز دارند، اکسیژن است. متاسفانه زمین در حال گرم شدن است و این در همه جای دنیا محسوس است و بر همین اساس، همه جای دنیا نیاز به درخت‌کاری احساس می‌شود. در کنگره ۶۰ در وادی دوازدهم، مهندس این تدبیر را اندیشیده‌اند و در فصل درخت‌کاری که اسفند ماه است، هر سال یک درخت به نشانه‌ رهایی کاشته می‌شود. 
چند سال است که درخت می‌کارید؟
۸ سال است که درخت می کارم.
دلیل این کار شما برای ۸ سال رهایی تان است؟
ما به عنوان یکی از اعضای کنگره ۶۰ موظفیم تمامی قوانین و توصیه ها را حتی المقدور اجرا کنیم و درختکاری هم یکی از این وظایف است و ما به خاطر عشقی که نسبت به محیط زندگیمان داریم، درختکاری را انجام می دهیم.
نظرتان در مورد مراسم امروز و شور و اشتیاقی که بین اعضای کنگره ۶۰ وجود دارد چیست؟
خوشبختانه هر سال این مراسم منظم تر برگزار می‌شود و برنامه ریزی ها و سرویس دهی ها بهتر از سال قبل می‌شود؛ فقط می‌طلبد که اعضا خودشان همکاری بیشتری داشته باشند و هرچه قدر این همکاری‌ها بیشتر شود، احساس و برداشت‌های بهتری خواهند داشت‌.
به عنوان کلام آخر، برای همیاران کنگره ۶۰ چه پیامی دارید؟
بنا به گفته آقای مهندس، انشاءالله که همه دوستان ۱۲۰ درخت بکارند. منابع طبیعی با ما جلسه ای داشتند که در آن جلسه مطرح شد که همه گروه‌ها می‌آیند درخت می کارند ولی در ادامه کسی درختان را آبیاری نمیکند؛ تفاوت کنگره ۶۰ با گروه‌های دیگر این است که با تدابیر آقای امین، آقا مجتبی و دیگر اردوبانان در فصل گرما درختان هر ۱۵ روز آبیاری می شوند. کار ما نمادین نیست، کار ما عملیاتی است. اعضای کنگره ۶۰ درخت که می کارند، پیگیری هم می کنند تا درختان خشک نشود تا به هدفی که می خواهیم برسیم. این امر از نظر آقای مهندس و آقا امین دور نمانده و هر ساله از همه شعب کنگره ۶۰ برای آبیاری می آیند تا درختان کاشته شده به ثمر بنشینند.
از شما سپاسگزارم.
 
نگارنده: همسفر اکرم
تهیه گزارش وب سایت کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .