English Version
English

مکاتبات حسین و بیل، پاسخ مهندس به بیل 97/10/1

مکاتبات حسین و بیل، پاسخ مهندس به بیل 97/10/1

97/10/1
بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

عکس‌هایی که فرستادید بسیار عکس‌های خوبی است، آن‌ها را به هنرمند مربوطه دادم تا یکی را انتخاب نماید، بسیار از این بابت سپاس گذارم.

شما سؤال بسیار جالبی کردید، جوان‌ترین فردی که در کنگره با متد DST درمان کرده‌اید چند سال داشته است؟

از نظر قوانین ما در کنگره 60 افراد زیر 18 سال را پذیرش نمی‌کنیم. چون از نظر قانونی هنوز به مرحله استقلال نرسیده‌اند و اختیار آن‌ها بر عهده خانواده آن‌هاست و به قول ما هنوز صغیر یا کوچک هستند و بایستی کبیر و یا بزرگ‌شده باشند ولی این سؤال شما باعث گردید ما وارد یک بحث دیگر شویم که تاکنون در مورد آن سخن نگفته‌ایم و آن بحث، بحث خانم‌های مصرف‌کننده می‌باشد.

درکنگره 60 آقایان مصرف‌کننده از خانم‌های مصرف‌کننده کاملاً جدا هستند. بطوریکه روزهای کلاس آن‌ها کاملاً با روزهای کلاس آقایان متفاوت است. حتی آقایان مصرف‌کننده کنگره 60، هم  سفر اولی‌ها و هم سفر دومی‌ها یکدیگر را نمی‌شناسند . چون من خواسته‌ام هویت خانم‌های مصرف‌کننده، کاملاً حفظ شود تا گرفتار آسیب و یا صدمات اجتماعی نشوند. از اول تشکیل این گروه کلیه مسئولیت‌های آن بر عهده خود من بوده و من آن‌ها را آموزش‌وپرورش داده‌ام و هم اکنون برای اداره آن‌ها از یک کادر بسیار قوی و نیرومند از خانم‌ها برخوردار هستیم.

اکنون جالب است که بگویم کوچک‌ترین افرادی که تاکنون درمان کرده‌ام، هنوز به دنیا نیامده بودند و در شکم مادران شان بودند. به عبارت دیگر وقتی‌که خانمی مصرف‌کننده مواد بود حامله هم بود و برای درمان خودش به ما مراجعه می‌کرد و ما درمان او را می‌پذیرفتیم و با داروی OT درمان او را شروع می‌کردیم(( به اعتقاد من داروی OT بهترین دارو برای درمان خانم‌های حامله است، البته با دوز مصرفی مناسب و دقیق. ))

بنابراین در حالیکه مادر را درمان می‌کردیم و از آنجائی که جنینی هم که از خون مادر تغذیه می‌کرد و او هم معتاد شده بود بنابراین با متد DST و کاهش مواد همانطوریکه مادر به آرامی درمان می‌شد، جنین هم که از خون مادر تغذیه می‌کرد به آرامی به‌طرف درمان پیش می‌رفت و موقعی که هم که مادر فرزندش را به دنیا می‌آورد همانطوریکه با خوردن OT به درمان خودش ادامه می‌دهد با شیر دادن به نوزاد و کاهش داروی OT با متد DST مادر و نوزاد در یک‌زمان به درمان می‌رسند ( توضیح اینکه چون مادر به نوزاد شیر می‌دهد داروی OT از طریق شیر مادر به نوزاد می‌رسد.) توجه داشته باشیم مادر حتماً بایستی به نوزاد شیر بدهد، بایستی داروی OT  به میزان بسیار بسیار ناچیز به نوزاد بهر طریق ممکن خورانده شود تا به صفر برسد.

باز هم جالب است که بدانید هم اکنون من دو شاگرد کوچک دارم که سن آن‌ها حدود کمتر از دو سال می‌باشد و چون مادر در زمان بارداری مصرف‌کننده بوده طبیعتاً نوزاد هم معتاد به دنیا آمده است و چون مادر به نوزاد شیر نداده است و نوزاد بی‌قراری می‌کرده مادر مقدار کمی تریاک به نوزاد می‌داده است و نوزاد معتاد به تریاک بوده که هم‌اکنون با متد DST  و مقدار بسیار ناچیز داروی OT تحت درمان می‌باشد و من از این‌گونه بچه‌ها تجربه نسبتاً خوبی دارم که به نحو بسیار مطلوبی به درمان رسیده‌اند.

ممکن است گفته شود که نوزاد اگر چند روزی بی موادی را سپری کند خوب می‌شود، ولی من معتقد هستم او هرگز خوب نمی‌شود و دستگاه ایمنی او دچار صدمات جبران‌ناپذیری می‌شود که قابل‌رؤیت در کودکی نمی‌باشد.

 

بنابراین در مورد خانم‌های مصرف‌کننده و مادرهایی که حامله هستند و نوزادان آن‌ها من دارای تجربیات بسیار باارزشی هستیم که در صورت نیاز آماده پاسخ گوئی به سؤالات شما هستم. در ضمن بایستی بگویم که وابستگی حیوانات به مواد مخدر از انسان به‌مراتب بیشتر است و در انسان وابستگی خانم‌ها به مواد مخدر از آقایان کمی بیشتر است که البته در صورت لزوم دلایل آن را بعداً خواهیم گفت.

کریسمس و سال جدید میلادی را از صمیم قلب به شما تبریک می‌گویم و روزهای خوبی را برای شما و خانم ریتا و خانواده عزیز از خداوند بزرگ آرزو دارم.

شادی زی، مهر افزون

 

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

Dec 24,2018

Dear Bill,


I hope you are fine, I am well.

Pictures you sent are fine and, I have given them to the artist to chose one of them. Thank you for the photos.

Such an interesting question you asked about the youngest individual that we have cured with the DST method.

According to the rules of Congress 60 we don’t accept under age of 18 since they are not independent legally. Or they are minors not adults as we say.

However, your question leads us to another discussion that we have not spoke of and, it is the discussion of female drug abusers.

Men and women are completely divided at Congress 60 which means the day of world view 

sessions of men and women are different.

I made this decision to keep the identity of female travelers safe to prevent them from any social harms.

Since day one I was in charge of female travelers and I taught them myself therefore, we 

have great female students now.

Now let me tell you the age of the youngest individual that I have cured.

I have treated babies in their mother’s womb. In other words, a pregnant mother who was a drug abuser was being treated and since fetus

was feeding from an addicted mother’s blood the fetus was addicted too. So as the DST 

method with OT was curing the mother the fetus was being cured as well.

When the baby was born the treatment continued via mother’s milk (OT was transferred to the baby via milk).

If the mother was unable to milk the baby then we need to give very small dosages of OT to the baby.

I have two pupils who are 2 years old and, since their mother was addicted when they were born naturally they were addicted as well.

I have a very vast experience with these infants and children who reached full treatment greatly.

Maybe it is claimed that these type of children (born of an addicted mother) will get better themselves however, I do believe immunity system of their bodies is harmed which is not tangible.

Thus, I have valuable knowledge about addicted mothers and their children and, I am ready to answer any sort of question regarding this issue.

I must say that the animals are more vulnerable to drug addiction in comparing with human beings.

Females are more vulnerable to addiction than men.

I congratulate the Christmas and the New Year from bottom of my heart.

I wish best healthy days for Mrs. Rita and you.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .