English Version
English

حرکت؛ جشن اولین سال رهایی مسافر علی

حرکت؛ جشن اولین سال رهایی مسافر علی

دومین جلسه از دوره بیست و ششم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی ابوریحان روزهای پنج‌شنبه مورخ 97/11/18 با نگهبانی مسافر علی و استادی راهنمای عزیز آقای محمد محرمی و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه OT رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

یادم می‌آید روز اولی که وارد کنگره شدم، با مصرف شیشه آمدم و وقتی مشاوره شدم و به من گفتم که باید شربت تریاک مصرف کنی ناراحت شدم و قبول نکردم، زمان گذشت و بعد از پنج الی شش ماه تصمیم گرفتم که برگردم و سفر کنم و با خود این فکر کردم که اگر موفق نشدم برمی‌گردم به زندگی قبلیم.

در طول سفرم این فکر دائماً به سرم می‌زد که من مصرف‌کننده شیشه‌ام و شربت تریاک چه‌کاری می‌تواند برای من بکند، وقتی‌که شربت با بدن من سازگار شد و سقوط آزاد رفتم متوجه شدم که داروی درمان من شربت OT است و چقدر روی جسم من تأثیرگذار است.

ده سی‌سی شربت OT تقریباً معادل یک گرم تریاک خوراکی است ولی قدرتش بسیار بیشتر است، زیرا ناخالصی ندارد و تمام الکولوئید های تریاک در این شربت موجود است، به همین خاطر در کنگره از شانزده سی‌سی بیشتر تجویز نمی‌شود چون حد اشباع بدن معادل شانزده سی‌سی شربت تریاک است.

من فهمیدم که این شربت داروی من است و شفای من است و من باید از آن درست استفاده کنم، جایی که مراجعه می‌کنم برای گرفتن شربت باادب و احترام برخورد کنم شربت تریاک OT واقعاً نعمت بزرگی است چون خیلی از بیماری‌ها را درمان کرده، در کنگره فرضیه‌ی ایکس آقای مهندس که می‌گوید اکثر بیماری‌های که تاکنون درمانی برای آن‌ها پیدا نشده با به تعادل رسیدن این سیستم به درمان می‌رسد که OT بهترین داروی آن است.

در کنگره هر مصرفی را با شربت تریاک (OT) درمان می‌کنیم که این درمان طبق دستور راهنما و بر اساس روش DST استفاده شود تا به بهترین کیفیت درمان برسیم.

قسمت دوم دستور جلسه:

در قسمت دوم دستور جلسه تولد یک سال رهایی مسافر علی را تبریک میگویم، علی از لژیون آقای جامی به لژیون ما آمد سفر خیلی خوبی داشت، در رشته ورزشی فوتبال فعالیت داشت که تأثیر فوق‌العاده‌ای روی درمان آن داشت، تبریک مگم به علی عزیز و هم‌سفرش و راهنمای هم‌سفرش علی در این مسیر تلاش زیادی کرد و امیدوارم در آزمون کمک راهنمایی شرکت کند و قبول شود چون لیاقت این جایگاه را دارد.

اعلام سفر مسافر علی:

با تخریب بیش از هشت سال وارد کنگره شدم آخرین آنتی ایکس مصرفی شیشه و هروئین باراهنمایی آقای محمد محرمی داروی درمان OT رهایی یک سال و بیست روز ورزش در کنگره فوتبال در ضمن سفر سیگار کردم با ده سال تخریب وارد لژیون سیگار شدم ده ما و بیست‌ودو روز سفر کردم باراهنمایی آقای عابدی رهایی از بند سیگار چهار ماه و بیست روز.

آرزو:

از صمیم قلب آرزو می‌کنم که چراغ این شعبه همیشه روشن باشد و در سال جدید یک مکانی را برای شعبه خریداری کنیم.

سخنان مسافر علی:

خدا را شکر می‌کنم که این جایگاه را تجربه کردم من آرزوی این جایگاه را داشتم و حتی در رویاهای خودم هم نمی‌دیدم این جایگاه را من با اولین مواد مخدری که آشنا شدم حشیش بود و کم‌کم با موادهای دیگر مثل تریاک آشنا شدم بعد از چند وقت دوستان قدیمی خود را دیدم و خواستم با آن‌ها مصرف کنم و آن‌ها به من هروئین را معرفی کردن و من هم با اشتیاق زیاد مصرف کردم.

اولین باری که هروئین مصرف کردم احساس بسیار شادابی داشتم و سرخوشی به من دست داده بود من مواد را گذری مصرف می‌کردم و باگذشت زمان هرروز مواد مصرف می‌کردم، هرروز حریص‌تر می‌شدم برای مصرف مواد تا جایی که هر نوع مواد را مصرف می‌کردم و جاهای زیادی برای درمان رفتم، فقط مشکلی به مشکلاتم اضافه می‌شد تا اینکه مادرم با تلاش بسیار کنگره را پیدا کرد و من اول به خاطر اینکه خانواده‌ام به من اعتماد کنند می‌آمدم و برای درمان نبود.

 من در سفر اول بسیار بازی گوشی کردم و هم خودم را اذیت کردم و هم راهنمایم را به‌خصوص آقای جامی را و این موضوع باید درسی بشود برای کسانی که مثل من سفر می‌کنند، باید بدانند که با درست سفر کردن می‌توانند این جایگاه را تجربه کنند تشکر می‌کنم از هم‌سفرم که بسیار برای من تلاش کرد، تشکر می‌کنم از راهنمای عزیزم که عاشقانه من را راهنمایی کرد، تشکر می‌کنم از راهنمایی هم‌سفرم و در اصل از آقای مهندس و خانواده محترمشان که این بستر را برای ما فراهم کردن.

سخنان راهنمای هم‌سفر:

خدا را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم و خدا قوت به تمام کسانی که خدمت می‌کنند و من بارها در لژیون گفته‌ام: هم‌سفر بودن سخت است مخصوصاً که فرزندت مسافر باشد، کسی که شاهد لحظه‌به‌لحظه بزرگ شدن او بودی و برایش هزاران هزار آرزو داشته‌ای، مواد انقدر قدرتمند هست که عزیزت را در مقابل چشمانت آب می‌کند و توکاری نمی‌توانی بکنی جز دعا، ولی ایشان بسیار صبور بودند و خوب آموزش‌ها را دریافت کردند و هیچ‌وقت شکایت نمی‌کردند و امیدوارم که شال کمک راهنمای را گردن این دو عزیز ببینیم چون واقعاً لیاقتش رادارند، تبریک میگم به علی آقا و هم‌سفرشان، تبریک میگم به آقای محرمی، تبریک به تمام اعضای شعبه ابوریحان و تبریک در اصل به آقای مهندس و خانواده محترمشان.

سخنان هم‌سفر:

خدا را شکر که این جایگاه را تجربه کردم و وقتی علی صحبت می‌کرد یاد شیطنت‌های گذشته علی افتادم خیلی خوشحالم و زبانم قاصر است، تشکر می‌کنم از آقای مهندس بنیان‌گذار کنگره 60 که اگر نبودند نمی‌دانم علی من و امثال علی الآن کجا بودند، تشکر می‌کنم از خدا که به من اجازه دادند تا وارده کنگره بشوم و کنگره را سر راه من قراردادند، تشکر می‌کنم از آقای محرمی که دوستان و صمیمانه به علی کمک کردند تشکر می‌کنم از آقای جامی که علی ایشان را بسیار اذیت کردند، تشکر می‌کنم از راهنمای دلسوز و بسیار خوب خودم که بسیار به من کمک کردن و تشکر می‌کنم از حضور تک‌تک شما که باعث کمک به این شعبه است.

 

تهیه کننده : مسافر ایمان

نگارنده : مسافر سبحان

عکاس : مسافر مصطفی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .