English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی حر

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی حر

جلسه سیزدهم از دوره بیست و نهم از کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60، نمایندگی حر با نگهبانی مسافر محمدرضا دبیری مسافر سعید و استادی  مسافر منصور با دستور جلسه ازدواج روز سه شنبه مورخ 1397/10/25 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان منصور هستم مسافر از نگهبان جلسه سپاسگزارم که این فرصت را به من واگذار کرد تا خدمت کنم. دستور جلسه امروز ما ازدواج است، ازدواج بسیار امر مهمی برای تشکیل خانواده است  و بازخورد آن نسبت به جامعه و مهم‌ترین بستری که در حال حاضر من مصرف‌کننده مواد مخدر می‌توانم آموزش ببینم در کنگره 60 می‌باشد.

 

برای اینکه بتوانیم زندگی پیش رو را ادامه بدهیم ما می‌دانیم هر چه از خانواده دور شویم خطرات پیش روی ما هستند، ازدواج یک قرارداد بین دو نفر است، یک پیمان است برای اینکه از لحاظ جسمی و روحی نیاز یکدیگر را برآورده کنند و برای رشد و تکامل خود ادامه زندگی بدهند، این جزء سیستم خالق مطلق است که همه‌چیز بر مبنای ازدواج است حتی از زمان آدم و حوا و همه‌چیز در حال حرکت و رشد و تکامل است که هم جنبه الهی دارد و هم جنبه مادی، جنبه الهی این است که خداوند عشق و ایمان را در تولید و حرکت قرار داده است و ما هم مثل سایر موجودات باید در این امر خطیر مشارکت داشته باشیم قبل از اینکه ما سدی برای خود ایجاد کنیم در مورد ازدواج و بگوییم که اگر این بشود یا آن بشود و پشیمان بشویم و مقایسه الآن و قدیم را بکنیم همان سد یا امر بازدارنده در مورد ازدواج است بجای اینکه به جنبه منفی ازدواج فکر کنیم می‌توانیم به جنبه مثبت ازدواج فکر کنیم. هیچ موقع در مورد هیچ کاری همه شرایط مهیا نمی‌باشد این خود من هستم که باید شرایط را در مورد هر چیز بر وفق مراد کنم در هر کاری یک ریسک وجود دارد در مورد ازدواج هم همین‌طور است ولی می‌شود این ریسک را کم یا زیاد کرد با آموزش‌هایی که در کنگره می‌بینیم ولی باید دانست که وقتی ازدواج می‌کنیم یک سری عوامل هست یک عشق ورزیدن شما یکی را دوست داری و او هم تو را دوست دارد و باعث آرامش انسان می‌شود. با ازدواج سلامتی انسان هم تضمین می‌شود تا حدودی درواقع سیستم ایمنی بدن با این سلامتی قوی‌تر می‌شود وضع مادی افراد بهتر می‌شود چون تلاش بیشتری می‌کند که باعث ارتفاع ازلحاظ مادی و معنوی می‌شود و کیفیت زندگی با تلاش دوطرفه بیشتر می‌شود و طرفین می‌توانند عشق واقعی را تجربه کنند ذات انسان این است که اجتماعی بودن را بیشتر می‌پسندند به خاطر همین در طول مسیر اگر یک همراه و یک هم‌نفس داشته باشد. بعضی مکتب‌ها آمدن خودپرستی یا تنهایی را گسترش دهند ولی در کل دنیا وقتی آمار می‌گیرید می‌بینید آن‌ها هم برگشت کرده‌اند به اصل و بنیاد خلقت که همان ازدواج می‌باشد. کودک بیشترین آموزش که می‌تواند بگیرد در بستر خانواده است ازدواج بنای خانواده و جامعه را محکم می‌کند ازدواج باعث اعتبار در جامعه می‌شود و می‌تواند کمک به خودشناسی کند و ارتقا پیدا کنیم. ازدواج می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد مادی و معنوی باشد یا حتی برای زیبایی ولی تجربه نشان داده است که ازدواج معنوی بسیار موفق‌تر و ماندگارتر است و باعث رشد انسان می‌شود و نسبی می‌باشد. ازدواج سنی دارد و باید در سن مناسب انجام گیرد برای اینکه حسابگرانه نباشد باید با تفکر و حمایت بزرگ‌ترها باشد تا نتیجه بهتری داشته باشد هر کاری طبق اصول خودش است و اصول ازدواج باید رعایت شود تا نتیجه خوبی داشته باشد.

 

 

تنظیم و تایپ: مسافر حسین (لژیون هفتم)
(تصویرگر: مسافر حمید (لژیون هفتم
مرزبان کشیک: مسافر علی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .