English Version
English

گفت و گویی با همسفر مهناز؛ نمایندگی بوشهر

گفت و گویی با همسفر مهناز؛ نمایندگی بوشهر

گفتگویی داریم صمیمانه باخانم مهناز عزیز و پرتلاش،  مادری كه با صبر و استقامت بی‌مثالش امروز لبریز از شور و شعف فراوان شاهد سه سال رهایی و آزادی جگرگوشه‌اش از بند و اسارت مواد افیونی ست.

خانم مهناز عزیز لطفاً به‌رسم كنگره خودتان را معرفی و اعلام سفر نمایید؟
سلام دوستان مهناز هستم هم‌سفر نوید، با هشت سال تخریب وارد كنگره شدیم آخرین آنتی ایكس مصرفی شیشه، هرویین و قرص به روش DST و داروی شفابخش OT درمان شدیم مدت سفر اول ١٦ ماه، راهنمای مسافرم جناب آقای علامی و راهنمای خودم سركار خانم مرضیه، رهایی ٣سال و سه روز.

سه سال رهایی فرزند عزیزتان را صمیمانه و با خوشحالی فراوان به شما هم‌سفر تلاشگر و خوش‌اخلاق تبریك عرض می‌کنم و از شما می‌خواهم از حس زیبا و مادرانه‌تان از این پیروزی شگرف برایمان بگویید؟
همیشه می‌گویند برای اینكه چیزی را حس كنی بایستی در آن شرایط قرار بگیری من هم‌زمانی كه مسافرم از بند مواد مخدر رها شد و به آرامش و حال خوش رسید، لذت این حال خوش و سلامتی و سربلندی فرزندم و آرامشی كه نصیبم شد را با تمام وجودم حس كردم و امروز لبریز از شوق زندگی هستم.

تأثیر روش دی اس تی و اوتی و آموزش جهان‌بینی در جسم و روان فرزند شما بعد از سه سال رهایی چگونه  است؟
فرزند من پس از درمان با این روش بسیار تغییر كرده قبل از درمان ایشان خیلی از كارهایش را بدون فكر و از روی شتاب‌زدگی انجام می‌دادند و بیشتر اوقات هم شكست می‌خورد اما این روزها بیشتر كارهایش از روی تشخیص و تفكر است و می‌بینم كه برای رسیدن به خواسته‌ای كه دارد دیگر عجله نمی‌کند و بسیار صبورتر شده است.

تاکنون چه خدمت‌هایی در كنگره انجام داده‌اید و برنامه شما برای آینده چیست؟
دبیر، نگهبان، دو دوره مرزبانی و در حال حاضر هم در خدمت تازه واردین هستم، برای انجام هر خدمتی در كنگره لحظه‌شماری می‌کنم و عاشقانه در این مسیر حركت می‌کنم تا بتوانم به دیگران كمك كنم.

چه چیزی  باعث شده است كه شما عاشقانه و راغب‌تر از روز قبل به خدمت در كنگره ادامه دهید و هیچ‌وقت خسته نشوید؟
به معنای واقعی عشق و پیوند محبتی كه بین اعضای كنگره وجود دارد باعث ماندن من در كنگره شده است.

چرا بااینکه سه سال از رهایی فرزندتان می‌گذرد ولی بسیار منظم و باعلاقه‌ی فراوان به كنگره می‌آیید؟
من در بدو ورودم به كنگره برای درمان مسافرم آمدم ولی هرروز كه گذشت بیشتر وابسته و علاقه‌مند ماندن در كنگره شدم و کم‌کم متوجه گستردگی تخریب خود شدم و دانستم هیچ مكانی بهتر ازاینجا برای آموزش دیدن نیست و ماندم تا به آرامش برسم و امروز حالم از همیشه بهتر است.

نقش سی‌دی‌ها و به‌طورکلی آموزش جهان‌بینی درروند تعادل  و موفقیت مسافر و هم‌سفر ازنظر شما چیست؟
تمامی  آموزش‌های كنگره ناب و خاص هستند و بسیار مفید و تأثیرگذار برای بهتر زندگی كردن، با كاربردی كردن محتوای سی‌دی‌ها تعادل و توازن را می‌توان در درون و برون همه‌ی مسافران و هم‌سفران به‌خوبی مشاهده كرد.

از شما خواهش می‌کنم صمیمانه از تغییراتی كه قبل و بعد از كنگره در خودتان حس می‌کنید را قدری برایمان شرح دهید؟
من تغییرات خودم را با نگاهی اجمالی به‌ظاهر تازه واردینی كه به كنگره می‌آیند متوجه می‌شوم و می‌دانم كه با چه شرایط دشوار و ناراحت‌کننده‌ای وارد شدم و حالا چه حال خوبی دارم. تا قبل از ورود به كنگره بسیار خودم را ضعیف و ناتوان می‌دیدم و در برابر مشكلات از خدای خود گله می‌کردم اما امروز بسیار صبور هستم و احساس توان بسیار بالایی می‌کنم و می‌دانم كه همه‌ی مشكلاتی كه پشت سر گذاشتم و یا شاید دوباره كمابیش با آن‌ها روبه‌رو شوم نعمتی هستند كه مرا در مسیر پیشرفت و ارتقاء قراردادند و از این بابت از خداوند بسیار سپاسگزارم. امروز من پر از آرامش و عشق و محبتم و احساس امنیت می‌کنم.


 
كلام آخر
خداوند را برای اعطای لذت سلامتی و نشاط و آرامش فرزندم  شاكرم و از جناب مهندس و خانواده‌ی محترمشان بسیار سپاسگزارم بابت  تأسیس این مكان مقدس برای همه‌ی  درراه ماندگانی كه به دنبال یک‌راه مستقیم بودند  و از جناب علامی و خانم مرضیه هم به خاطر تمام راهنمایی‌هایشان ممنونم و امیدوارم دانش كنگره با كمك و همیاری همه‌ی اعضای آن در تمام جهان گسترده شود.
خانم مهناز عزیز مرسی كه در این گفتگو شركت كردید و وقت گران‌بهای خود را در اختیار ما گذاشتید از صمیم قلب از خداوند بزرگ پایداری شما و مسافرتان را طلب می‌کنم.


تهیه و تنظیم هم‌سفر لیلا
عکس هم‌سفر ملیحه
ویراستار و ثبت هم‌سفر سپیده

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .