English Version
English

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

اولین جلسه از دوره بیست و یکم جلسات ویلیام وایت (درمان وابستگی به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی مسافر سیگار"آقا جعفر" ، استادی " آقا حشمت" و دبیری "آقا مجتبی" با دستور جلسه "درختکاری" رأس ساعت 8:30 مورخ ۹۷/۱۲/۱۰ در پارک طالقانی شروع به کار کرد.ضمناً  اولین سال رهایی از سیگار آقا امین  رهجوی آقای حشمت را جشن می گیریم.
 

 

 خلاصه سخنان استاد:
 

سلام دوستان حشمت هستم، مسافر سیگار.

دستور جلسه، هفته درختکاری است. زمانی که وارد کنگره شصت شدم ، صحبت از درختکاری و هفته درختکاری بود و در ادامه سفر سیگارم را شروع کردم و همین انگیزه ای را در من بوجود آورد که همان سال مقدری پول پس انداز کنم. در واقع پول سیگارم شد پس اندازم، و در زمان درختکاری در اردو شرکت کردم و بعد از آن بود که در مورد کاشت درخت در زمین خودم صحبت کردم و از همان موقع شروع به کاشت درخت کردم و هر ساله ۲۰ الی ۳۰ درخت کاشتم و خدا را شکر تا به امروز ۱۳۰ عدد درخت(سیب، گردو، زردآلو) کاشته ام و وقتی که ایام عید به شهرستان و باغ میروم و به درختانی که کاشته ام نگاه میکنم از شکوفه و وجودشان لذت می برم، و اگر صاحب باغی شدم و از زندگی لذت می برم همه اینها را مدیون کنگره هستم.
امیدوارم امسال هم حتما در اردوی درختکاری شرکت کنیم و در این امر بزرگ شریک باشیم.
اما در مورد قسمت دوم دستور جلسه که مربوط به جشن اولین سال رهایی مسافر امین از بند سیگار است. آقا امین خودش می گفت و من هم می دانستم که عاشق سیگار است، ولی روی خود و مصرفش کار می کرد که کمتر مصرف کند‌. تا اینکه جناب مهندس اعلام کردند که تمامی خدمتگزاران بایستی سیگار خود را درمان کرده و نشان ویلیام داشته باشند. بعد از این موضوع آقا امین وارد لژیون بنده شد، و چون کمک راهنما بود در لژیون کمک زیادی  به من کردند، اگر کاری برایم پیش می آمد و دیرتر می رسیدم، آقا امین در لژیون بودند و لژیون را اداره می کردند و خیال من از این بابت راحت بود. خدا را شکر با زحمات خودش به رهایی رسید و من این روز را به آقا امین، راهنمای خودم آقای رضا فولادوند، راهنمای سیگارم آقای محمد حیرانی، به حضار محترم و در رأس به آقای مهندس دژاکام و خانم آنی تبریک می گویم.

در ادامه ۱۵ نفر (مهدی،مرتضی،فریبرز،مجتبی،قباد،اصغر،موسی،حسن،سیاوش،میلاد،کامران،جواد،بهنام،جعفر و مجتبی) ضمن مشارکت پیرامون دستور جلسه ، تولد آقا امین را نیز تبریک گفتند.

مسافر مجتبی: زمانی که من مصرف کننده سیگار بودم، تخریب ایجاد کرده ام و در تاریکی به سر می بردم، برای خروج از تاریکی نیازی نیست با تاریکی جنگید، کافیست به سمت روشنایی حرکت کرد، درخت کاری نیز حرکتی است به سمت روشنایی، اگر یک بار در این اردو شرکت کنید مطمئنا سال های دیگر نیز شرکت خواهید کرد. خیلی خوشحالم که امروز در اینجا و در جشن آقا امین حضور دارم، این روز عزیز را به آقا امین و آقا حشمت تبریک می گویم.
مسافر اصغر: امروز روز بزرگی است و خوشحالم که رهایی من مصادف شده با تولد آقا امین، این روز را به همه عزیزان، آقا امین و آقا حشمت عزیز تبریک می گویم.
مسافر میلاد: در وادی مثلث تغییر، تبدیل و ترخیص را داریم و در جایی دیگر از کاشت درخت صحبت می شود. به نظر من کاشت درخت و این مثلث رابطه ای مستقیمی دارد، همانگونه که درخت تغییر می کند و به ثمر می رسد و اکسیژن و میوه را به همراه دارد، من هم باید به ثمر برسم و تبدیل شوم و مفید باشم.
در مورد آقا امین، من ایشان را قلبا دوست دارم، امین همیشه خدمتگزار بوده و هست، من این روز را به امین عزیز و آقا حشمت تبریک می گویم.
مسافر جعفر(نگهبان جلسه): امروز روز قشنگی است، خیلی خوشحالم که اولین روز نگهبانی بنده مصادف شده با اولین سال رهایی آقا امین، ایشان استاد بنده هستند، این روز رو به آقا امین، آقا حشمت، حضار محترم و در رأس به جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تبریک می گویم.


در این قسمت راهنمایان : (آقایان) مجتبی، رضا و جعفر خود را معرفی نمودند تا پس از اتمام جلسه لژیون خود را تشکیل دهند.

مسافران سفر اول

هادی(۵قطعه)، مظفر(۱ قطعه)،احسان (۳قطعه)،مهدی(۱قطعه) و حسن(۳ قطعه) اعلام سفر نمودند که انشالله به زودی شاهد رهایی آنها هستیم.


و در این قسمت رهایی آقا امین را با شور و شوق فراوان جشن گرفتیم وپس از پایان مراسم ، بدین شرح آقا امین صحبتهایی نمودند:

اعلام سفر آقا امین : سلام دوستان من امین هستم مسافر سیگار، مدت ۱۰ ماه به روشDST،داروی آدامس نیکوتین و به کمک راهنمایی استادم آقا حشمت سفر کردم و در حال حاضر ۱ سال و ۴ ماه و ۲۵ روز است که رها هستم.
پیام : خوب و سالم زندگی کنیم و سعی کنیم فرد مفیدی برای جامعه باشیم.
تشکر میکنم از همه عزیزان که در این هوای سرد، زحمت کشیدید و در جشن ما حضور پیدا کردید.
این تولدها، این جشن ها یک بهانه است که ما در کنار هم باشیم، به یکدیگر انرژی بدهیم و شاد باشیم تا بتوانیم درست زندگی کنیم. ممنونم از کمک راهنمایان عزیز، دوستان شعبه ابن سینا و شعب دیگر که تشریف آوردند. یک خداقوت و خسته نباشید به آقا حشمت عزیز، خیلی خیلی از ایشان ممنونم، پشکسوت ما هستند از ایشون آموزش های زیادی گرفتم، امیدوارم در زندگی شان موفق باشند. یک تبریک هم به آقا جعفر و دبیر عزیزش می گویم، بابت نگهبانی جلسات ویلیام پارک طالقانی.
از آقای مهندس بنیان کنگره تشکر می‌کنم، من هرچقدر به این عمل بزرگ جناب مهندس فکرمی کنم نمی توانم این موضوع را کاملا درک کنم.
من بارها و بارها در لژیون گفته ام که چون ما در متن کنگره قرار هستیم، شاید حس نکنیم که به کجا آمدیم و در چه جایگاهی قرار گرفتیم. آنهایی حس می کنند که از این نعمت برخوردار نیستند و در محل زندگی شان کنگره شصتی وجود ندارد و قطعا حسرت حضور در کنگره را می خورند. خود من بارها یادم می رود که کنگره چه کار بزرگی برایم انجام داده است. این موضوع را نباید فراموش کرد اگر کنگره نبود، بدون شک همه مان از اعتیاد جان داده بودیم. در گذشته فقط نفس می کشیدیم و حضورمان بی خودی و بی فایده بود، بعد از کنگره زنده و الگو شدیم و معنی زندگی و لذت بردن از آن را فهمیدیم.
در آخر از حضور همه عزیزان، آقای مهندس و خانواده محترمشان کمال تشکر را دارم.


سپس آقایان مجتبی(رهایی:۷ روز)فریبرز(رهایی: ۳ سال و ۱۱ ماه)،جواد(رهایی: ۲ سال و ۷ ماه)- موسی(رهایی: ۱ سال و ۶ ماه)، رضا(رهایی:۴سال و ۲ ماه)

و پس از آن جلسه را با دعای کنگره 60 به پایان رساندیم . 
شکر     شکر     شکر


با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان

تعداد حاضرین: ۵۳ نفر / مشارکت ها: ۱۵ نفر/ تازه واردین: ۰ نفر/  اعلام سفر: ۱۵ نفر
جمعه؛ پارک طالقانی؛ ۱۰ بهمن ماه 1397

تهیه و تنظیم : مجتبی دبیر جلسه از نمایندگی ابن سینا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .