English Version
English

گفتگو با مهندس فرناد دبیر اماکن ورزشی استان البرز

گفتگو با مهندس فرناد دبیر اماکن ورزشی استان البرز

مجموعه ورزشی کنگره 60 نمایندگی کرج در پارک چمران نزدیک به 10 سال است که فعالیت خود را در بخش های والیبال و دارت و آمادگی جسمانی با هماهنگی شهرداری کرج آغاز کرده است، اما در طی چند ماهه اخیر این فعالیت ها فراتر رفته و فوتبال، تنیس روی میز، والیبال همسفران، تنیس و سایر  فعالیت‌ها نیز به این مجموعه اضافه گردیده است، این مهم برای مجموعه میسر نبود مگر با همکاری مسئولین محترم خصوصا مهندس فرناد عزیزکه با همت فراوان این امکان را برای مجموعه کنگره 60 نمایندگی کرج مهیا کردند، در همین خصوص گفت‌و‌گویی صمیمانه با ایشان داشتیم که توجه شما را به این گفت‌و‌گو جلب می‌کنیم.

ضمن تشکر از حضور شما در جمع دوستان کنگره60 خواهش میکنم به خودتان را معرفی کرده و سابقه ورزشی خود را بفرمایید؟

سلام بنده سید مصطفی فرناد هستم، عضو تیم ملی بوکس ایران قهرمان مسابقات المپیک آسیایی و بالغ بر 15 کشور خارجی سفر کردم.

 

با توجه به اینکه بنیان کنگره60 بر این باورند که مسافران کنگره60 پس از درمان قادر به انجام هرگونه فعالیت ورزشی هستند تا جایی که تیم راگبی کنگره 60 از قهرمانان این ورزش میباشند نظر شما در مورد بخش ورزشی کنگره60 از زمانی که با ان مجموعه آشنا شده اید چه می باشد؟

با توجه به اینکه سرانه ورزش کشور بسیار پایین می باشد بنده علاقه ی بسیاری دارم که هرگونه کمکی از دستم بر می آید در این زمینه به همشهریان خود و مجموعه های این چنین هرگونه کمکی در حد توان انجام دهم.  

جناب آقای قره داغی را در زمین تنیس پارک چمران ملاقات کردم و زمینه همیاری ما با این مجموعه خوب مهیا گردید.

جناب فرناد با توجه به حضور اعضای کنگره در استخر خوارزمی و پارک چمران که به یاری شخص شما مهیا گردیده لطفاً اگر پیشنهاد خود را در رابطه با بهبود بخش ورزشی کنگره بیان کنید؟

با توجه به همفکری انجام شده با جناب فرهانی و امکاناتی که تا کنون توسط خود مجموعه کنگره 60 تهیه شده مقرر گردید که هماهنگی های لازم جهت برگزاری یکسری مسابقات در رشته های مختلف نظیر تنیس فوتبال والیبال و طناب کشی و... انجام گرفته و جوایز شایسته ای اهدا گردد تا انگیزه ی مشارکت کنندگان بیشتر شود .

  

ممنون از پیشنهادات شما ما همیشه پذیرای همکاری شما هستیم  بنده به عنوان عضوی کوچکی از کنگره 60 از شما تشکر میکنم بابت زحماتی که در قسمت ورزشی پارک چمران برای نمایندگی کرج کشیدید.

 

در ادامه لوحی از طرف کنگره 60 نمایندگی کرج به رسم یادبود به جناب آقای مهندس فرناد قهرمان ارزنده کشورمان تقدیم گردید. 

 

تایپ: مسافر مهدی  
عکاس: مسافر مقصود  
تنظیم و ارائه گزارش:  مسافر پوریا  

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .