English Version
English

دل نوشته؛ پیام رسان صلح و رهایی

دل نوشته؛ پیام رسان صلح و رهایی

انسان موجودی فراموش‌کار است. من فکر می‌کنم این فراموشی جزئی از طراحی خلقت است و این می‌تواند هم‌بار مثبت و هم‌بار منفی داشته باشد ولی این دستور جلسه به ما کمک می‌کند که فراموش نکنیم از کجا به کجا آمده‌ایم؟

من بدو ورود به کنگره با دنیایی از تاریکی و گره‌های درونی به آغوش کنگره پناه آوردم و جای طرد شدن با آغوشی باز از من استقبال شد و لقب معتاد از روی من برداشته شد و به من گفتند از حالا مسافری. فهمیدم یک‌راهی پیش رو دارم که راهی در صراط مستقیم و لذت‌بخش به مدت ۱۰ الی ۱۱ ماه برای سلامتی جسم و سفری بازمان نامعلوم برای شناخت خود و خدای خود. گفتند راهی که می‌روی هم سخت و هم سهل است. اگر دور از حاشیه و فرمان‌بردار باشی راهی که پیش روداری سهل است. ولی اگر قدر راهت راندانی و همانند شن‌های صحرا سرگردان باشی و حول یک محور بچرخی راهت سخت و ناهموار است.

http://up.c60.ir/repository/7102/Untitled-1.psd00.jpg

 با تفکر به این دستور جلسه یادم آمد که کنگره به من چه چیزی نداده است؟

به من ارزش و جایگاه اجتماعی، سلامتی و جسم و روان داده است و به من راهنما داد تا چراغ راهم شود تا در تاریکی‌ها دستم را بگیرد و مرا از عمق تاریکی، تباهی و سیاهی نجات بدهد. با آموزش‌هایش راه درست زندگی کردن را به من آموخت و من فهمیدم که مسئول تمام زندگی خودم هستم و باید به کمک آموزش‌ها یاد بگیرم چگونه در طوفان‌های مشکلات به‌جای غرق شدن و له شدن زیر امواج، روی امواج متلاطم موج‌سواری کنم؟

 اما کمک من به کنگره

 اگر من بتوانم کاری یا خدمتی در کنگره انجام بدهم آن خدمت هم برای خودم است چون ما فهمیدیم انسان برای دو موضوع پا به هستی گذاشته و آن دو موضوع آموزش گرفتن و خدمت کردن است. اکنون‌که من در گوشه‌ای از بهشت قرار دارم و می‌توانم آموزش بگیرم و به همنوعان خود خدمت کنم آیا باز من برای کنگره کاری کرده‌ام؟ نه، حتی اگر من کمک مالی هم به کنگره انجام داده باشم برکت آن به زندگی‌ام برگشته است و جالب است که چندین برابر برگشته است و بازهم من بدهکار کنگره هستم.

 امیدوارم بتوانم از این سفره وسیع آموزش‌ها که برایم پهن‌شده است بیشترین استفاده را بکنم و به‌عنوان سفیر کنگره در جامعه خود پیام‌رسان صلح و رهایی باشم تا شاید بتوانم کاری برای همنوعانم انجام داده باشم.

 در پایان پس از تفکر عمیق به این دستور جلسه فهمیدم که حتی اگر کاری هم برای کنگره بکنم آن کار برای خودم، آموزش خودم و رشد خودم است.

 

نگارنده: خانم پرستو کمک راهنما
ویرایش وارسال: فاطمه همسفرکمک راهنما

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .